Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Inca Yeti 700
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 05:36



Odpowiedz  [ 977 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 66  Następna
Inca Yeti 700 
Autor Wiadomość
Zbanowany

Rejestracja: 02.12.2008 21:29
Posty: 477
Miejscowość: NOL
Quad: Misiek 700 :)
PostWysłany: 04.06.2009 22:49 
Inca Yeti 700
Cześć.

Nabyłem ostatnio nową maszynę marki INCA model Yeti 700, wcześniej jeździłem Allroad Challenger 300 ( Cfmoto300 ) .

Quad jest zupełną nowością na rynku i nie można znaleźć żadnych informacji na jego temat dlatego pomyślałem , że opiszę go dla was. Prawdę mówiąc kupiłem go zupełnie w ciemno i gdyby nie promocyjna cena to pewnie wybrałbym używaną japonię. Pamiętajcie jedynie , że nie namawiam nikogo do kupowania tej maszyny, a chciałbym jedynie przybliżyć Wam jak ta maszyna wygląda w oczach chłopaka który lubi pośmigać w różnym terenie w weekendy.

Przy zakupie i poszukiwaniu nowej maszyny kierowałem się kilkoma ważnymi dla mnie wyznacznikami.

Ceną zakupu.
Dostępnością części zamiennych.
Ceną części zamiennych.
Gwarancją.
Serwisem.
Napędem 4x4 z możliwością zblokowania mechanizmu różnicowego.
Niezależnym zawieszeniu obu osi.
W miarę mocnym silnikiem.

Padło na fabrycznie nowy sprzęt Inca Yeti 700 .

Trochę danych:

Quad jest produkowany w chinach dla firmy InterCars S.A. , która sprzedaje go pod własna marką INCA. W ofercie znajdują się dwa quady o pojemności 500 i 700 oraz pojazdy UTV. Rozmawiając z dyrektorem projektu dowiedziałem się , że spore udziały w fabryce ma Yamaha, dla której produkowane są np. drzwiczki do ich Yamahy Rhino ile w tym prawdy nie wiem ale faktem jest , że Inca do złudzenia przypomina pojazdy Yamahy.

Inca Yeti 700

Image

Image

Image

Image

Image

Silnik : 686 ccm , jedno cylindrowy, 5-cio zaworowy , 4-ro suwowy
Chłodzenie : woda
Zasilanie : Gaźnik
Zapłon : CDI
Rozruch : elektryczny + szarpanka
Moc : 35 koni przy 5000 obr
Max. moment obr. : 49 N.m przy 5000 obr
Skrzynia biegów : automatyczna CVT , bieg terenowy , bieg szybki , bieg wsteczny , blokada skrzyni biegów ( Parking )
Zawieszenie : przód i tył niezależne wahacze A
Amortyzatory : olejowe z regulacją wstępną naciągu sprężyny
Waga : 329 Kg

Kupując quada otrzymałem jego fabrycznie najbardziej uposażoną wersję z alufelgami, wyciągarką , osłonami rąk i kulą haka. Do nowego quada dostajemy fakturę zakupu, homologację, kartę pojazdu i instrukcję w języku polskim!

Fabryczna wyciągarka marki Mile Marker ( http://www.milemarker.com/ ) wygląda porządnie, jedynym moim zdaniem mankamentem jest umiejscowienie i gabaryty sterowania wyciągarką. Fabrycznie zamontowany jest najniższy model PE2.5 o mocy 2HP i uciągu 1134 Kg. Sama wyciągarka pracuje dość głośno, dobrze i szybko zwija linę, ma przełącznik wolnego spuszczania liny. Kontrakton wygląda przyzwoicie, wyciągarka pracuje tylko po przekręceniu kluczyka.

Image

Image

Image

Sam quad jest dość duży gabarytowo, a fabryczne kółka wyglądają w nim jak za małe do reszty. Ma większy rozstaw osi od Gryzlaka 660 ale mniejszy od Cfmoto 500. Dość daleko jest wysunięty przód pojazdu gdzie zmieściły się dość duże lampy. Przedni zderzak metalowy niezbyt duży osłonięty plastykową atrapą. Wyciągarka umiejscowiona nisko, chłodnica znacznie wyżej i dość daleko od samego zderzaka przedniego. Chłodnica jest całkowicie zabudowana z tyłu dużym wentylatorem w metalowej osłonie, z boków chronią je osłony plastykowe przedniej atrapy a z przodu metalowa siatka. Sam wentylator pracuje bardzo cicho i siedząc na odpalonym sprzęcie w ogóle nie słychać kiedy się uruchamia – czuć jedynie powiew ciepłego powietrza na nogach.

Image

Image

Zawieszenie przednie i tylne wygląda dość mocno, dwa niezależne wahacze a z tyłu z drążkiem stabilizującym ( zupełnie identycznie jak w Gryzlim 660 ). Zawieszenie fajnie pracuje i współgra z układem kierowniczym który jest „miekki” jak w samochodzie, nie wyrywa kierownicy podczas szybkiej jazdy po dziurach polnej drogi. ( mam jedynie odniesienie do sprzętu którym wczesniej jezdzilem ) . Quad jest dość ciężki, wydaje się być podsterowny a wejścia bokiem w zakręt w ogóle się nie czuję – niczym jazda dużym samochodem. Maszyna jest dość niska na zawieszeniu, niższa od gryzlego 660, siedzi się nisko i pewnie.

Image

Image

Image

Image

Siedzenie jest duże i wygodne, przygotowane do przewozu dwóch osób. Ma wyprofilowane miejsce gdzie siedzi kierowca. Podesty są dość długie, karbowane a pod każdą nogą mamy metalowe uzębienie. Zabrakło większych dziur w podestach aby odprowadzać większe nieczystości, są jedynie małe dziurki do odprowadzania wody.

Image

Image

Z prawej strony pedał hamulca nożnego który hydraulicznie uruchamia hamulce tarczowe przedniej i tylnej osi. Z przodu znajdują się dwie tarcze po jednej na każdym kole a z tyłu jedna dość duża tarcza na wale napędowym. Całość hamuje bardzo ostro z przewagą hamulców przednich, quad ma tendencje do nurkowania. Na tylny hamulec jest wyprowadzony kanał przelotowy do jego chłodzenia.

Image

Image

Na kierownicy znajdziemy z prawej strony klamkę hamulca przedniego uruchamianego hydraulicznie a z lewej strony klamkę hamulca tylnego uruchamianego mechanicznie za pomocą zwykłej linki i ślimaka mechanicznego na zacisku – działa to tak sobie, nie bardzo daje się dawkować siłę hamowania.

Image

Image

Skrzynia biegów jest bardzo ładnie zestrojona. Dużą zaletą jest jej praca, biegi włącza się bardzo delikatnie bez żadnego szarpania i kombinowania, wystarczy przycisnąć pedał hamulca żeby gładko przełączyć się między szybkim wolnym czy też wstecznym biegiem, jedynie parking wchodzi nieco sztywniej. Każde przełączenie biegu pokazane jest na zegarach. Silnik pracuje bardzo ładnie, cicho i równo szybko reaguje na dodanie gazu i wykręca się bardzo wysoko ( chyba nie ma odcięcia ) , przy czym nie przenosi wibracji na cały sprzęt. Zdecydowanie nie brakuje mu mocy, maszyna osiąga prędkość 105-110 km/h pokazaną na wskaźniku prędkości. Bardzo ładnie przyśpiesza a obroty silnika daje się dobrze dawkować. Podczas zjazdu z dużej pohyłości świetnie hamuje się silnikiem niemal do zatrzymania.

Image

Skrzynia pasowa pracuje cicho i ma dobrze wyprowadzone odpowietrzenie pod przednie i tylne plastyki. Na kanale przewiewowym znajduje się przeźroczysta rurka gdzie widać wodę i można ją też tędy spuścić, dodatkowo jest gumowy korek spuszczania wody z obudowy skrzyni pasowej i filtra powietrza. Wjazd do jeziora nie był problemem, umoczyłem gada po same błotniki i nie złapał nigdzie wody, ani w gaźnik ani też w skrzynie pasową ( co było bolączką mojego poprzedniego sprzetu ). Odpowietrzenia mostów standardowo są dość wysoko wyprowadzone pod górne plastyki.

Image

Image

Elektryka jest ładnie zabudowana a wszystkie odkryte połączenia z wykorzystaniem kostek wodoodpornych. Lampy nie są szczelne po umyciu zaparowały.

Image

Image

Image

Image

Plastyki są całkiem niezłe a fartuchy błotników duże i nie łamliwe. Z jednej strony szerokie fartuchy są zaletą a z drugiej znów utrudniają życie ponieważ siedząc na maszynie nie widzimy kół, przejeżdżając po wąskiej kładce musiałem niemal zejść z gada żeby zobaczyć czy się zmieszczę. Zaczepiłem konar gdzie fartuch wywlukł się na drugą stronę, a po odjechaniu wrócił do normalnej pozycji. Obudowy średnio do siebie pasują i miejscami odstają. W quadzie znajdziemy duży schowek pod kanapą z tyłu i mniejszy zakręcany na przednim błotniku. Zabrakło kieszonek na przednich błotnikach na małe użyteczne rzeczy. Bagażniki są spore jednak z dość cienkich rureczek.

Image

Image

Image

Na kierownicy mamy całą masę przełączników zespolonych – do kierunków, do świateł awaryjnych, do klaksonu , do rozruchu, do załączenia zapłonu, do zmiany i włączania świateł i do obsługi przedniego napędu. Przedni napęd załącza się guzikiem towarzyszy temu swoisty dźwięk w przednim moście i kontrolka na zegarach.

Image

Image

Image

Blokadę mostu załącza się po odchyleniu dźwigni i naciśnięciu guzika jednak koła muszą zrobić obrót aby mechanizm zaskoczył co sygnalizuje lampka kontrolna w zegarach, zanim załączy się napęd lampka mruga. Po załączeniu blokady silnik ma odcięcie zapłonu aby nie jechać szybko, można to obejść naciskając guzik Override na kierwonicy. Zegary są zabudowane na stałe w przedniej atrapie. Są w całości elektroniczne jednak mają bardzo ładną skalę jak w licznikach zegarowych. Płynnie pokazują obroty silnika i prędkość. Są w nich kontrolki włączonego lewego lub prawego kierunkowskazu, świateł pozycyjnych, świateł mijania, załączonego biegu ( parking nie zawsze działa ) , przedniego napędu, blokady mostów, wskaźnik paliwa z rezerwą ( jest kran paliwa który trzeba przestawić na rezerwę ) działa bardzo precyzyjnie, świateł awaryjnych, temperatury wody, zegarek, przebiegu dziennego lub całkowitego. Zabrakło wskaźnika motogodzin i wskaźnika skalowego temperatury wody. Lampki kontrolne są słabo podświetlane i w dużym słońcu nie wiadomo co tam się świeci natomiast zegary mają bardzo ładną iluminacje włączaną razem ze światłami. Zegar wygląda na wodoodporny, bynajmniej po myciu nie zaszedł parą. Do dyspozycji mamy gniazdo zapalniczki ze standardowym wejściem.

Image

Image

Image

Image

W quadzie nie podoba mi się ociężały i daleko wysunięty przód, miejsce sprawdzania oleju i klapka osłaniająca do niego dojście która wygląda jakby miała zaraz odpaść ( pogubiłem już dwie gumki mocujące ), gumy manetek na kierownicy które są strasznie twarde, osłony rąk duże i marnie zamocowane – ruszają się, lusterka jak dwie patelnie, koreczki ozdobne do alufelg które wypadają same z siebie a ściągnąć ich nie idzie bez połamania uchwytów, mocowanie plastykowych osłon bocznych gdzie nie dostaniemy się bez użycia kluczy.

Image

Image

Quada dostałem nowego, po 300 km zepsuł się tylny zacisk hamulcowy lub był uszkodzony od początku a tego nie zauważałem. Tłoczek po naciśnięciu hamulca nie cofał się jak trzeba i spaliły się klocki. Całość zgłosiłem na gwarancji. W ciągu dwóch dni dostałem nowy zacisk z klockami i prowadnicą zacisku na której spiekły się gumeczki ochronne.

Ceny oryginalnych przykładowych części zamiennych :

Amortyzator przedni – 350 pln
Przedni przegub zawieszenia – 28 pln
Całe kompletne ramie wahacza przedniego ( z końcówkami i elementami gumowo metalowymi ) - 83 pln
Przedni wał napędowy – 323 pln
Tylne klocki - 129 pln
Kompletny wał korbowy – 848 pln
Tłok – 83 pln
Regulator napięcia – 103 pln
Końcówka drążka kierowniczego – 28 pln
Pasek – 895 pln
Sprzęgło kompletne – 588 pln
Filtr powietrza – 113 pln
Podest – 343 pln
Kompletna pompa wody - 243 pln
Linka gazu - 5,89 pln
Kompletny tylny przegub napędowy ( półoś ) - 433 pln
Reflektor przedni – 123 pln

Na wszystkie pojazdy Inca udzielana jest 2 letnia gwarancja więc mam nadzieje że w tym okresie nie czekają mnie dodatkowe wydatki.

