U mnie też są te objawy, ale nie zwracam uwagi na to, wlałem cos ponad 2 litry.
Odkręć bagnet i zapal go, wtedy powinien napompować oleju do zbiornika.
-- dodano 09.07.2013 12:49 --Odświeżam temat...
Bo dziś z ciekawości odkręciłem znowu bagnet a tam pusto.. wsadziłem słomke z trawy na dnie zbiornika cos jeszcze było..
Zapaliłem na ok. 30s, sprawdzam stan, wszystko ok, jednak nie dało mi to spokoju, dodam że dzień wcześniej zrobiłem coś 150km asfaltem po a4, na połowie manety...
ponowne odpalenie, przygazówka ok. 10s, szybkie zgaszenie, sprawdzenie stanu pusto..
Niech ktoś powie, niejednokrotnie poruszałem ten temat stanu na forum.. jak to powinno być?
pompe zmieniałem na nową orginalna,
Sama konstrukcja pompy jest nieco dziwna, bo ma dwa wirniki: smarujący i odporowadzajacy olej spowrotem do zbiornika, uklad odprowadzajacy olej z silnika jest niby więcej wydajny niż zasysajacy z zbiornika przed silnikiem, z tego wynika że po jakimś czasie w misce w silniku po chwili olej zostanie wypompowany a pompa chodzi na sucho..?
Dlaczego mniej wydajna sekcja pompy oleju przy wyższych obrotach przewyższa wydajność drugiej 3 razy większej czeko wynikiem jest ponowny brak oleju w wyrównawczym?
Po raz kolejny przyjechałem moim raptorem bez oleju.. a 3-ciej wymiany bebechów nie chce mi się robić..
W razie zainteresowania wieczorem wrzuce zdjęcia
-- dodano 09.07.2013 17:59 --http://www.ebay.de/itm/Yamaha-Raptor-70 ... 27d434004c