Autor |
Wiadomość |
gkuruc
Rejestracja: 28.02.2006 19:39 Posty: 3
|
Wysłany: 27.03.2006 21:04
Dotarty Kodiak
Witam.Mam Kodiaka którym zrobiłem ponad 20 motogodzin i jest po pierwszym przeglądzie , sam go docierałem jeżdząc delikatnie.Teraz sprawdzam co potrafii i mam wrażenie że jest trochę za wolny na swoją moc. Moje pytanie brzmi: Jaką szybkośc może rozwinąc Kodiak 450 ? POZDROWIENIA
|
|
|
|
MIKE
Rejestracja: 09.12.2003 22:53 Posty: 841 Miejscowość: Sam już nie wiem
Quad: WyQuad
|
Wysłany: 28.03.2006 10:31
To zależy na jakich oponach i w jakich warunkach pogodowych (wiatr itp )
Ja moim jechalem najszybciej po asfalcie na seryjnych maxxisach z wiatrem 95 km/h
a normalnie po szutrowej drodze 89-90 jeździ ,teraz mam oponki 26" i leci wolniej jakies 85 max.
Waże 70 kg sprzęt jest z 2003 roku sztywny tyl.
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 28.03.2006 11:30
MIKE napisał(a): 89-90 jeździ ,teraz mam oponki 26" i leci wolniej jakies 85 max.
to nieźle jak na poj 450cm3, skoro Grizlly majać 660cm3 jedzie max ok 105km/h a na 26kach pewnie z 95km/h
|
|
|
|
Seba78
Moderator Działu Side by Side
Rejestracja: 24.10.2005 21:20 Posty: 2017 Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
|
Wysłany: 28.03.2006 12:08
Dziwne a ja zawsze myslalem ze większe kola to mniejsze przyspieszenie ale wieksza predkosc maksymalna
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 28.03.2006 12:16
Tak jest, ale nie zapominaj o oporach bieznika, które w takim wypadku są wcale niemałe
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 28.03.2006 19:44
gkuruc może go troszeczkę zmuliłeś tym docieraniem Daj mu trochę po garach ostro na odmulenie może będzie lepiej
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 28.03.2006 20:41
Nie ma to jak profesjonalne porady...a moglbys Kokos oświecić nas tu obecnych jak wygląda odmulanie i zapoznal nas bliżej z tym terminem?
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 28.03.2006 20:49
Chyba chodziło o bardzo szybką jazdę jakiś czas W sumie nie wiemy czy Gkuruc go zamulił bo nie odpowiedział na żadne post ani nie powiedział ile jego Kodiak wyciąga.
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 28.03.2006 21:29
aXcid chodziło mi o to że silnik ułożył się do niższych obrotów i teraz go trzeba tak jakby trochę "pogonić" na wysokich obrotach...
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 28.03.2006 22:33
Panowie...nie istnieje coś takiego jak zamulenie sprzetu, nie wiem skąd wy żeście to wzieli ...
Podczas docierania tłok układa się wraz z pierścieniami do gładzi cylindrowej. Jesli dostanie w to miejsce gdzie krzyż swą szlachetną nazwę konczy to wytrze bardzo tuleje i pierścienie. Powstanie duża szczelina na zamkach pierścieni i jedyne co pomoze na taką dolegliwosc to nowy komplet pierścieni - przy złym dotarciu już nie ma odwrotu, i jazda na pełnym gazie zupełnie nic nie daje - zwykły przesąd.
Silnik nie układa się do obrotów, tylko różne jego elementy dopasowują się do siebie , i powiino być to robione w całym dostepnym zakresie obrótów silnika, wtedy dociera się wszystko, włącznie z trybami, sprzęgłem itd. Tłok jesli raz się ułozy to tego nie zmienisz.,
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|