REGULAMIN KWALIFIKACJI NA CZŁONKA TEAMU RAJDOWEGO ATV POLSKA W MISTRZOSTWACH ŚWIATA FIM 2010Regulamin opisuje zasady kwalifikacji na członka Rajdowego Teamu ATV Polska, który stanowi zaplecze techniczne, organizacyjne oraz medialne dla zawodników ATV Polska startujących w międzynarodowych zawodach na quadach.
Ustala się następujące pojęcia podstawowe:
Team ATV Polska – zespół ludzi, w skład którego wchodzą zawodnicy, mechanicy, opieka medyczna, kierowcy, zaplecze techniczne, opieka medialna, biorący czynny udział w zawodach.
Zawodnicy – osoby startujące w zawodach w barwach ATV Polska na pojazdach czterokołowych.
Szef Teamu – osoba zarządzająca zespołem, która ma decydujący głos w doborze członków zespołu, wyborze zawodów, wyborze sprzętu, i organizacji uczestnictwa w zawodach.
Mechanicy – osoby oddelegowane do utrzymania pojazdów startujących w zawodach w stanie umożliwiającym start i kontynuowanie zawodów.
Opieka medyczna – specjalista z zakresu medycyny sportowej, dbający o dobrą kondycje fizyczną zawodników i pozostałych członków Teamu.
Kierowcy – osoby oddelegowane do prowadzenia pojazdów serwisowych i zaplecza technicznego podczas trwania zawodów.
Zaplecze techniczne – osoby dbające o sferę organizacyjną związaną z pobytem Teamu na zawodach, zarządzające zgłoszeniem w Biurze Zawodów, organizowaniem pobytu, noclegów, sposobu przemieszczania się Teamu.
Opieka medialna – osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie materiałów dokumentujących uczestnictwo Teamu w zawodach, wykonywanie fotografii, filmowanie, organizację wywiadów i kontaktów z mediami, oraz za publikacją pozyskanych materiałów w mediach.
1. Podstawowym warunkiem udziału w konkursie jest obecność kandydata na wszystkich Rundach Przeprawowego Pucharu ATV Polska w 2010 roku oraz wypełnienie ankiety zgłoszeniowej. W przypadku opłaconego zgłoszenia na Rundę I w Murzasichle i rezygnacji z udziału, spowodowanej przesunięciem terminu po katastrofie lotniczej samolotu rządowego, wymagane jest uzasadnienie w ankiecie.
2. Zasady eliminacji I stopnia będą się opierać na systemie punktacji za poszczególne elementy ankiety - zakres punktacji konkursowej dostępny w załączniku nr 1.
3. Eliminacja I stopnia odbędzie się po zakończeniu przyjmowania ankiet, termin ten zostanie określonym na stronie ATV Polska w ogłoszeniu o Konkursie.
4. Spośród wszystkich poprawnych i nadesłanych w terminie ankiet zostanie wyłonionych 10 kandydatów o najwyższej punktacji, którzy przejdą do Eliminacji II stopnia.
5. Eliminacja II stopnia będzie polegać na rozmowie kwalifikacyjnej z komisją, w której przewodniczącym będzie Szef Teamu. W skład komisji będzie wchodzić 3 do 5 osób, finalny skład zostanie podany na 10 dni przed Eliminacją II stopnia.
6. Spośród kandydatów, którzy przystąpią do II Eliminacji zostaną wyłonione 3 osoby do Eliminacji III stopnia.
7. Finalnie o wyborze na członka Teamu ATV Polska spośród kandydatów w III Eliminacji zadecyduje Szef Teamu.
8. Wyniki poszczególnych Eliminacji będą publikowane na stosownej stronie portalu ATV Polska i na dedykowanym wątku na Forum.
9. Zwycięzcy Eliminacji I otrzymają drogą mailową zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną w celu ustalenia dogodnego terminu.
10. Zwycięzca konkursu o wyborze i niezbędnych procedurach zostanie powiadomiony listem poleconym.
11. Zwycięzca konkursu będzie zobligowany do pisemnego potwierdzenia uczestnictwa w zaproponowanym terminie Zawodów, jak również do przedstawienia wszelkich wymaganych dokumentów związanych z wyjazdem poza granicę Polski oraz udziałem w międzynarodowych zawodach.
12. Niniejszy konkurs ma na celu wyłonienie kandydata do składu Teamu ATV Polska, który będzie uczestniczył w nadchodzących zawodach w roli kierowcy, lub członka zaplecza technicznego.
13. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na łamach portalu ATV Polska i jego akceptacja jest niezbędna dla pełnego uczestnictwa w Konkursie.
Załącznik nr 11. Kategorie prawa jazdy - brana jest pod uwagę najwyższa, nie sumuje się punktów w poszczególnych kategoriach.
Kategoria
B - 5pkt
B+E - 10pkt
C - 15pkt
C+E - 20pkt
Inna - 5pkt
2. Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów:
Przebieg
do 10.000 km - 5pkt
do 25.000 km - 10pkt
do 50.000 km - 15pk
powyżej 50.000 km - 20pkt
3. Znajomość języków w mowie:
francuski:bardzo dobra - 25pkt
dobra - 20pkt
dostateczna - 15pkt
brak - 0pkt
angielski:bardzo dobra - 20pkt
dobra - 15pkt
dostateczna - 10pkt
brak - 0pkt
niemiecki:bardzo dobra - 15pkt
dobra - 10pkt
dostateczna - 5pkt
brak - 0pkt
inny:bardzo dobra - 10pkt
dobra - 5pkt
dostateczna - 0pkt
brak - 0pkt
4. Znajomość języków w piśmie
francuski:bardzo dobra - 25pkt
dobra - 20pkt
dostateczna - 15pkt
brak - 0pkt
angielski:bardzo dobra - 20pkt
dobra - 15pkt
dostateczna - 10pkt
brak - 0pkt
niemiecki:bardzo dobra - 15pkt
dobra - 10pkt
dostateczna - 5pkt
brak - 0pkt
inny:bardzo dobra - 10pkt
dobra - 5pkt
dostateczna - 0pkt
brak - 0pkt
5. Znajomość mechaniki pojazdów
bardzo dobra - 15pkt
dobra - 10pkt
zadowalająca - 5pkt
brak - 0pkt
6. Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
bardzo dobra - 15pkt
dobra - 10pkt
zadowalająca - 5pkt
brak - 0pkt
7. Znajomość nawigacji, posługiwanie się roadbookiem
bardzo dobra - 15pkt
dobra - 10pkt
zadowalająca - 5pkt
brak - 0pkt
Przyjmowanie zgłoszeń zostało zamknięte.
W najbliższym czasie poznamy zwycięzcę Konkursu, a oto i kandydaci:
Waldemar - 130pkt ( niestety otrzymałam informację, że termin wyjazdu nie pasuje Waldemarowi
)
Kamil - 125pkt
Jarosław -120pkt
Marcin - 120pkt
Ostateczna decyzja zostanie podjęta prze Rafała Sonika już niedługo!
Trzymamy kciuki.