Po długiej przerwie wracam do tematu. Mam pytanie: czy RZR 800 w USA sprzedawany jest w rożnych wariantach mocy zaczynając od 20- stu paru a kończąc na ok. 56. Jeden ze sprzedających podał mi taką informację. Czy prawdziwa ????
mopi
Rejestracja: 14.03.2009 23:18 Posty: 16
Wysłany: 14.03.2009 23:26
Fabrycznie nie ma różnic mocy. W katalogu części RZR na 2008 rok ma tylko dwie wersje (różnica to kolor nadwozia). Być może dealerzy dławią moc na życzenie klientów??
Free
Rejestracja: 22.06.2008 08:50 Posty: 183
Wysłany: 15.03.2009 12:08
a czy przypadkiem nie chodzi o dławienie mocy ze wzgledu na homolagacje, jesli ktoś takowa sobie życzy...
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
Wysłany: 15.03.2009 16:46
Nie , są różne wersje RZRów - najmniejsza 170 - pojazd dla dzieci - miniaturka dorosłego RZRa
Następnie RZR 800 , który ma w standardzie 60 KM oraz RZR S , mający blisko 70 konny silnik
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
mopi
Rejestracja: 14.03.2009 23:18 Posty: 16
Wysłany: 15.03.2009 19:56
Założyciel tematu pyta o RZRa 800 i ewentualne "wariacje" w tym modelu.
Pisanie o RZR 170 i RZR S jest nie na temat moim skromnym zdaniem.
Homologacji RZR w USA nie ma, więc fabrycznego dławienia do max 15 kW też nie ma.
Już nie aktualne kupiłem. Sam przetestuję i opiszę.
Ale mam nowe pytania co da zdjęcie blokady (przy ok 6350 obr/min odcina zapłon).
Czy montaż samego Power Commander III ma sens a jeśli tak to co zyskam?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum