Autor |
Wiadomość |
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 28.05.2008 06:42
jeśli dasz tylko offset na tylną oś, nadal to nie rozwiąże Twoich problemów - przy dynamicznej jeździe, przy szybkich zmianach kierunku jazdy i ostrych skrętach - przód będzie nurkował ( konieczna offset i usztywnienie) a tylne wewnętrzne koło będzie i tak odrywać.
Najlepiej od razu wybrać felgi z offsetem na obydwie osie i lekko usztywnić przednie zawieszenie ( poprawi to stabilność quada i wykluczy możliwość "dobijania" przodu)
|
|
|
|
Miki.
Rejestracja: 26.03.2008 06:55 Posty: 200 Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
|
Wysłany: 28.05.2008 06:58
Jak usztywnić ?
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 28.05.2008 07:28
Miki. pytasz serrio czy w typowy dla Ciebie sposób zaczynasz się znów czepiać??
Napięcie wstępne sprężyn - ustawić na połowę
|
|
|
|
Miki.
Rejestracja: 26.03.2008 06:55 Posty: 200 Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
|
Wysłany: 28.05.2008 07:56
Ależ skąd. Czy ja się kiedykolwiek "czepiałem"? A zresztą, teraz jestem zarażony wirusem KQ, więc będziemy częściej zgodni . Miałem na myśli tuning zawieszenia i nadzieję ,że sypniesz jakimiś tańszymi patentami niż Shelton.
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 28.05.2008 10:42
Nie wiem z czasem będę o tym myśleć. Na razie nie ma czasu nawet jeździć, a co dopiero kombinować coś z zawieszeniem. Niedawno przyszedł mi do głowy pomysł ( taniego tungu rodem z fiata 126p) czy nie dało by się tego poprawić wsadzając pomiędzy dolne zwoje gumowych pierścieni..... ale to tylko plany, gdyż na razie nie podchodzę do tego ani trochę poważnie, gdyż nie mam na dzień dzisiejszy grama wolnego czasu .............. sesja
P.S. w te wakacje zamierzam odwiedzić piękny kraj o wdzięcznej nazwie Stany Zjednoczone...... kto wie może przytargam takie cztery małe pamiątki z napisem Elka
|
|
|
|
rastx
Rejestracja: 20.04.2008 23:13 Posty: 222 Miejscowość: Poznań
Quad: "Taki czrny z maĹymi koĹami"
|
Wysłany: 28.06.2008 23:59
Jak cofnąć napięcie wstępne sprężyn KQ 750
Witam
Podczepię się do rozmowy może wiecie jak cofnąć wstępne napięcie sprężyn???
Kręcić dalej w kierunku ruchu zegara czy wstecz???
Mam od niedawna KQ 750 i próbuję go wyczuć ale przesadziłem z naciągiem i teraz ani w lewo ani w prawo a nie chciałbym na dzień dobry czegoś spier...
z góry dzięki
P.S. Pilnie szukam POLSKIEJ instrukcji do KQ 750
|
|
|
|
dziki
Rejestracja: 25.01.2007 08:21 Posty: 393 Miejscowość: !?!?!?!?!?
Quad: BYŁ może jeszcze BĘDZIE ?
|
Wysłany: 29.06.2008 08:36
Najlepiej podnieś Quada to się sprężyny rozciągną i tym samym będzie mniejsze ich napięcie .
Kręć w przeciwną stronę niż poprzednio - ja do regulacji używam dużych żabek i zgniatam podkładając szmatkę żeby nie uszkodzić tej tulei regulacyjnej.
_________________ Robert
|
|
|
|
Free
Rejestracja: 22.06.2008 08:50 Posty: 183
|
Wysłany: 29.06.2008 08:54
witam
ja z koega uzywamy KQ700, faktycznie fabryczne ustawienie dosc miękie, jesli chodzi o mnie to mi bardzo pasuje, jednak dla bezpieczenstwa przestawilem o jeden stopien na twardzsze i dla mnie jest ok,
pozdr
|
|
|
|
rastx
Rejestracja: 20.04.2008 23:13 Posty: 222 Miejscowość: Poznań
Quad: "Taki czrny z maĹymi koĹami"
|
Wysłany: 01.07.2008 21:40
Dzięki Dziki takie to proste a tak ciężko było mi wpaść na to
Myślałem że może jest jakieś cóś co nie pozwala się cofnąć ów tulei i trzeba zrobić pełen obrót ale skoro tak to jutro wracam do poprzednich ustawień czyli fabryka + 1ząbek jak Free
Jeszcze raz thx
Radek
|
|
|
|
rastx
Rejestracja: 20.04.2008 23:13 Posty: 222 Miejscowość: Poznań
Quad: "Taki czrny z maĹymi koĹami"
|
Wysłany: 01.07.2008 21:43
A jeszcze jedno co sądzicie o "skarpetach" na sprężyny warto zakładać czy nic nie dają. Gada mam od niedawna a amortyzatory są już wyszlifowane przez błotko do gołego metalu
|
|
|
|
dziki
Rejestracja: 25.01.2007 08:21 Posty: 393 Miejscowość: !?!?!?!?!?
Quad: BYŁ może jeszcze BĘDZIE ?
|
Wysłany: 02.07.2008 16:37
rastx Ja mam na 4 ząbku . Z czasem sprężyny miękną .
O osłonach sprężyn były tematy poszukaj.
Ja osobiście nie posiadam osłon amorków ,wystarczy częste mycie . A jak Ci przeszkadza że się farba ściera to zawsze Możesz przemalować w celu zamaskowania wyszlifowanych elementów.
_________________ Robert
|
|
|
|
rastx
Rejestracja: 20.04.2008 23:13 Posty: 222 Miejscowość: Poznań
Quad: "Taki czrny z maĹymi koĹami"
|
Wysłany: 06.07.2008 08:21
Dzięki
aż tak pedantyczny nie jestem żeby przeszkadzał mi brak farby na amorze wnerwia mnie tylko to tandetne skrzypienie zawieszenia. Przy większych prędkościach nie słychać bo zagłusza je praca gada ale przy powolnym tempie idzie się "ŚCIEC"
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 06.07.2008 08:25
rastx napisał(a): wnerwia mnie tylko to tandetne skrzypienie zawieszenia.
hmmm-rozumiem że to jest Twój pierwszy quad?
zapewne tak ,bo w przeciwnym razie wiedział byś że skrzypiące zawieszenie to raczej standard,który w bardzo prosty sposób można wyeliminować.
|
|
|
|
PREZES 9999
Rejestracja: 13.05.2008 18:42 Posty: 1015 Miejscowość: Olsztyn
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 06.07.2008 08:34
[/quote]
,bo w przeciwnym razie wiedział byś że skrzypiące zawieszenie to raczej standard,który w bardzo prosty sposób można wyeliminować. [/quote]
Czy mógłbyś troszkę rozwinąć ten wątek?
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 06.07.2008 08:41
NIE,NIE I JESZCZE RAZ NIE!!!
wiedziałem że ktoś prędzej czy później się o to zapyta - a wierz mi w każdym dziale dot. marek quadów jest to opisane.
Macie opcję [szukaj] najprościej jest w niej wpisać : skrzypi , skrzypiące - i macie odpowiedź.
Aha... i jeszcze raz ktoś się o to zapyta to dostaje ostrzeżenie
|
|
|
|