Niestety, plany były ale nowa szkoła i dużo nauki. Nie wiem czy coś z tego będzie. Mam fajny silniczek z malucha ładnie odremontowany. Wszystkie blachy wypiaskowane, pomalowane podkładem z dwóch stron a później kolor i bezbarwny, blok alternator itp, wszystko srebrzanką i bezbarwnym, nawet gaźnik
Do tego mam automatyczną skrzynię biegów od golfa II. Połączę to, wyprowadzę napęd z silnika do tego połączenie na jeden dyfer, no i kosa do koszenia ogródka. Do tego hak itp. Generalnie czołg przydomowy :p
-- dodano 20.09.2011 21:58 --Projekt po części powraca ale trochę inny. Na razie rodzi się w głowie i to tylko takie mało zobowiązujące plany ale przedstawię Wam o co chodzi. Myślę nad sprzedażą Polarisa i zrobieniem rasowej przeprawówki na silniku motocyklowym. Ale nie ma to być jakaś zmota czy coś tylko już profesjonalny projekt.
Co mam na myśli?
Silnik z motocykla napędzanego wałem kardana o pojemności z przedziały 600-1100 w zależności co będzie okazja kupić chłodzony cieczą.
Koła z Grizzly bądź Renegade.
Koszt takiego kompletu ok. 1000-1200zł.
Amortyzatory od yzf 450 bądź podobnych quadów gazowe. Koszt ok. 250zł za sztukę.
Reduktor oraz bieg wsteczny zrobiony na skrzyni od żuka.
Tylny most zrobiłbym z oryginalnej przekładni kontowej z motocykla tak jak w tym projekcie:
Przedni most jeśli by się udało zdobyć w koszcie do 500zł co raczej będzie niemożliwe to od quada a jeśli nie to zrobiłbym samemu o odpowiednim przełożeniu.
Plastiki od jakiegoś markowego quada być może takie jak w quadzie łukasza rogali z tym że cena (ok 4 tys.) powala więc wolałbym znaleźć coś tańszego.
Co do reduktora mam jeszcze skrzynię biegów z mojego loncina (nową) która wbrew pozorom jest bardzo mocna bo jak nie mogłem kupić pojedynczego tryba i dałem je dorobić (robili je na zakładzie fiata, tam gdzie robią tryba do skrzyń biegów z fiatów) nie wytrzymało obciążenia więc kupiłem całą skrzynię i teraz mam skrzynię bez jednego tryba więc gdyby dorobić odpowiednią obudowę i byłby fajny reduktor ale to tylko takie głośne myśli bo pewniejszy byłaby skrzynie z żuka.
Za jakiś czas postaram się wrzucić rysunek jak sobie wyobrażam połączenie tego wszystkiego. Co myślicie?
Co do motocykla tutaj przedstawiam przykładowy egzemplarz za rozsądną kasę:
http://moto.allegro.pl/honda-ntv-revere ... 66100.html-- dodano 20.09.2011 22:34 --Co do tyłu jedna różnica niż na zdjęciu. Z tyłu zawieszenie niezależne a tam gdzie jest wał kardana wstawiona skrzynia od żuka.