REVOLVER napisał(a):
bastust coś masz niefart, co chwilę jakaś awaria nowych części
, albo masz za słaby sprzęt na swoje potrzeby
Nie fart to moje 2 imie tak mam ze wszytki nawet topowe modele elektroniki czy auta sredniej klasy z salonu to zawsze trafiam na "wada fabryczna"
Tylko żona i syn S klasa bez usterek
Ps nowa Dragonka wciąga ża furczy.
Tak na marginesie jak będziesz kupował winde i nie jesteś zbyt bogaty polecam serwis i obsługa najwyższa klasa szczególnie Michał na wszystko odpowiedzą nie robią z niczym problemu super super jestem zadowolony
-- dodano 10.07.2009 17:17 --REVOLVER napisał(a):
Z tego co pamiętam to:
- niezależne zawieszenie tyłu zachowuje się jak ośka
- w trybie 2wd rzuca przodem i najlepiej jeździć non stop na 4wd
- silnik rzęzi jakby nie było w nim smarowania
- dołączanie przodu jest bardzo głośne
- tylny hamulec się blokuje i jego rozwiązanie wyklucza samodzielną wymianę klocków
- szarpaczka jest pod złym kątem i nachodzi podczas odpalania na błotnik
- elektryka w ogóle nie zabezpieczona
z grubsza tyle
Brednie bracie !!!!!!
Jestem pewien że to był doskonały wybór kolega teraz kupił Gryzlaka tylko 3500 km jak się okazało pospawana rama problem z servem problem z silnikiem na szybko ma do wsadzenia 5tysięcy u kowala oczywiście jak był w serwisie to po wycenie dostał zawału.
Nic nie kupisz w tych pieniądzach nic sensownego.Mój tak w tyłek dostaje
a teraz z windą to nie mam ograniczeń patrze tylko czy jest się o coś owinąć
Jak masz wolne dwadzieścia para to szukaj kończą się roczniki 2008 aaa CF500 w wydaniu Kingwey czy ATV Sweden też spisuje się nie zle...
-- dodano 10.07.2009 18:06 --ZmroQ napisał(a):
witam
bastust widzę że poradziłeś sobie z płyta, jak to zrobiłeś???????? hehe mnie dalej w servisie zwodzą!!!!
co do ustawki to spoko trzeba pomyśleć o tym
jak śmigasz z grizzlakami i kq to uważaj bo my mamy kapkie niżej zasys powietrza do filtra, o czym przekonałem się po ostatnich ulewach i zalałem quada na amen, mleko zamiast oleju, w gaźniku 20g mułu - 5 razy płukanko silnika, gaźnik na części i wszystko dalej pyrka do przodu. Jakieś dzwonienie się pojawiło podczas jazdy, ale narazie szukam przyczyny, i pojawiła się dziura powietrza przy startowaniu powodująca nawet zgaszenie maszyny :/ oponki aktualnie to big horn na felaśkach z 2,5 cm offsetem więc poszerzyło go o 5cm a to poprawiło stabilność, miałem zille założone ale strasznie przy startowaniu i zwalnianiu szarpało kierownicą.
Korek spustowy jest i faktycznie bardzo prosto i szybko można spuścic wodę, a co ciekawe po ostatnim zatopieniu skrzynia pasowa suchutka ;d, przy okazji, czy Wam też tak często piszczy pasek w skrzyni, najczęście przy startowaniu??
Cześć ZmroQ!!!!
Muszę cię zmartwić z płytą pracy i kombinacji w pierony ,,,robiłem tę płytę cały dzięń ze specjalistą spawaczem.
Jeżeli chcesz poślę Ci na PW albo na email fotki z budowy.Mam krowe DW4000 czkę rwie jak trzeba.
Jest opcja 2 ja jestem na etapie ustalania kosztorysu jak masz chęć to za 3 tygodnie będę miał gotowy produkt do sprzedaży.Daje słowo że na Tobie nie zarobię w końcu mój pierwszy internetowy Symowy kolega.
Moja płyta jest przekombinowana jest przymocowana na 4 śrubach + 2 podparcia na belkach poprzecznych (taka płyta jest zadroga w produkcji) dla tego w przyszłym tygodniu będę robił 2 uniwersalną z inną konstrukcją. (pisałem Ci w tedy by od razu zrobić 2 miałem spawacza itd..) ale damy radę puść mi na PW swój numer telefonu.
Co do wody też muszę zobaczyć czy w dyfrach nie mam śmietany na bagnecie olej czyściutki a było ostro
.
Ile Cię kosztowała operacja odwodnienia/odmulenia w servisie?????????????????
Poszerzenie jeżeli koła pasują od gryzlacza to elemet do poszerzenia (dystanse) też powinny myślę o nich.
Usztywnilem go na amorkach jestem na 4 zębie fabrycznie na 3 REWELACJA!!!Polecam!
Dzwonienie ? Zerknij na rurę wydechową przy kolektorze wydechowym obejma przykrecona 2 srubami bezpośrednio do cylindra (UWAGA GORĄCE!!!) i cybant na imbus łączący 2 rury wydechowe (imbus to bywa luźnie i wku... jak pieron.U mnie to był powód dzwonienia.
Piszczenie? Zobacz czy nie występuje po ostrym hamowaniu hamulcem nożnym, jest możliwe szczególnie przy zapapranym hamplu błotem.
Ja teraz zrobiłem maly otwór w korku paliwa odpowietrzenie jest niewystarczające.Jak się silnik mocno zagrzał podgrzewając bak quad potrafił się dusić odkręcenie baku momentalnie pomagało , poza tym syczał jak wąż.Musiałem się zabezpieczyć by mi pod sporym podjazdem się nie rozmyślił miałem taką przygodę.
-- dodano 13.07.2009 08:35 --