|
mapy do modułów powercommander III i V
Autor |
Wiadomość |
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 18.05.2011 16:39
Re: mapy do modułów powercommander III i V
przepalenie jakiegoś obwodu decyzja w piątek bo aż do stanów pojechał
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 18.05.2011 20:21
Re: mapy do modułów powercommander III i V
paulus71 napisał(a): aż do stanów pojechał No to ładnie żebyś na ukraine bez PCV nie pojechał...
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 18.05.2011 20:21, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 26.05.2011 15:50
Re: mapy do modułów powercommander III i V
PCV odebrany i zamontowany
przy okazji mała informacja i ciekawostka
pomimo iż stworzone przez autotuna "trimy" obejmują cały zakres obrotów, to przy zaakceptowaniu ich PCV nie przejmuje trimów do zerowego położenia przepustnicy
jeśli chcemy mimo to skorygowac te wartości to musimy je nanieść na zaakceptowaną mapę manualnie w odpowiednich rubrykach
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 26.05.2011 16:01
Re: mapy do modułów powercommander III i V
paulus71Super, gratuluje Nie spodziewałem się, że to tak szybko wszystko będzie zrobione
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 26.05.2011 20:37
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Paweł czyli jeśli dobrze zrozumiałem pcV nie koryguje wolnych obrotów? Bo zerowe położenie przepustnicy to praca silnika na wolnych. Z drugiej strony po co korygować wolne
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
Ostatnio zmieniony przez gery, 26.05.2011 20:37, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 26.05.2011 21:03
Re: mapy do modułów powercommander III i V
nie no, w manualu pcv piszą że aby poprawić kwestię strzelania w tłumik podczas odpuszczania gazu można właśnie tam ingerować
wtedy pewnie trzeba lekko manulanie ustawić jałowy
z drugiej strony jak pcv działa w pętli to koryguje te ustawienia na jałowym
jak zaakceptowałęm trymy z mapy z afr 12,8 to na pętli autotuna miałęm na jałowym 12,8 a na zaakceptowanej mapie gdzie nie było korekty przy przepustnicy miałęm afr 13,5
-- dodano 26.05.2011 21:03 --
teraz musimy pomyślec jak ustawić afr stosownie do jazdy np. przy lekkim przyspieszaniu 13,4 a przy agresywnym 12,4
i to w jednej mapie
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 26.05.2011 21:03, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 26.05.2011 23:36
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Jest to celowe działanie, by pojazd nie gasł. Niestety lub stety jest coś takiego jak mapa ssania - wzbogacająca paliwo na biegu jałowym. Ingerencja w ten zakres powoduje częste zalewanie silnika. Z drugiej strony nieco wzbogacona mieszanka na starcie daje pewną przewagę i lepsze wchodzenie na obroty. Wszystko to oczywiście w dużym uproszczeniu. To jest temat rzeka.
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 27.05.2011 06:48
Re: mapy do modułów powercommander III i V
shelton jak wg ciebie ustawić różne afr na jednej mapie?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 27.05.2011 08:22
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Można wpisać dla wartości zero minimalnie większą wartość, najlepiej zrobić to ręcznie na gotowej już mapie. Możesz wpisać różny AFR to żaden problem. Tak naprawdę, przydał by się datalogger na którym można by śledzić reakcje silnika w trakcie pracy i zmiany mieszanki. Wtedy widzimy jaki skutek przynosi zmiana.
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 27.05.2011 10:51
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Według mnie wzbogacenie mieszanki na jałowym spowoduje to, ze silnik będzie przez cały czas pracował tak jak na ssaniu. A to faktycznie może powodować zalewanie.
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 27.05.2011 12:35
Re: mapy do modułów powercommander III i V
gery napisał(a): Według mnie wzbogacenie mieszanki na jałowym spowoduje to, ze silnik będzie przez cały czas pracował tak jak na ssaniu. A to faktycznie może powodować zalewanie. Przy wysilonych silnikach tak się właśnie robi, żeby nie było dziury, zadławienia przy ostrym starcie, oczywiście wszystko w granicach rozsądku.
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 27.05.2011 13:34
Re: mapy do modułów powercommander III i V
przeciez jeśli masz zmieniony dolot i wylot i musisz pod tym kątem zmieniać mieszankę to przecież na jałowym pracuje też na zmienionym dolocie i wylocie silnik
tym samym powinno się też zoptymalizować mieszankę biegu jałowego
-- dodano 27.05.2011 13:34 --
a w całym zakresie obrotów?
jeśli podczas równoległego wzrostu obrotów do położenie przepustnicy (powolne wciskanie gazu ) dochodzimy np do pozycji 40% przepustnica , 4200 obroty oraz przyjmijmy że mamy tam afr 13,4 to w razie nagłego wciśnięcia gazu przy położeniu przepustnicy 60%-100% i zakresie obrotów np 4200 do 5000 powinien być afr np 12,8 żeby dać dodatkowy zastrzyk paliwa
jeśli potem trzymając 80 % obroty dojdą do np 5200 i będzie to szybkość stała to afr z powrotem na 13,4
dobrze rozumuję ???
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 27.05.2011 13:34, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 27.05.2011 13:38
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Nie do końca jest jeszcze parę parametrów składowych - pamiętaj o obciążeniu silnika np. pod górę.
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 27.05.2011 13:51
Re: mapy do modułów powercommander III i V
wiem , wiem każdy silnik jest też trochę inny
ale rozumuję dobrze ???
czyli teraz warto ściągnąć informację jakie afr mają osoby z mapami ustawionymi na hamowniach dynojeta w stanach
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 27.05.2011 18:09
Re: mapy do modułów powercommander III i V
To będzie jakieś ułatwienie. Właściwy system bazuje nie na otwarciu przepustnicy tylko na ciśnieniu w kolektorze dolotowym. Wtedy, można uwzględnić takie parametry jak obciążenie silnika, nierówności terenu, wysokość nad poziomem morza czy temp. powietrza i ciśnienie atmosferyczne w danej chwili.
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|