Z czasem będę dodawać nowe wrażenia z jazdy tą maszyną. Jakiś filmik też się znajdzie. Mam nadzieje że mój opis się komuś przyda.

Pozdrowionka
Fabiq , Quad Squad Olsztyn

_________________
SQUAD OLSZTYN 4x4 Błoto wiąże, bagno wciąga a woda nie gasi pragnienia...


 
Profil Gadu-Gadu WWW
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.05.2009 18:00
Posty: 530
Miejscowość: Murowana Goślina/k.PŃ
Quad: LTZ 434 ,Renegade 800 xr
PostWysłany: 04.06.2009 23:15 
Re: Inca Yeti 700
Ciekawy sprzęt , jak lukałem na allegro to tanio jak za przeprawowego o pojemności 700 :) A jak w terenie srednio- trudnym się spisuje ??

_________________
"Jeżeli jest coś nie możliwe do wykonania , dajcie to zrobić Whisper`owi ." Hardcorowy Koksu
Whisper - Paweł LTZ 400
Whisper Senior - Tomek (Tata)- Renia 800xr


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.02.2009 09:55
Posty: 481
Miejscowość: Teren scyzoryków
Quad: Zonda FX 150
PostWysłany: 05.06.2009 05:39 
Re: Inca Yeti 700
Dziękuję za świetny opis i zdjęcia.

Quad naprawde fajny tyle że jednak moim zdaniem cena jest dość wysoka. Niewiem jak inni sądzą ale ja osobiście wolał bym kupić CF500 cena jest dokładnie ta sama. Może się mylę ale poprostu zachorowałem na tego quada.

_________________
Ostatnio prawie nie bywam na forum z powodu ogromu pracy.
Jeśli ktoś potrzbuje pomocy proszę pisać na [email protected] w wolnej chwili postaram się odpisać.

Pozdrawiam
Michał


 
Profil
Zbanowany

Rejestracja: 02.12.2008 21:29
Posty: 477
Miejscowość: NOL
Quad: Misiek 700 :)
PostWysłany: 13.07.2009 15:39 
Re: Inca Yeti 700
narazie mało nim jezdzilem w wiekszosci sam wiec naprawde ciezkie rzeczy omijalem, Sprzęt ladnie wchodzi na podjazdach i rownie ladnie zjezdza hamujac silnikiem, wczesniej tego nie mialem a tu jest duzy plus, z czasem będę uzupelniac opis o rozne rzeczy ktore pospuje lub popsuja się same

-- dodano 13.07.2009 15:39 --

jak narazie jestem zadowolony, jesli chodzi o silnik to pierwsza klasa zero jakis niedomagan czy wad

zawieszenie slabej jakosci, wymienialem na gwarancji dwa sworznie przednich wahaczy, jedna srube ktora stale mi się odkrecala a przykreca wahacz do ramy

rozerwalem jedna oslone gumowa przegubu, zglosilem na gwarancji dostalem caly komplet na quada za free, urwalem oslone plastykowa na wahaczu z przodu, reklamacja gwarancyjna nie przeszla musialem kupić nowa za cale 25 pln , jedno lozysko tylnego kola lapie mi luz, narazie ledwo wyczuwalny ale już zglosilem reklamacje gwarancyjna i dostalem drugie lozysko, przedni amrotyzator nie tlumi, wyglada na to ze cos się w srodku rozlecialo bo lata luzno, zglosilem reklamacje dostalem nowy amortyzator a nawet dwa bo najpierw przyslali mi tylny ktorego nie chcialem a teraz przyslali mi przedni ten co trzeba :P

quada mam 1.5 miesiaca, na liczniku 2000 km

oczywiscie przy moim stylu uzywania quada olej wymieniam co 2 tyg + czyszczenie filtra powietrza, jak narazie silnik nie bierze w ogóle oleju, napędy pierwsza klasa, zadnych wyciekow, zadnego pocenia się przy uszczlniaczach lub uszczelkach, mosty szczelne, wszystko pracuje jak nalezy

_________________
SQUAD OLSZTYN 4x4 Błoto wiąże, bagno wciąga a woda nie gasi pragnienia...


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 13.07.2009 15:54 
Re: Inca Yeti 700
fabiq, czy Ty nie miałeś G7 :oczy: ? zamieniłeś go na chińczyka :szok: ?


