Brute Force 750- specyfikacja i dane - Podstawowe informacje
Model: Kawasaki Brute Force 750 4x4/4x4i
Dane Techniczne
Silnik i przeniesienie napędu: Pojemność skokowa: 749.00 ccm Typ silnika: V2 Ilość suwów: 4 Stopień sprężania: 8.8:1 Średnica cylindra x skok tłoka: 85.0 x 66.0 mm Zasilanie: Wtrysk paliwa/gaźnik Liczba zaworów na cylinder: 4 Układ rozrządu: SOHC Zapłon: CDI Rozruch: Elektryczny/ręczny(gaźnik) System chłodzenia: Ciecz Wtórne przeniesienie napędu: Shaft drive (cardan) Maksymalna Moc: 37,1 kW (50,9 KM) przy 6 500 obr / min (rpm) Maksymalny moment obrotowy: 59,4 Nm przy 4 500 obr / min (rpm)
Wymiary i wagi: Waga motocykla gotowego do jazdy: 296.1 kg (652.7 pounds) Wysokość siodła: 904 mm Wysokość całkowita: 1,232 mm Długość całkowita: 2,195 mm Szerokość całkowita: 1,166 mm Prześwit: 246 mm Rozstaw osi: 1,285 mm
Podwozie: Typ ramy: Spawana z rur stalowych Zawieszenie przód: Wahacz poprzeczny Zawieszenie tył: Układ niezależnych wahaczy poprzecznych Opona przednia: 25/8-12 (AT) Opona tylna: 25/10-12 (AT) Hamulec przedni: Dwutarczowy Średnica przedniej tarczy: 200 mm Hamulec tylny: Bębnowy, zamknięty, wielotarczowy
Oświetlenie: Światła przednie: Żarówka 12 V 40/40 W x 2 Światło tylne/stop: Żarówka 12 V 5 / 21 W
Inne: Smarowanie:Wymuszone smarowanie (mokra miska olejowa) Minimalny promień skrętu:3,2 m Akumulator:12 V Alternator: Moc 24,3 A, 14 V @ 6 000 obr / min (rpm) Pojemność zbiornika paliwa: 18.92 litry Wersje kolorystyczne: Woodsman Zielony, Sunbeam Czerwony, Jasny Zielony, Super Czarny, Blue Limited, Ciemny Royal Czerwony.
Serwis, oleje, filtry
Przedni dyfer: olej silnikowy 10W40 (stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego). Przedni dyfer wyposażony jest w mechanizm zwiększający tarcie, który najskuteczniej pracuje w oleju silnikowym.
Olej silnikowy: 10W40 motocyklowy 4T, np. Motul 5100 4T 10W40 (pólsyntetyk), Motul 7100 4T 10W40 (syntetyk), lub inne markowe o takich samych parametrach. (stan sprawdzamy na WKRĘCONYM bagnecie).
filtr oleju: numer katalogowy: K&N 204 , HF-204 (lub inne)
skrzynia biegów: dla tych co pytają i nie wiedzą jaki olej, informuje że BF posiada zintegrowaną przekładnie zębatą która jest smarowana wspólnym olejem razem z silnikiem.
Tylny dyfer: mokry hamulec - Mobilfluid 424 (nie można stosować zwykłych olejów przekładniowych), stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego.
Rozrusznik nie kręci - Przełącznik zapłonu jest w pozycji "OFF" - Przepalony bezpiecznik - Rozłączony akumulator - Rozładowany akumulator
Silnik kręci, ale nie zapala - Brak paliwa - Zakręcony kranik (KVF650, KVF360 i KLF250) - Zatkany filtr paliwa (przy pompie (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) - Uszkodzenie pompy paliwa (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) - Woda w paliwie - Nieużycie ssania przy zimnym silniku (z wyjątkiem KVF750 i KSF450) - Nieużycie pokrętła regulacji obrotów przy zimnym silniku (KSF450) - Zatkany filtr powietrza - Zalany silnik - Zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa - Zdjęta fajka ze świecy - Nieprawidłowe luzy zaworowe - Świeca brudna - Po przewróceniu i aktywowaniu czujnika przechyłów stacyjka została wyłączona i włączona (KVF750 i KSF450)
Silnik wyłącza się - Brak paliwa - Zakręcony kranik (KVF650, KVF360 i KLF250) - Woda w paliwie - Zatkany filtr paliwa (przy pompie (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) - Uszkodzenie pompy paliwa (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) - Zbyt długo uruchomione ssanie - Zatkany filtr powietrza - Wentylacja zbiornika paliwa zatkana - Silnik przegrzany a) zbyt długa praca na biegu jałowym lub za wolna jazda (za mały przepływ powietrza) b) przeładowanie c) zła świeca d) zatkana chłodnica (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) e) za niski poziom płynu chłodniczego (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) f) spadek jakości płynu chłodniczego (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) g) uszkodzenie wiatraka (KVF750, KVF650, KSF450 i KSV700) h) przerywacz wiatraka uruchomiony (KVF750 i KVF650) i) zatkany system olejowy (KVF360) j) wiatrak nieuruchomiony błotem lub brudem k) niski poziom oleju
Brak mocy - Silnik przegrzany (co jest przyczyną - patrz wyżej) - Zanik kompresji a) nieprawidłowe luzy zaworowe - Zatkanie filtra paliwa - Zatkany filtr powietrza - Brudna lub zużyta świeca zapłonowa - Włączone ssanie (z wyjątkiem KVF750 i KSF450) - Nieprawidłowy poziom oleju - Ślizganie sprzęgła (KLF250 i KSF450) a) nieprawidłowa regulacja b) zużyty olej silnikowy (KLF250) - Sprzęgło nie wysprzęgla prawidłowo (KSF450) - Skrzynia na zbyt wysokim biegu (KLF250 i KSF450) - Woda w paliwie -Ślizganie paska napędowego (KVF750, 650, 360 i KSV700) a) woda w obudowie przekładni napędowej - Przełącznik awarii paska aktywowany (KVF750, KVF650, KVF360)
Uszkodzenie systemu Kawasaki Engine Break Control System oraz napędu 2WD/4WD - Awaria siłowników - Otwarty lub uszkodzony czujnik prędkości - Uszkodzony lub otwarty czujnik włączenia biegu - Uszkodzenie jednostki sterowania siłownikami - Akumulator rozłączony
Różne wymiary części, akcesoriów do brutka i inne:
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum