Autor |
Wiadomość |
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 09.01.2009 15:06
110 Cinol brak kompresji
Witam. Zakupiłem synowi 110 chińczyka i odmówił posłuszeństwa. Na początku zdjąłem gażnik i co się okazało odkręciła się śróba od zapadki sania- gdzie wkręciłem nową stara znikła-nadal nie pali z gażnika przelewa się paliwo na ssaniu ale to chyba normalne. Gorszy fakt że zalewa się świeca iskra i świeca super brak ciśnienia przy wykręconej świecy?? Co może być przyczyną? [/img]
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 09.01.2009 15:18
_________________ Bashan BS 200s -7
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 09.01.2009 19:46
Kurcze nikt nie odpowie ci i jak mam robić? Proszę choć info na gg. Pozdrawiam
_________________ Bashan BS 200s -7
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Wojtekk
Rejestracja: 16.03.2005 18:14 Posty: 660 Miejscowość: Kaszuby
|
Wysłany: 10.01.2009 09:37
Śrubka wpadła do cylindra, masz pogięty zawór ssący, zniszczony tłok, cylinder i głowicę. Albo i nie, ale bez rozebrania silnika nie zgadniesz...
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 10.01.2009 12:18
A mógłbym prosić o jakąś książke serwisówkę jak ten silnik rozebrać bo szukam na forum i do tego quada nigdzie nie ma wszystko markowe.
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Pawelek913
Rejestracja: 25.08.2008 13:36 Posty: 13 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 10.01.2009 22:26
generalnie jeśli się na tym nie znasz sam nic nie zdziałasz. Aby zdjąc głowice wraz z cylindrem:
1. po prawej stronie w glowycy masz 3 śruby,2 z nich na klucz 8 ,1 na klucz 10. Tą na 10 odkręć. Wtedy zejdzie ci pokrywka która jest po lewej stronie w głowicy.
2. Gdy ją zdejmiesz zobaczysz łańcuszek na zębatce, którą musisz odkręcić, są tam 3 śruby na klucz 9. Zdejmij tą zębatke z wałka gdy ją odkręcisz
3. "z przodu" silnika masz 4 śruby na klucz 10 ,odkręć je
4. Po lewej stronie masz 2 śruby( nie pamiętam rozmiaru ) jedna łączy głowice z cylindrem a druga cylinder z karterem je także nalezy odkręcić
5. Gdy zrobisz wszystko co opisałem pozostaje tylko kolanko odkręcić i głowica wraz z cylindrem musi zejść.
Jak zdejmiesz głowice będzie widać co się stało ,bardziej pomóc Ci chyba nie moge
PS. Żeby to zdjąć musisz wykręcić silnik ponieważ głowica nie zejdzie
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 11.01.2009 18:00
Pawelek913 dzięki za info jutro zaraz zabieram się za niego syn truje mi a śniegu u nas trochę ![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 19.01.2009 19:13
Witam ponownie. Znalazłem trochę czasu i rozebrałem chinola ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif) więc tak w głowicy zablokował się zawór sący ten pod gażnikiem jest zablokowany nie wystaje nad gniazdem zawora. Wiec kolejne moje pytanie jak go zdemontować ??? ![:szok: :szok:](./images/smilies/icon_eek.gif) zapewne pokrzywiony bo nie moge go ruszyć by powrócił na swoje miejsce.
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Kozitwar
Rejestracja: 05.12.2008 15:02 Posty: 441 Miejscowość: Twardogóra
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 20.01.2009 05:18
Musisz połorzyć głowice na ziemi sprężynami do góry i pod ten zawór który chcesz zdemontować podłóż jakieś drewienko następnie dobrze by było , aby ktoś Ci pomógł trzeba nacisnąć nad sprężyną na tą blaszkę bardzo mocno i w środku na trzonku zaworu są takie dwa zabezpieczenia które po wyjęciu zwalniają zawór , uwaga bo jak się wyślizgnie to potrafi latać wszystko po garażu. ![:> :>](./images/smilies/ostr.gif)
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 20.01.2009 20:36
Kozitwar ojjj polatało ![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) ale udało się. Zawór ssący pokrzywiony przez paskudną śróbke głowica lekko dostała tłok i cylinder caly ![:D :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) jutro śmigam po nowy zawór i montaż ![:oczy: :oczy:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif) może jakoś będzie. Patent chce zrobić utoczyć rure by wkręcić w otwór gdzie rególuje się luz zaworu w celu ściśnięcia sprężyn od dołu klocek i polksiężyce wpadną jak w ....da to radę?
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Kozitwar
Rejestracja: 05.12.2008 15:02 Posty: 441 Miejscowość: Twardogóra
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 21.01.2009 05:38
Tylko przed montażem dobrze by było nowy zawór ułorzyć w głowicy aby idealnie siadł w to gniazdo zaworowe,a używa się do tego pastę zaworową jak jest dużo nagaru to zawór nie siądzie do końca i kompresja słabsza
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
Kozitwar
Rejestracja: 05.12.2008 15:02 Posty: 441 Miejscowość: Twardogóra
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 21.01.2009 08:47
daj znać co i jak ja dostępny będę około 15 zajrzyj na pw
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
nazgul65
Rejestracja: 18.12.2008 17:45 Posty: 568 Miejscowość: MIASTKO
Quad: MISIEK 660
|
Wysłany: 23.01.2009 17:15
a gdzie kupiłeś w sklepie ?to gwarancja
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 10.02.2009 20:00
Witam. No wreszcie ![:D :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) synal happy atv odpalił luzy zaworowe o,5 ustawione-dzięki Kozitwar za rade , ale małe co mnie niepokoi skaczące obroty fakt był max zalany i w wydechu paliwo ale czy to ma związek? dysze w gażniku dobrze ustawiłem 540 stopni od 0 na mieszance a obroty wg.słuchu coś nie tak robie?
|
|
|
![](./styles/orangestyle/theme/images/spacer.gif) |
hubertos14
Rejestracja: 08.08.2008 11:53 Posty: 375 Miejscowość: Bytów
|
Wysłany: 10.02.2009 21:21
obroty muszą być takie żeby nie jechał,i chodził na wolnych sprawdz linke od gazu powinna mieć max 1mm luzu,pzdr
|
|
|
|