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 13.07.2009 16:48 
Re: Inca Yeti 700
fabiq napisał(a):
narazie mało nim jezdzilem w wiekszosci sam wiec naprawde ciezkie rzeczy omijalem, Sprzęt ladnie wchodzi na podjazdach i rownie ladnie zjezdza hamujac silnikiem, wczesniej tego nie mialem a tu jest duzy plus, z czasem będę uzupelniac opis o rozne rzeczy ktore pospuje lub popsuja się same

-- dodano 13.07.2009 15:39 --

jak narazie jestem zadowolony, jesli chodzi o silnik to pierwsza klasa zero jakis niedomagan czy wad

zawieszenie slabej jakosci, wymienialem na gwarancji dwa sworznie przednich wahaczy, jedna srube ktora stale mi się odkrecala a przykreca wahacz do ramy

rozerwalem jedna oslone gumowa przegubu, zglosilem na gwarancji dostalem caly komplet na quada za free, urwalem oslone plastykowa na wahaczu z przodu, reklamacja gwarancyjna nie przeszla musialem kupić nowa za cale 25 pln , jedno lozysko tylnego kola lapie mi luz, narazie ledwo wyczuwalny ale już zglosilem reklamacje gwarancyjna i dostalem drugie lozysko, przedni amrotyzator nie tlumi, wyglada na to ze cos się w srodku rozlecialo bo lata luzno, zglosilem reklamacje dostalem nowy amortyzator a nawet dwa bo najpierw przyslali mi tylny ktorego nie chcialem a teraz przyslali mi przedni ten co trzeba :P

quada mam 1.5 miesiaca, na liczniku 2000 km

oczywiscie przy moim stylu uzywania quada olej wymieniam co 2 tyg + czyszczenie filtra powietrza, jak narazie silnik nie bierze w ogóle oleju, napędy pierwsza klasa, zadnych wyciekow, zadnego pocenia się przy uszczlniaczach lub uszczelkach, mosty szczelne, wszystko pracuje jak nalezy


to jest dopiero test chińczyka :wizi: masz niezłe tempo

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Zbanowany

Rejestracja: 02.12.2008 21:29
Posty: 477
Miejscowość: NOL
Quad: Misiek 700 :)
PostWysłany: 15.07.2009 05:57 
Re: Inca Yeti 700
quadi napisał(a):
fabiq, czy Ty nie miałeś G7 :oczy: ? zamieniłeś go na chińczyka :szok: ?

niestety nie bylo mnie stac na markowy Sprzęt, a latalem trochę na G7 bo mialem dwa do testow to i mam filmik i trochę zdjec > http://www.youtube.com/watch?v=PILQTyFfzjE ( ps. to byl pierwszy raz kiedy siedzialem na quadzie )

no a pozniej kupilem chinczyka jakis shit 250 , pozniej trochę lepszy cf300 no a teraz wzialem inca yeti 700 co będzie dalej - nie wiem? narazie muszę wyjsc na prosta

REVOLVER napisał(a):
masz niezłe tempo

kupilem quada zeby na nim jeździć, Sprzęt nie ma u mnie lekko, staram się nie omijac przeszkod a im ciezszy teren tym przyjemnosc wieksza

Wracając do tematu

w quadzie zmienilem oryginalne handabary na acerbisy i lusterka ktore przenioslem na przedni stelaż, wyciągarka dostala line syntetyczna, na bagaznik z tylu zamontowalem skrzynke narzedziowa taka z marketu za 25 pln

no i przypomniala mi się jeszcze jedna usterka : byl jakis przedmuch na wydechu - okazalo się ze polaczenie tlumik - kolektor wydechowy się rozlecialo, pekla opaska na rurze i mocowanie tlumika do ramy, kupilem nowa opaske taka mocna do tlumikow a mocowanie zrobilem nowe, tym razem skrecilem na klej do srub - przyczyna usterki bylo poluzowanie srub, luz na polaczeniu tlumik-kolektor doprowadzil do pekniecia opaski i wyrobienia uszczelnienia

trochę fotek z jazdy INCĄ

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

-- dodano 15.07.2009 05:57 --

jak quad radzi sobie w wodzie


_________________
SQUAD OLSZTYN 4x4 Błoto wiąże, bagno wciąga a woda nie gasi pragnienia...


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Q.T.B. Quad Team Bydgoszcz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.08.2008 17:06
Posty: 2006
Miejscowość: Bydgoszcz
PostWysłany: 15.07.2009 20:50 
Re: Inca Yeti 700
fabiq
Miło mi poinformować Cię, że jesteś posiadaczem quada pod marką hsun - tak jak ja.
«HSUN-SUBARU» HS700ATV 4X4 "А" - dokładnie. Pamiętałem, że skądś kojarzyłem, aż dzisiaj mi się napatoczył.

