Witam . Postaram się kontynuowac historie ktora zaczął Piotrekkk888 .
W 2008 r został zmodelnizowany Kingquad 750Xi 4x4 . Została zwiekszona pojemnosci wzgledem poprzedniego . dzięki temu zabiegowi podniosla się moc do 50km .
Kolejna nowoscia na ryku Suzuki w quadach przprawowych to powstanie nowego Eigera 400 , który nazywa się teraz Kingquad 400 ( kontynuacja rodziny Kingquad )
specyfikacja modelu :
Engine: 4-stroke, air-cooled with SACS, OHC
Bore Stroke: 82.0 mm (3.228 in) x 71.2 mm (2.803 in)
Compression Ratio: 9.0 : 1
Fuel System: KEIHIN CVK32, single
Lubrication: Wet sump
Ignition: Electronic ignition (CDI)
Transmission: 5-speed forward constant mesh
Final Drive: Shaft drive
Overall Length: 2060 mm (81.1 in)
Overall Width: 1145 mm (45.1 in)
Overall Height: 1220 mm (48.0 in)
Seat Height: 840 mm (33.1 in)
Ground Clearance: 250 mm (9.8 in)
Wheelbase: 1270 mm (50.0 in)
Curb Weight: 279 kg (615 lbs)
Suspension Front: Independent, double wishbone, coil spring, oil damped
Suspension Rear: Swingarm type, coil spring, oil damped
Brakes Front: Disc brake, twin
Brakes Rear: Drum brake
Tires Front: AT25 × 8-12, tubeless
Tires Rear: AT25 × 10-12, tubeless
Fuel Tank Capacity: 16.0 L (4.2/3.5 US/Imp gal) - Including Reserve
W nadchodzacym roku Suzuki postanowila zmienic kilka modeli na lepsze . Sa to nastepujace modele : Suzuki ltz 400 , Kingquad 500AXi 4x4 , Kingquad AXi 750
zaczniemy od quadow uzytkowych
W roku 2009 Kingquad 750AXi 4x4 Power Steering zostal zmodyfikowany , dolozono wspomaganie kierownicy . Przyblizone detale w specyfikacji
specyfikacja :
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 722 cm3
Średnica x skok tłoka 104.0 mm x 85.0 mm
Stopień sprężania 10,0: 1
Moc maksymalna
Moment obrotowy
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik|elektryczny
Skrzynia biegów automatyczna bezstopniowa
Prędkość maksymalna
Długość całkowita 2,115 mm
Szerokość całkowita 1,210 mm
Wysokość całkowita 1,285 mm
Rozstaw osi 1,285 mm
Prześwit 280 mm
Wysokość siedzenia 920 mm
Masa własna 305 kg
Zawieszenie przód Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / szczelny, wielotarczowy w kąpieli olejowej
Opony Przód: AT25 x 8-12 **
Tył: AT25 x 10-12 **
Zbiornik paliwa 17,5 L
Opis
Suzuki Kingquad 500AXi 4x4 i 750AXi 4x4 Power Steering to godni następcy swoich poprzedników. Obydwa czterokołowce napędzają 1-cylindrowe czterosuwowe silniki. Kingquad 750AXi o pojemności 722cm3 z rozrządem DOHC, z kolei Kingquad 500AXi o pojemności 493 cm3 z rozrządem SOHC. W oparciu o doświadczenia inżynierów z działu samochodów opracowano w nich zaawansowane wspomaganie układu kierowniczego, co z pewnością ucieszy niejednego miłośnika quadów. Komputerowo sterowany mechanizm wspomagania automatycznie dostosowuje jego siłę i czas reakcji do prędkości oraz warunków drogowych. Wszystkie mechanizmy systemu zostały tak umieszczone, aby ograniczyć możliwość ich uszkodzenia podczas jazdy w terenie. Jednostka centralna została zabezpieczona specjalną płytą ochronną. W pełni automatyczna przekładnia QuadMatic, za pomocą paska klinowego i sprzęgła odśrodkowego dostarcza do kół odpowiednią ilość momentu napędowego w zależności od warunków jazdy i kąta otwarcia przepustnicy. Czterokołowce wyposażono w niezależne przednie i tylne zawieszenie zwiększające dzielność terenową. Układ napędowy pozwala kierującemu wybrać jeden z czterech trybów pracy: napęd na 2 koła (2WD), napęd na 4 koła (4H), napęd na 4 koła z możliwością redukcji przełożeń (4L) oraz napęd na 4 koła z możliwością blokady mechanizmu różnicowego (LOCK). Zaawansowany układ hamowania zapobiega swobodnemu obracaniu się kół podczas stromych zjazdów.
