Nikt nic nie pisze a to bardzo prestiżowa impreza
trzeba kibicować naszym
z moich info wynika że miało jechać kilku zawodników :
Zderzak, Krecik , Shogun, Ronin, Brylant
Z przyczyn niezależnych i siły wyższej większość odwołała swój udział .
Przygotowania trwają, jedyny który pozostał na polu walki Krecik - Krzysztof Kretkiewicz startuje jak zawsze na G7. Jutro wyrusza – także trzymam kciuki i życzę mu zwycięstwa.
Start 26.06 meta 03.07.2010 a na początek troszkę historii :
Na początku rajd nazywa ł się "Monachium-Wrocław" i, jak g łosi nazwa, wystartował w 1994 roku z Monachium. W pierwszej edycji udział wzięło 35 samochodów, 20 motocykli i 5 ciężarówek.
Z powodu długiego dojazdu z Monachium do etapów w Polsce 4 lata później zmieniono start na Berlin. Ponieważ zwiększyła się znacznie "objętość" rajdu: 65 samochodów, 50 motocykli, 15 ciężarówek oraz najróżniejsze pojazdy towarzyszące rok później poproszono nas uprzejmie o zmianę miejsca startu ze względu na chaos komunikacyjny wokół Alexanderplatz.
Stopniowo stało się jasne, że impreza odbywać się będzie co roku. Poszukiwania nowych terenów doprowadziły nas w okolice kopalni odkrywkowej w Senftenbergu. Tam to od 2001 roku rajd miał ł swój start, a dalsze etapy odbywały się w Polsce.
Na 10 rocznicę zwiększyła się znacznie liczba uczestników: 106 samochodów, 65 motocykli i 35 ciężarówek. Do roku 2006 start miał ł miejsce w Senftenbergu, ew. w Cottbus, niestety, powódź w kopalni wymusiła kolejne zmiany.
Tymczasem sława "Breslau" (tak nazywany był rajd w środowisku) była już tak duża, że przedstawiciele Drezna zaangażowali się na tyle, by udzielić imprezie m.in. nazwy miasta.
W ten sposób baza rajdu znalazła się w centrum Drezna. Start ma miejsce przed Frauenkirche, następnie trasa prowadzi przez most Augusta, który od 2006 roku raz w roku zamykany jest specjalnie na potrzeby rajdu. Sławy sportów motorowych, Jutta Kleinschmidt i Walter Röhrl stanowią