_________________
Jeb jeb jeb, lubię chleb.


 
Profil Gadu-Gadu
Zbanowany

Rejestracja: 02.12.2008 21:29
Posty: 477
Miejscowość: NOL
Quad: Misiek 700 :)
PostWysłany: 16.07.2009 21:04 
Re: Inca Yeti 700
marines081
dokladnie tak jak mowisz kolego, hsun, w tej chwili w ofercie importera sa tylko przeprawowki 500 i 700 oraz UTV, ale testowana jest też sportowka 450 z silnikiem subaru, ogladalem - wyglada ciekawie, niestety nie jezdzilem

700steka jest bardzo ok jak na Sprzęt w cenie 20 pare tys pln, części przysylaja po 2 dniach, wszystko można dostac, quad ma kilka wad ( slabe hamulce i mocno wystajacy przod ) i problemy ze slabymi amorami ale dopuki jest gwarancja ktora to obejmuje nie ma co narzekac, no i gwarancja 2 lata a nie mam zamiaru jeździć nim tak dlugo

strona producenta > http://www.hsun-motor.com/

Image

Image

Image

_________________
SQUAD OLSZTYN 4x4 Błoto wiąże, bagno wciąga a woda nie gasi pragnienia...


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Q.T.B. Quad Team Bydgoszcz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.08.2008 17:06
Posty: 2006
Miejscowość: Bydgoszcz
PostWysłany: 17.07.2009 09:27 
Re: Inca Yeti 700
Image
Mi bardzo widzi się ten. Podróbka Yamahy Wolverine. :wizi:

_________________
Jeb jeb jeb, lubię chleb.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.08.2009 08:08
Posty: 453
Miejscowość: wieliczka
Quad: Polaris Rzr ranger 800 EFI
PostWysłany: 13.12.2009 19:40 
Re: Inca Yeti 700
A jezdzil ktoś inca Truck 700 ? bo można kupić za 25 tys. ,a dosc ciekawie to wyglada ,widac ze wzruja się na rhino.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21.02.2008 18:37
Posty: 593
Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
PostWysłany: 14.12.2009 18:31 
Re: Inca Yeti 700
fabiq napisał(a):
700steka jest bardzo ok jak na sprzęt w cenie 20 pare tys pln,

Witam jestem trochę zdziwiony jeśli chodzi o moc tego sprzętu czy moc podana przez ciebie wcześniej to jest moc przed odblokowaniem czy już po zdjęciu blokad bo podejżewam że są zamontowane jakieś blokady mocy tego sprzętu ponieważ przy tej pojemności silnika to moc powinna być sporo większa niż 35KM.Taką moc to uzyskujemy w CF-MOTO 500 .


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.08.2009 08:08
Posty: 453
Miejscowość: wieliczka
Quad: Polaris Rzr ranger 800 EFI
PostWysłany: 26.12.2009 20:39 
Re: Inca Yeti 700
wygląda wizualnie nawet na cfomoto pomimo ze to intercars

-- dodano 26.12.2009 21:39 --

kolego też mam pojazd inca ,ale truck 700 dziś zrobiłem 15 km w błotku i powiem Ci rewela ,tylko muszę wyciągarkę założyć i zilla 26 :)
Nie orientuje się przy zmianie z 25x10r12 na 26x11r12 o ile zwiększa się prześwit ?

//Polskie literki ąćśżźó i inne.../maartin


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.05.2008 22:16
Posty: 399
Miejscowość: Legnica i okolice
Quad: Honda Foreman 500 Hydrostatic, Yamaha Grizzly 450
PostWysłany: 26.12.2009 22:50 
Re: Inca Yeti 700
Prześwit będzie większy o 0,5 cala

_________________
Michał


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 26.12.2009 23:00 
Re: Inca Yeti 700
Image

Quad jest krzywy czy mi się tylko wydaje? :oczy:

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 977 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 66  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.