Postanowiłem napisać pierwszy swoim życiu mini poradnik
Zdjęcia są mojego autorstwa i wykonane przypadkowo wiec nie pochodzą wszystkie z jednego pojazdu, wymiarów nie pamiętam wiec pozostanę tylko przy ogólnym nazewnictwie.
Potrzebujemy:- pompa hamulcowa z jakiegoś np. japońskiego motocykla (kompletna z klamką i mocowaniem do kierownicy)
- przewód hamulcowy ok. 80cm
- podkładki aluminiowe/miedziane (5 sztuk)
- trójnik hamulcowy
- śruba przelotowa "pojedyncza" do węży hamulcowych (2 sztuki)
- śruba przelotowa "podwójna" do węży hamulcowych
- śruba do zaślepienia korektora hamulcowego
- śrubka z podkładką do przykręcenia trójnika
- tulejka (może być zwykła nakrętka o rozmiar większa) do przykręcenia trójnika w/w śrubką
A wiec zaczynamy
1. Lokalizujemy korektor hamulcowy który znajduje się z przodu pojazdu miedzy kolami pod chłodnicą i odkręcamy, zależnie od wersji z prawej lub lewej strony dwa skręcone ze sobą przewody hamulcowe idące do przednich kół.
![Image](http://img580.imageshack.us/img580/4647/04062010193m.jpg)
2. Zaślepiamy korektor odpowiednią śrubą z podkładką aluminiowa/miedziana.
3. Odkręcamy jedna ze śrub trzymającą korektor.
4. Przykręcamy trójnik za pomocą śruby, zwyklej podkładki oraz pomiędzy wkładamy tulejkę dystansującą.
![Image](http://img85.imageshack.us/img85/5812/23062010280.jpg)
5. Przykręcamy wcześniej odkręcone od korektora przewody hamulcowe do właśnie przykręconego trójnika.
![Image](http://img249.imageshack.us/img249/9427/23062010280v.jpg)
6. Przykręcamy do trójnika wężyk który będzie szedł do nowej pompy hamulcowej.
7. Montujemy "nowa" pompę hamulcowa do kierownicy.
![Image](http://img685.imageshack.us/img685/7690/23062010278.jpg)
8. Przykręcamy do pompy przewód idący od trójnika.
10. Pozostało nam nalać płyn i odpowietrzyć przedni oraz tylny hamulec.
GOTOWE
Uwagi mile widziane.POZDRAWIAM