Mechaniczne załączanie pasuje idealnie w miejsce elektrycznego ,zakładałem kumpla mechanizm do mojego i działa bez problemu.Kolejny raz wczoraj wysiadło mi elektryczne załączanie przodu ale prawie udało mi się rozwiązać ten problem.W dwóch zdaniach postaram się to opisać . Prawidłowo przy zapinaniu przedniego napędu trwa chwilka zanim na wyświetlaczu wyskoczy 4wd a czasami trzeba przejechać pare metrów,gdy elektryka napędu szwankuje wyświetlacz natychmiast pokazuje włączony napęd chociaż go nie włączył.Najpierw odkręciłem silniczek z przedniego mostu,dochodzą tu 6 kabli-2 zasilające do silniczka i 4 do czujnika magnetycznego.Przekręciłem ręcznie wajchę silniczka na włączony napęd 4wd,włączyłem zapłon,na kierownicy przełączyłem przycisk z 4wd na 2wd i silniczek sam wyłączył przedni napęd niestety nadal nie chciał go włączać.Zacząłem metodą prób odłączać kable przy kostce od czujnika magnetycznego przy silniczku (4 sztuki)i po odłączeniu koloru czarno-białego wszystko zaczęło działać jak nowe.Wpiąłem go z powrotem i koniec.To tak pokrótce, mam nadzieje że ktoś to zrozumie.W moim przypadki cały problem tkwił w tym czujniku .Jest jeszcze pare problemów z tym związane jak kogoś to będzie interesowało to dopisze o nich.
witam jestem nowy mam linhaia 260 i ten sam problem,tyle,ze po wyjeciu tego czarno bialego przewodu zeczywiscie zaczelo dzialac ale gdy go z powrotem wlozylem przestalo,no i jeszcze jak dam przelacznik na 4wd i nacisne na hamulec,to na wyswietlaczu zmienia się na 2wd niezla sieczka co?czy można jeździć bez tego przewodu?
Pytanie mam następujące, czy ktoś z Was przymierzal się do swapa silnika w Allrodzie 300? Z tego co się orientuje to można włożyć Piec z Yamahy Majesty 400, ale ... Głowie się nad sprawa połączenia walka skrzyni biegów z silnikiem , nie ukrywam że chętnie zrobił bym taki zabieg
Używałem i serwisowałem LH dawno temu, ale coś tam jeszcze pamiętam. Rzeczywiście silnik 260 i 300 miały swoje źródła w Y Majesty. Nie wiem jak wygląda silnik 400, ale może się udać. Silnik ze skrzynią biegów jest połączony przekładnią pasową, więc jedyne pytanie to: czy wariator będzie pasował na wał silnika. Być może nie będą też pasowały mocowania silnika do ramy, ale to już najmniejszy problem.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Trochę mi przypomniałeś dawne czasy garażowe, które zawsze dobrze się wspomina. Domyślam się trochę, że nie do końca jesteś 'mechanikiem', więc pare wyjaśnień. Sprawdziłem na szybko interneta i: - tak wygląda przekładnia w LH:
- tak wygląda silnik i obudowa z Y Majesty 400 (zdjęcia). Wg mojej pamięci przednia część obudowy przekładni wygląda tak samo. To daje nadzieję na sukces.
Załączniki:
Y M400 f3.jpg [ 294.21 KiB | Obejrzany 2505 razy ]
Y M400 f2.jpg [ 267.17 KiB | Obejrzany 2505 razy ]
Y M400 f1.jpg [ 293.45 KiB | Obejrzany 2505 razy ]
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
"Mechanikiem " faktycznie nie jestem w ale lubię majsterkowanie. Jakiś czas temu na ogłoszeniach był Allroad z tym właśnie silnikiem z tego co mi na szybko powiedział (napisał) to wałek od skrzyni biegów pasuje bez przeróbek do majesy. I tyle się dowiedziałem w temacie bo ogłoszenie się kończyło i nr już nie mam żeby zadzwonić i wypytać o szczegóły
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 46 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum