Autor |
Wiadomość |
cashandcash
Rejestracja: 20.02.2008 23:20 Posty: 992
Quad: Spełnienie marzeń!
|
Wysłany: 21.06.2009 18:52
Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
Witam proszę o porady i wszystkie informacje jak przerobić i przygotować Kawasaki KFX 700 do rajdów długodystansowych np. typu BAJA. pierwsze rzeczy jakie mam w planie zrobić to: -wymiana zbiornika paliwa na większy i z zaworem do szybkiego wlewania -zawias będzie Ohlins -beadlocki prawdopodobnie firmy HIPER jednak nie wiem jeszcze jakie rozmiary -z tuningu silnika to zamierzam tylko wrzucic sportowy wydech, dysze dynojet-y, i filtr sportowy KN z tym że wypuszczony i dodatkowo przerobiony dolot, może jeszcze sterownik CDI,
proszę o porady jak i wszystkie informacje dzięki którym będę mógł lepiej przygotować tego quada.
_________________ K.W.I.S.A. DRAPERS SQUAD RmfCarolineTeam RMF4RacingTeam BÓL MIJA A CHWAŁA JEST WIECZNA
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 21.06.2009 20:52
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
Filtr K&N nie wytrzyma takiego rajdu, czytaj : zatarty silnik... Moduł Vortex albo Dyna. Wydech mogę polecić LRD, mam taki w swoim quadzie i jest super. Opony : Maxxis Razr 2 albo ITP Holeshot XCR. No i przede wszystkim dużo ćwicz i pozabezpieczaj wszystkie śruby przed odkręceniem - za pomocą LockTite'a albo Prime Lock'a 273.
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
cashandcash
Rejestracja: 20.02.2008 23:20 Posty: 992
Quad: Spełnienie marzeń!
|
Wysłany: 22.06.2009 09:06
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
tak KN wiem że ma zbyt dużą przepustowoś, myślałem o takim rozwiązaniu jak mają rozwiązane filtry w samochodach terenowych na pustynie maja tam na górze snorkla puszkę gdzie odkłada się wstępnie syf ale nie wiem jeszcze jak by to miało miejsce w praktyce w quadzie. O oponach tak właśnie wstępnie dumałem o razr2 przemawia za tym 6 płucien ale jeszcze słyszałem że czymś uzupełniają wnętrze opony i staje się ona jaszcze bardziej odporna na przebicia Radek czy Ty jesteś z brzeźnicy w woj lubuskim?
_________________ K.W.I.S.A. DRAPERS SQUAD RmfCarolineTeam RMF4RacingTeam BÓL MIJA A CHWAŁA JEST WIECZNA
|
|
|
|
LukaszYFZ
Rejestracja: 03.01.2009 17:48 Posty: 1204 Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
|
Wysłany: 22.06.2009 09:43
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
A ja chciałem zapytać czy LockTite to jest taki klej, dzięki któremu nakrętki się trudniej odkręcają ?
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 22.06.2009 10:10
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
Tak, jak zakręcisz śrubki na Locktite, to możesz być pewny, że się nie odkręcą. Ja jestem z Brzeźnicy w woj. podkarpackim. Razr2 to świetne gumy na taki rajd, twarde i wytrzymałe. Co do uzupełniana opony, to możesz założyć wynalazek zwany TireBalls, są to takie piłeczki, które wsadzasz do środka opony i w razie przebicia opony to one przenoszą ciężar.
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
cashandcash
Rejestracja: 20.02.2008 23:20 Posty: 992
Quad: Spełnienie marzeń!
|
Wysłany: 29.06.2009 14:28
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
witam ponownie czy orientuje się może ktoś gdzie mogę dostać bądź zamówic dystanse które zmieniłyby rozstaw śrub z 4x136 jaki jest seryjnie w KFX na 4x110. potrzebuje zrobić taki manewr gdyż nie mogę dostać felg jakie mi odpowiadają na seryjny rozstaw. pozdr i dziekuję
_________________ K.W.I.S.A. DRAPERS SQUAD RmfCarolineTeam RMF4RacingTeam BÓL MIJA A CHWAŁA JEST WIECZNA
|
|
|
|
LukaszYFZ
Rejestracja: 03.01.2009 17:48 Posty: 1204 Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
|
Wysłany: 29.06.2009 15:43
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
Hmm, z tym może być problem, ale ostatecznie możesz dorobić u tokarza.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
sardol1
Rejestracja: 27.04.2009 13:59 Posty: 110 Miejscowość: sląsk
Quad: Yamaha Grizzly 700
|
Wysłany: 30.06.2009 12:45
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
musisz dystans przykresici i osobne szpilki musza być w dystansie tylko dobry tokarz ci to zrobi
|
|
|
|
Grexik
Moderator Działu Yamaha
Rejestracja: 02.05.2008 10:35 Posty: 775 Miejscowość: Bielsko-Biała
Quad: YFZ450 & Banshee`89
|
Wysłany: 30.06.2009 19:38
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
Albo wymiana całej oski. Może jakaś fotorelacja?
_________________ Prawdziwa pasja to taka, dla której poświecisz każdą sekundę wolnego czasu... #152 ATV Bielsko-Biała Pozdrawiam, Grexik
|
|
|
|
cashandcash
Rejestracja: 20.02.2008 23:20 Posty: 992
Quad: Spełnienie marzeń!
|
Wysłany: 01.07.2009 13:08
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
fotorelacja będzie ale jak już będzie pojazd w fazie testów.
_________________ K.W.I.S.A. DRAPERS SQUAD RmfCarolineTeam RMF4RacingTeam BÓL MIJA A CHWAŁA JEST WIECZNA
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 06.07.2009 19:10
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
Grexik napisał(a): Albo wymiana całej oski. Może jakaś fotorelacja? Jest to dobry pomysł ale kosztowny, z wymianą nie ma problemu ponieważ ośkę wystarczy wybić w jedną stronę bez rozbierania bebechów. Ja miałem oś DuraBlue 2 fajna ośka na pewno tańsza od seryjnej . Felgi z przodu wywal do kosza bo są zrobione z papieru, co do dystansów przejściówek to może zastosujesz patent z Renegade? wymiana szpilek + podkładki alu 3 cm lub więcej.
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|
cashandcash
Rejestracja: 20.02.2008 23:20 Posty: 992
Quad: Spełnienie marzeń!
|
Wysłany: 06.07.2009 21:43
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
patent z reni odpada gdyż ja muszę przejść z rozstawu 4/136 na 4/110, co do felg to jest to pierwsza rzecz jaka idzie do wymiany, straty spowodowane spadnięciem opony są tak duże że mogą decydować o przegranej a nawet nieukonczeniem rajdu, dlatego idą odrazu do wymniany na beadlocki.
co do ośki to myślałem ale czy ośki są z piastami\? tzn czy np mogę złożyć ośkę od np yamachy, różnica taka że jak pewne wiecie napęd w yamaszce jest łańcuchowy a w kfx jest wał. pozdr i czekam na rady
-- dodano 06.07.2009 21:43 --
przepraszam za błędy ale dzisiaj wszystko w biegu
_________________ K.W.I.S.A. DRAPERS SQUAD RmfCarolineTeam RMF4RacingTeam BÓL MIJA A CHWAŁA JEST WIECZNA
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 07.07.2009 06:06
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
cashandcash napisał(a): co do ośki to myślałem ale czy ośki są z piastami\? tzn czy np mogę złożyć ośkę od np yamachy, różnica taka że jak pewne wiecie napęd w yamaszce jest łańcuchowy a w kfx jest wał. pozdr i czekam na rady Ja kupiłem oś w USA i była ona bez piast piasty były standardowe czytaj fabryczne, jednak firma DuroBlue ma ośki które posiadają piasty, mają regulowaną szerokość ( oś się rozkręca i jest dłuższa ), piasty pewnie mają różne. Nie wstawisz ośki z Yamahy do KFX ponieważ to jest zupełnie inna konstrukcja.
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 07.07.2009 08:45
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
Silnika nie ruszaj. Niech zostanie fabryczny. Dystanse - lepiej szersza ośka - w kieszeni zapasowe łożyska i uszczelnienia. Co do filtra to dobra gąbka, ew. filtr cyklonowy - ale brak miejsca. Filtr cyklonowy świetnie sprawdza się na piaski. Co do zbiornika - to jest parę opcji - albo budowa z tyłu pojazdu i zabudowanie plus pompa elektryczna, albo zbiorniki na progi lub tył pojazdu tzw. bagażnik. Kwestia przemyślenia.
Ohlinsy muszą być zbudowane na koniec - pod całkowitą masę i rozstaw wahaczy.
Warto zaopatrzyć się w zapasowy silnik i resztę części jeśli pozwala na to regulamin.
Jakie są wymogi odnośnie nawigacji?
|
|
|
|
cashandcash
Rejestracja: 20.02.2008 23:20 Posty: 992
Quad: Spełnienie marzeń!
|
Wysłany: 07.07.2009 09:53
Re: Kawasaki KFX 700 - przygotowanie quada do rajdów typu "BAJA"
zleży na jakich rundach, wszędzie jest jazda na roadbooka, na niektórych jest dopuszczona nawigacja a na innych jest wręcz zabroniona. co do filtra to właśnie myślę o takim rozwiązaniu (filtr cyklonowy) chcę zrobić mnjszą wersje filtra jakie mają w terenówkach, ale nie wiem czy technicznie da rade. zbiorniki chciałbym zrobić na progi gdyż rozłożyłbym masę pojazdu i takie z możliwością demontażu, aby na krótkich oesach je demontować.
kurcze ale się zdradzam a konkurencja czyta moje plany. pozdr
_________________ K.W.I.S.A. DRAPERS SQUAD RmfCarolineTeam RMF4RacingTeam BÓL MIJA A CHWAŁA JEST WIECZNA
|
|
|
|