Autor |
Wiadomość |
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 15.05.2011 19:05
Re: Nasze projekty
Ciężkie nie są. Niektóre elementy robione są z aluminium lotniczego. Waga jest porównywalna do serii.
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
Gary10
Rejestracja: 18.05.2011 08:36 Posty: 3
Quad: brak
|
Wysłany: 18.05.2011 08:48
Re: Nasze projekty
|
|
|
|
oski371
Rejestracja: 04.02.2010 19:24 Posty: 387 Miejscowość: Częstochowa
Quad: TRX 450r
|
Wysłany: 22.05.2011 15:14
Re: Nasze projekty
A jaki Radku masz airbox? seria czy nie? Jeśli seryjny to jaki masz filtr powietrza i czy latasz z pokrywą?
|
|
|
|
lipton
Rejestracja: 06.05.2007 15:11 Posty: 1332 Miejscowość: RADOM
Quad: Yamaha YFZ 450 x3
Poprzednie quady: Yamaha BLASTER, YFZ, YFZ
|
Wysłany: 22.05.2011 18:27
Re: Nasze projekty
Pewnie twin air i bez pokrywy
_________________ Chyba się uzależniłem jestem quadoholikiem
#96 Piotr Wasik Quadimodo Racing Team
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 22.05.2011 22:37
Re: Nasze projekty
filtr No-Toil gąbka, bez pokrywy. Airbox seria
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 22.05.2011 22:41
Re: Nasze projekty
Czemu taki ?
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
dawiddjj22
Rejestracja: 22.05.2011 15:58 Posty: 63
Quad: Yamaha Raptor 250
|
Wysłany: 06.06.2011 17:48
Re: Nasze projekty
Radek super ta twoja nowa maszynka
Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN 06.06.2011 17:48, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
Boro
Rejestracja: 23.07.2007 13:06 Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
|
Wysłany: 15.07.2011 14:19
Re: Nasze projekty
Szału nie ma bo to tylko Honda TRX 400/440ex 2004r. SILNIK: Tłok + pierścienie - Namura Korbowód - HotRods Cylinder - BigBore 440 Gaźnik - Keihin + DynoJet Airbox - Aluminium + K&N + Prefiltr Wydech - Akrapovič RESZTA: Podłogi - CrossPro Bumper - CrossPro Kierownica - Renthal Przewody hamulcowe - Goodridge stalowy oplot Amortyzator skrętu - Billetanium Steramline (11 stopniowa regulacja) INNE: Hadnbary - Polisport Zrywka - Omni Competition Bumper Tył - Homemade Nosek - QuadTech Felgi przód - ITP (w planach wymiana na normalne 3+4) Seryjna 400 nie ma szans. Według tunnerów zza oceanu szacowana moc to około 42km. Planuję jeszcze wałek rozrządu Stage 2, amortyzatory przednie (gazowe), zapiętki z paskami (oryginalne na skraju wyczerpania). Reszta wyjdzie w praniu. Wszystko co w quadzie łącznie z nim samym pokrywają moje wakacyjne zarobki, dlatego nie mogę zrobić wszystkiego od razu.
|
|
|
|
Grexik
Moderator Działu Yamaha
Rejestracja: 02.05.2008 10:35 Posty: 775 Miejscowość: Bielsko-Biała
Quad: YFZ450 & Banshee`89
|
Wysłany: 05.08.2011 22:02
Re: Nasze projekty
Co taka cisza? Nikt nic nie tuninguje?
_________________ Prawdziwa pasja to taka, dla której poświecisz każdą sekundę wolnego czasu... #152 ATV Bielsko-Biała Pozdrawiam, Grexik
Ostatnio zmieniony przez Grexik, 05.08.2011 22:02, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
450
|
Wysłany: 05.08.2011 22:07
Re: Nasze projekty
w trakcie.
|
|
|
|
Grexik
Moderator Działu Yamaha
Rejestracja: 02.05.2008 10:35 Posty: 775 Miejscowość: Bielsko-Biała
Quad: YFZ450 & Banshee`89
|
Wysłany: 05.08.2011 22:11
Re: Nasze projekty
450 to dawaj relacje!
_________________ Prawdziwa pasja to taka, dla której poświecisz każdą sekundę wolnego czasu... #152 ATV Bielsko-Biała Pozdrawiam, Grexik
|
|
|
|
450
|
Wysłany: 19.08.2011 16:46
Re: Nasze projekty
Grexik napisał(a): 450 to dawaj relacje! Spoko Grexik. Oczywiście że zdam relacje tylko jak będę miał pierdka w końcu w garażu i będę miał pewność co w nim siedzi (dokładnie jakie firmy itd) i jak jeździ żeby nie skłamać. Pzdr -- dodano 19.08.2011 17:46 --Ogólnie to tak: Yamaha YFZ 450 GYTR 07 silnik: big bore 478 "Athena", wszystko zalane ocw motulem 300V dynoyety + przelot wydech + tuningowy moduł +2000 obrotów (jeszcze nie założony - docieram silnik) napęd Did 13/40 zębów opony maxxis razr Wiadome, jest na dotarciu więc jeszcze w 100% nie wykorzystuje go. Moje odczucia z dzisiejszej jazdy, silnik nie wiem ile ma dokładnie KM (na pewno ponad 50) ale chodzi jak przecinak, piekielnie mocno się kręci, ma teraz krótsze biegi więc przyśpieszenie jest jeszcze lepsze (bardzo odczuwalne) . Tak czy siak to jest jeszcze bez modułu który zmieni całkowicie charakterystykę pracy silnika i wtedy coś więcej napiszę.
Ostatnio zmieniony przez 450, 19.08.2011 16:46, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Pierre
Rejestracja: 12.12.2010 22:02 Posty: 271
Quad: 450
|
Wysłany: 19.08.2011 17:25
Re: Nasze projekty
450 napisał(a): Ogólnie to tak: Yamaha YFZ 450 GYTR 07 silnik: big bore 478 "Athena", wszystko zalane ocw motulem 300V dynoyety + przelot wydech + tuningowy moduł +2000 obrotów (jeszcze nie założony - docieram silnik)
Wiadome, jest na dotarciu więc jeszcze w 100% nie wykorzystuje go. W jaki sposób zamierzasz dotrzeć quada na oleju, który maksymalnie minimalizuje tarcie
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 19.08.2011 17:28
Re: Nasze projekty
dobre pytanie ale nie olej a jego syntetyczność jest tu ważna ? 450 warto docierac tylko na 50% trwa to dluzej ale jest się pewnym niz w przypadku mineralnego.. kazdy ma swoje zdanie w tym temacie.
|
|
|
|
Damiandg
Rejestracja: 03.07.2008 13:14 Posty: 2653 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Przy samej pustyni
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Bashan 200 -> Suzuki LTZ 400
|
Wysłany: 19.08.2011 19:35
Re: Nasze projekty
Najlepiej docierać bez oleju wtedy jest najszybciej.
|
|
|
|