Podrzucam parę wykresów, w miarę możliwości czasu będę wrzuć przeróbki i udogodnienia związane ze
KTM ATV. Jest ich dużo dlatego nie będę w stanie wrzucić wszystkiego naraz. Poniżej przedstawione są wykresy z hamowni,
KTM z różnymi wydechami i JET-owniem.
KTM 525 i 505 XC – Obydwa quady są ze standardowymi wydechami, jetowane i modyfikowanymi filtrami powietrza. Czerwona linia 525/Niebieska linia 505.
KTM 450 SX (Zielona Linia i bez dławika) v.s.
Outslaw 450 (Zielona lina) v.s.
YZF-R 450 (Niebieska lina)
KTM 525 XC v.s. SX – standardowe wydechy. Widać iż SX jest taki sam jak i XC. Głośność mierzona to dla XC 97Db i SX 98Db ale wykonywana w pomieszczeniu. Zielona linia przedstawia XC z założoną końcówką firmy ProMotoBillet 104Db. ProMotoBillet również sprzedaje końcówki dławicowe co daje wysieczenie w granicach nawet to 90Db …
Tak wygląda końcówka do SX i XC:KTM 505 SX – bez modyfikacji takim jakim go fabryka dała.
KTM 505 SX z HMF pełnym wydechem i JET-owaniem. Wydech HMF daje jak widać mega różnice ale i pewnie JET-owanie też zrobiło swoje.
KTM 505 SX z 14.1 tłokiem i Pełnym HMF i JET-owaniem – Jak widać mega różnica … cena tłoka widać warta inwestycji.
KTM 505 SX z FMF 4.1 końcówka wydechowa - quad z otartymi wlotami i bez dławika.
KTM 525 XC v.s. 525 XC HMF Full System. Znowu widać wydech daje dużo a pełen system jeszcze więcej.
KTM 525 XC v.s. 525 XC TC system – ładne osiągi od samego początku i potem końcowe wzniesienie w mocy.
KTM 525 XC v.s. 525 XC DASA końcówka – bardzo duża różnica mocy na początku …
KTM 525/505/450 Akrapovic System - w trakcie niedługo podrzucę wyciąg z dyno sam jestem bardzo ciekaw gdyż cena pełnego systemu z tytanu to koszt rzędu 5.000 zl