Autor |
Wiadomość |
gość_0001
|
Wysłany: 15.05.2010 12:57
Re: tuning 110
Jest opinia o modułach odblokowanych na forum o nich i nikomu jeszcze nie pomogło.
|
|
|
|
maro27
Rejestracja: 09.05.2010 13:25 Posty: 15
|
Wysłany: 15.05.2010 13:51
Re: tuning 110
|
|
|
|
gość_0001
|
Wysłany: 15.05.2010 15:45
Re: tuning 110
Tu masz mój poradnik.----> viewtopic.php?f=72&t=31343
|
|
|
|
maro27
Rejestracja: 09.05.2010 13:25 Posty: 15
|
Wysłany: 15.05.2010 20:10
Re: tuning 110
ale w mojej 110 nie ma odkręcanej końcówki(na zdjęciach widać)
-- dodano 15.05.2010 21:10 --
czy to dobrze jak wykręcam śrubke paliwo-powietrze to obroty maleją??
czytałem na innych forach i tam pisali że jak się wykręca to obroty powonny zwrastać
|
|
|
|
gość_0001
|
Wysłany: 15.05.2010 20:16
Re: tuning 110
maro27 napisał(a): wykręcam śrubke paliwo-powietrze to obroty maleją U mnie tak jest.
|
|
|
|
maro27
Rejestracja: 09.05.2010 13:25 Posty: 15
|
Wysłany: 15.05.2010 21:16
Re: tuning 110
i właśnie tu problem z regulacją gaźnika . czytałem na tym forum co masz w opisie ale tam niezbyt szczegułowo jest
-- dodano 15.05.2010 22:13 --
a Ty masz też 110 jak ci jeździ? jak masz gaźnik ustawiony?
a czy jak będzie iglica na samym dole to nie będzie mocniejszy? niż na 3 zombku od dołu
|
|
|
|
gość_0001
|
Wysłany: 15.05.2010 21:16
Re: tuning 110
Ja mam 110cc i jestem zadowolony. Jeździ dobrze. Ja mam przełożenie bardziej no moc ,bo mam na wał kardana. ;p
Jak na najniższym jest iglica to przepustnica się nie otwiera do końca a ,więc mniejsza moc. Na 3 jest najlepiej.
Ostatnio zmieniony przez gość_0001, 15.05.2010 21:18, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
maro27
Rejestracja: 09.05.2010 13:25 Posty: 15
|
Wysłany: 15.05.2010 21:17
Re: tuning 110
no a jak masz gaźnik ustawiony?
|
|
|
|
gość_0001
|
Wysłany: 15.05.2010 21:22
Re: tuning 110
Jam wkręciłem śrubkę ze sprężynką do końca i wykręciłem o półtora obrotu. A ta drugą regulujesz obroty wg uznania.
|
|
|
|
maro27
Rejestracja: 09.05.2010 13:25 Posty: 15
|
Wysłany: 15.05.2010 21:41
Re: tuning 110
czyli mieszanka paliwo-powitrze na ółtorac obrotu a wolnymi obrotami regulujemy se tak
-- dodano 15.05.2010 22:41 --
a gdyby iglice dać na samą górę?
|
|
|
|
raider8
Rejestracja: 24.05.2008 19:18 Posty: 108 Miejscowość: śląsk
|
Wysłany: 15.05.2010 21:45
Re: tuning 110
Bardziej się opłaca sprzedać 110 i kupić cos trochę większego bo nieopłaca się jej tuningowac
|
|
|
|
gość_0001
|
Wysłany: 15.05.2010 22:09
Re: tuning 110
wenta napisał(a): Bardziej się opłaca sprzedać 110 i kupić cos trochę większego bo nieopłaca się jej tuningowac Z całym szacunkiem ,ale wkurza mnie takie gadanie( Sprzedaj i kup.) Dobra mogę sprzedać ,ale ile wezme 800-900zł i co Kupię?? NIC. Zgnoję kasę i nawet quada nie będzie.
|
|
|
|
maro27
Rejestracja: 09.05.2010 13:25 Posty: 15
|
Wysłany: 16.05.2010 14:12
Re: tuning 110
maro27 napisał(a): czyli mieszanka paliwo-powitrze na ółtorac obrotu a wolnymi obrotami regulujemy se tak
-- dodano 15.05.2010 22:41 --
a gdyby iglice dać na samą górę? odpowie ktoś na moje pytanie -- dodano 16.05.2010 13:26 --dziś jeździłem quadem i gdy dawałem mu więcej gazu to on się mocno dusił. czego to może być wina? -- dodano 16.05.2010 15:12 --wiecie morze jak i czym wyczyścić gaźnik w quadzie 110?
|
|
|
|
mateuszkubiczek
|
Zbanowany |
Rejestracja: 23.10.2010 19:13 Posty: 138 Miejscowość: Bielsko-Biała okolice
Quad: Rama ze 150 a silniek 110 :/
|
Wysłany: 25.10.2010 16:52
Re: tuning 110
jak się dławi to masz źle ustawioną mieszankę paliwo-powietrze przynajmniej mi się tak działo
-- dodano 25.10.2010 17:52 --
ej moja 110 idzie 75km/h a nic nie robiłem. Mam półautomat i zmodyfikowałem filtr i coś pogrzebałem z tymi śrubkami przy gaźniku i idzie ładnie chodz mam z tyłu większą zębatkę oO
|
|
|
|
14 K
Rejestracja: 20.09.2010 15:48 Posty: 54
Quad: chinol 110 (niestety)
|
Wysłany: 01.11.2010 18:58
Re: tuning 110
Mam pytanie czy to wybebeszenie tłumika coś da oprócz innego brzmienia ?
|
|
|
|