Kolejnym quadem przeprawowym ze stajni Suzuki to Kingquad 500AXi 4x4 Power Steering :
Specufikacja :
Typ 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, SOHC
Pojemność skokowa 493cm3
Średnica x skok tłoka 87.5 mm x 82.0mm
Stopień sprężania 10,0:1
Moc maksymalna
Moment obrotowy
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów automatyczna bezstopniowa
Prędkość maksymalna
Długość całkowita 2,115 mm
Szerokość całkowita 1,210 mm
Wysokość całkowita 1,285 mm
Rozstaw osi 1,285 mm
Prześwit 280 mm
Wysokość siedzenia 920 mm
Masa własna 300 kg
Zawieszenie przód Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / szczelny, wielotarczowy w kąpieli olejowej
Opony Przód: AT25 x 8-12 **
Tył: AT25 x 10-12 **
Zbiornik paliwa 17,5 L
W sezonie 2009 wprowadzono nowa odslone już wysluzonego i sprawdzonego modelu ltz400 . Zewzgledu na bardzo wymagajacy rynek quadow sportowych Suzuki zrobilo nowego ltz 400 . Szerego modyfikacji ulatwiajacych jazde . Zmienione w nim rzeczy to : rama , wlozenie wtrysku paliwa i inne :
Opis
Kolejna odsłona modelu Suzuki LT-Z400 wzoruje się na modelu LT –R450 – jednym z najlepszych sportowych qudów na świecie. Nowy czterokołowiec został wyposażony w czterosuwowy silnik o pojemności 398 cm3 i elektroniczny układ wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z 12 dyszami. Dzięki temu jednostka napędowa dynamiczniej reaguje na gaz i zachowuje bardziej liniową charakterystykę przebiegu, mocy oraz momentu obrotowego.
Sportowy charakter nadaje mu także przekonstruowana rama. Bardziej sztywna daje poczucie większej stabilności w zakrętach. Model LT-Z400 wyposażony jest w 5 - biegową, manualną skrzynię biegów z biegiem wstecznym. Przednie i tylne zawieszenie z możliwością regulacji umożliwia dostosowanie charakterystyki pracy do indywidualnych preferencji kierowcy oraz warunków w których pojazd jest eksploatowany. Zmiany w ustawieniach kierownicy i podnóżków umożliwiają zajęcie lepszej pozycji kierowcy, a kształt siedzenia dodatkowo ułatwia balansowanie ciałem, co jest podstawą sportowej jazdy. Zmodyfikowany układ hamulcowy z możliwością regulacji dźwigni przedniego hamulca, bez wątpienia zapewnia skuteczne hamowanie w każdych warunkach.
Specyfikacja :
Dane Techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 398 cm3
Średnica x skok tłoka 90.0 mm x 62.6 mm
Stopień sprężania 11,3: 1
Moc maksymalna
Moment obrotowy
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 5-stopniowa plus wsteczny
Prędkość maksymalna
Długość całkowita 1,830 mm
Szerokość całkowita 1,190 mm
Wysokość całkowita 1,145 mm
Rozstaw osi 1,245 mm
Prześwit 265 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Masa własna 193 kg
Zawieszenie przód Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód: AT22 x 7 R10 **
Tył: AT20 x 10 R 9 **
Zbiornik paliwa 9,5 L
Na nadchodzacy rok to wszystkie modele z nowosci . Mysle ze zrobilem to w nalezyty sposob . pozdr
Materialy z ktorych kozystalem to
:
www.google.pl ,
www.Suzuki.com i inne .
pozdr