Autor |
Wiadomość |
KubaCichy
Rejestracja: 15.02.2009 00:32 Posty: 26 Miejscowość: Legnica
Quad: CF 500 Long
|
Wysłany: 14.05.2009 16:41
przedni i tylny most
Witam,mam pytanie odnośnie przedniego i tylnego mostu.Czy do jednego i drugiego leje się olej 80W90 klasy GL4 czy może jakiś inny i co jaki czas powinno się go wymieniać.Wiem że temat już był poruszany,ale pogubiłem się co do rodzaju oleju.
|
|
|
|
Gibon
Rejestracja: 17.07.2008 21:00 Posty: 314
Quad: KQ 750 PS
|
Wysłany: 14.05.2009 17:01
Re: przedni i tylny most
Przód i tył jest ten sam olej. Wymiane robię co 2 tyś chyba że wody załapie i zrobi się mleczko.
|
|
|
|
nazgul65
Rejestracja: 18.12.2008 17:45 Posty: 568 Miejscowość: MIASTKO
Quad: MISIEK 660
|
Wysłany: 14.05.2009 17:57
Re: przedni i tylny most
gibon pisze prawdę pozd.
|
|
|
|
wodzu_wo
Rejestracja: 21.02.2008 18:37 Posty: 593 Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
|
Wysłany: 14.05.2009 21:02
Re: przedni i tylny most
Ja do mostów leje olej przekładniowy hipol co 2000km.
|
|
|
|
nazgul65
Rejestracja: 18.12.2008 17:45 Posty: 568 Miejscowość: MIASTKO
Quad: MISIEK 660
|
Wysłany: 15.05.2009 16:08
Re: przedni i tylny most
I dobrze robisz bo hipol to dobry olej przekładniowy POLSKI
|
|
|
|
Valkien
Rejestracja: 14.02.2009 11:24 Posty: 673
|
Wysłany: 16.05.2009 22:10
Re: przedni i tylny most
I tu jest pytanie.
Czy powinno się wymieniać patrząc na przelot czy na czas pracy silnika ?.
Pozdro
_________________ Valkien ATV-IRBIS-SQUAD
|
|
|
|
nazgul65
Rejestracja: 18.12.2008 17:45 Posty: 568 Miejscowość: MIASTKO
Quad: MISIEK 660
|
Wysłany: 17.05.2009 07:08
Re: przedni i tylny most
J a patrzę na kilometry
|
|
|
|
wodzu_wo
Rejestracja: 21.02.2008 18:37 Posty: 593 Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
|
Wysłany: 17.05.2009 18:26
Re: przedni i tylny most
Trzeba patrzyć najpierw na kolor oleju ponieważ jak dostanie się woda to kolor jest mleczny i wtedy natychmiastowa wymiana a jak z kolorem jest wszystko wporządku to wymieniami po przebiegu a nie po czasie pracy silnika ponieważ czas pracy silnika nie ma nic wspólnego z przebiegiem i zużywaniem się oleju w mostach.
|
|
|
|
nazgul65
Rejestracja: 18.12.2008 17:45 Posty: 568 Miejscowość: MIASTKO
Quad: MISIEK 660
|
Wysłany: 18.05.2009 16:37
Re: przedni i tylny most
|
|
|
|
Valkien
Rejestracja: 14.02.2009 11:24 Posty: 673
|
Wysłany: 19.05.2009 09:01
Re: przedni i tylny most
wodzu_wo napisał(a): Trzeba patrzyć najpierw na kolor oleju ponieważ jak dostanie się woda to kolor jest mleczny i wtedy natychmiastowa wymiana a jak z kolorem jest wszystko wporządku to wymieniami po przebiegu a nie po czasie pracy silnika ponieważ czas pracy silnika nie ma nic wspólnego z przebiegiem i zużywaniem się oleju w mostach. A jeżeli chozdzi o silniek ?. Czas pracy też wtedy nie ma nic wspólnego z olejem ?. Pozro -- dodano 19.05.2009 09:00 --wodzu_wo napisał(a): Trzeba patrzyć najpierw na kolor oleju ponieważ jak dostanie się woda to kolor jest mleczny i wtedy natychmiastowa wymiana a jak z kolorem jest wszystko wporządku to wymieniami po przebiegu a nie po czasie pracy silnika ponieważ czas pracy silnika nie ma nic wspólnego z przebiegiem i zużywaniem się oleju w mostach. A jeżeli chozdzi o silnik ?. Czas pracy też wtedy nie ma nic wspólnego z olejem - jak wtedy postępujecie z wymianą ?. Pozro
_________________ Valkien ATV-IRBIS-SQUAD
|
|
|
|
nazgul65
Rejestracja: 18.12.2008 17:45 Posty: 568 Miejscowość: MIASTKO
Quad: MISIEK 660
|
Wysłany: 19.05.2009 18:10
Re: przedni i tylny most
w silniku co 1000km i będzie dobrze
|
|
|
|
wodzu_wo
Rejestracja: 21.02.2008 18:37 Posty: 593 Miejscowość: Mazowieckie
Quad: 4X4
|
Wysłany: 19.05.2009 20:52
Re: przedni i tylny most
nazgul65 napisał(a): w silniku co 1000km i będzie dobrze "nazgul65" ta wypowiedż nie dotyczy tego tematu. Nie umieszczajmy postów o różnych tematach razem bo wyjdzie wielki bałagan.
|
|
|
|
wiktorwit
Rejestracja: 07.06.2009 19:35 Posty: 2
Quad: cf 500
|
Wysłany: 07.06.2009 21:20
Re: przedni i tylny most
Witam ... Koledzy mam problem z niedawno nabytą cf 500 , maszyna spisuję się zadowalająco kilka rzeczy poprawię ale potrzebuję chwili.Do rzeczy , po ostatniej samotnej wizycie na odkrywce piasku plażowego zakopałem się dość poważnie. brak roślinności więc musiałem walczyć ręcznie. Mianowicie napęd przedni jest zapięty nonstop przycisk w poprawnej pozycji i Quad podczas przyśpieszania ściąga strasznie w lewo , natomiast jak zapnę 4wd to zaczyna prowadzić się normalnie mam hipotezę czy blokada mech.różnicowego może być uszkodzenia. Silniki elektryczne pracują.
|
|
|
|