Autor |
Wiadomość |
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 25.05.2007 21:38
Witam,
Czytam sobie i ogladam nowego quada "Hammel"
http://www.smkextreme.pl/gts_images/mot ... awk250.jpg
http://www.smkextreme.pl/index.php?p=motoroad_quad
chodzi o model Tomahowk 250 cc, jego parametry i wymiary, spojlery, sa identyczne z LS SP-250S tylko ze w standardzie ma dodane ALU Nerf bar-y i sportowe amorki cena jest wyzsza ale jak do LS doda się nerf bar-y i sportowe amorki to cena jest atrakcyjna.
Co o tym sadzicie? nowy importer? nizsze ceny?
|
|
|
|
zadlow
Rejestracja: 31.03.2007 21:55 Posty: 260 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: Lucky Star Sp 250
|
Wysłany: 26.05.2007 07:29
To o czym piszesz występuje w wyposażeniu dodatkowym. W standarcie ma zwykłe zapewne tak jak LS. A te aluminiowe neftbary śą ładne ale nie chronią tak przed woda i gałęziami jak plastikowe.
Mają w ofercie moduł podnoszący moc - ciekaw jak to działa i czy warto kupować ??
_________________ Extreme Black Lucky Star Dream Team
www.lucky-team.pl
www.bikepics.com/members/zadlow/
|
|
|
|
Ireneusz Muszyński
Rejestracja: 30.05.2007 21:10 Posty: 8
Quad: Yamaha Raptor 700
|
Wysłany: 30.05.2007 21:40
Hammel Tomahaw 250
Zasadniczą różnicą, która wyróżnia quada HammelTomahawk 250 cm3 w swojej klasie jest niezależne przednie zawieszenie na podwójnym wahaczu z systemem regulacji kół na specjalnych tulejkach typu Uni ball. Ten typ zawieszenia stosowany był do tej pory tylko w quadach wyczynowych. Umożliwia swobodne, łatwe, i szybkie ustawienie kół przednich pod odpowiednim katem w zależnosci od stylu jazdy, rodzaju toru i jego podłoża. Podłogi aluminiowe, czyli Nerf bar-y są już montowane w podstawowej wersji Tomahawka 250. Dodatkowo quad ten fabrycznie jest wyposażony w aluminiowe felgi. Bardzo ważnym elementem wyposażenia seryjnego jest także nowy system zabezpieczenia użytkownika, który podczas upadku lub wyrzuceniu kierowcy z quada czy wjazdu np. do rzeki lub zbiornika wodnego unieruchamia automatycznie silnik. Dodając do tego wszystkiego 24 miesiące gwarancji z pewnością można dojść do wniosku, że jest to bardzo konkurencyjna oferta na naszym rynku...
Serdecznie Pozdrawiam
Irek M.
_________________ Irek M.
|
|
|
|
j00zef
Rejestracja: 30.05.2007 20:04 Posty: 2 Miejscowość: Kraśnik
|
Wysłany: 31.05.2007 14:27
|
|
|
|
Dawide-GP
Rejestracja: 10.04.2007 17:52 Posty: 152 Miejscowość: Prudnik / Opole
Quad: niet
|
Wysłany: 31.05.2007 16:28
Widzę, że bawicie się wyśmienicie... hehe
_________________ Zwiastun Ant MasakraTOR
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 31.05.2007 16:28
A ile kosztuje ten Hammel 250 w detalu ?
Rozumiem, że to także produkcja Access Motor Co z Taiwanu ?
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
zadlow
Rejestracja: 31.03.2007 21:55 Posty: 260 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: Lucky Star Sp 250
|
Wysłany: 31.05.2007 19:46
Cena to 16999 zl
_________________ Extreme Black Lucky Star Dream Team
www.lucky-team.pl
www.bikepics.com/members/zadlow/
|
|
|
|
Ireneusz Muszyński
Rejestracja: 30.05.2007 21:10 Posty: 8
Quad: Yamaha Raptor 700
|
Wysłany: 31.05.2007 20:14
GALILEUSZ napisał(a): A ile kosztuje ten Hammel 250 w detalu ? Rozumiem, że to także produkcja Access Motor Co z Taiwanu ? Cena Tomahawka 250 to 16.999zł i jest to jak zauważyłeś quad produkowany dla Hammela przez fabrykę Access Motor. W dzisiejszych czasach to jest już normalne, że określone fabryki produkują quady, które sprzedawane są później na rynku pod wieloma markami i różnią się detalami oraz seryjnym wyposażeniem. Różnią się też odpowiednią kontrolą jakości, którą każda z firm przeprowadza w inny sposób. Hammel należy do producentów przykładających szczególną wagę do całego procesu technologicznego i produkcję nadzoruje od początku do końca. Dodatkowo zatrudnia swoich inżynierów, którzy dopracowują wszelkie elementy mogące wpływać na poprawienie zarówno jakości jak i technicznych możliwości ich quadów. Oczywiście inne quady produkowane przez fabrykę Access Motor dają także w dużym stopniu gwarancję dobrej jakości. Przykładem może być obecny na rynku od niedawna Lucky Star, który z pewnością robi dobre wrażenie i wyróżnia się na tle konkurencji.
_________________ Irek M.
|
|
|
|
Krz.
ATV Kielce
Rejestracja: 12.06.2004 22:58 Posty: 1789 Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
|
Wysłany: 31.05.2007 20:51
Ireneusz Muszyński napisał(a): Przykładem może być obecny na rynku od niedawna Lucky Star, który z pewnością robi dobre wrażenie i wyróżnia się na tle konkurencji.
Wreszcie trochę inaczej - jak miło się robi, kiedy ktoś pisze dobrze o jakby nie było konkurencji... Oby tak wszyscy do tego podchodzili...
|
|
|
|
Ireneusz Muszyński
Rejestracja: 30.05.2007 21:10 Posty: 8
Quad: Yamaha Raptor 700
|
Wysłany: 31.05.2007 21:35
Krz (scyzor) napisał(a): Ireneusz Muszyński napisał(a): Przykładem może być obecny na rynku od niedawna Lucky Star, który z pewnością robi dobre wrażenie i wyróżnia się na tle konkurencji. Wreszcie trochę inaczej - jak miło się robi, kiedy ktoś pisze dobrze o jakby nie było konkurencji... Oby tak wszyscy do tego podchodzili... Konkurencja jest obecna we wszystkich dziedzinach naszego życia, ale często poza rywalizacją i wzajemnym konkurowaniem warto do niej podchodzić z szacunkiem. Lucky Star jest z pewnością tak samo wart swoich pieniędzy jak i Hammel, a wybór zależy tylko od indywidualnych preferencji przyszłego Użytkownika.
_________________ Irek M.
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 31.05.2007 22:05
A jakie są różnice pomiędzy Lucky Starem Sp-250 a Hammelem 250 w samej konstrukcji ?
Silnik - ten sam
Rama - taka sama
Obudowy - takie same
Licznik - podobny
Felgi - nie jestem pewien
Opony - Razr - takie same
Zawieszenie - nie wiem, może są różnice ?
Z tego co zauważyłem na zdjęciach to Hammel ma w wyposażeniu podstawowym pewne elementy, które w Lucky Starze są dostępne za dopłata (np. nerfbary). Jest też zrywka (nie wiem, czy dostępna jest w LS).
Gwarancja: w LS chyba 12 miesięcy, Hammel 24 miesiące (brawo !)
Zastanawiam się, czy klientom warto dopłacić do Hammela kwotę 2000 PLN ?
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
Andrzej G.
1000opon.pl
Rejestracja: 06.12.2004 21:17 Posty: 297 Miejscowość: Łódź
|
Wysłany: 31.05.2007 22:21
Witam , jak już powstał ten temat to może dorzucę kilka faktów :
1-Tomahawk 250 jest produkowany w fabryce Access Motors dla hiszpańskiego dealera .
Jest produkowany w specyfikacji jaką zamawiają Hiszpanie - mają mało błota dlatego np: zamawiają w standardzie nerf bary.
2-Produkcja ta nie jest w żaden szczególny sposób nadzorowana przez hiszpańskich inżynierów. Z taką samą starannością produkowane są quady dla wszystkich importerów z Hiszpanii , Włoch, Niemiec, Czech, Polski itd...
3-Przednie wahacze typu ball-joint - są standardowym wyposażeniem na część rynków na część rynków są wyposażeniem dodatkowym.
4-Tajemniczym systemem wyłączającym silnik podczas upadku jest zwyczajny kill switch -dostępny oczywiście także w każdym innym kraju nie tylko w Hiszpanii
5-Oczywiście cena modelu podstawowego zależy od tego jakie jest wyposażenie wersji standardowej.
6-Polityka sprzedaży prowadzona przez fabrykę jest inna niż piszą koledzy powyżej . Access Motor ma tylko jednego importera w danym kraju. Sam musiałem z tego powodu zrezygnować z kilku dużych sprzedaży do Niemiec i Czech. Co z tego faktu wynika dla przyszłości quadów Hammel ( produkowanych dla nich przez Access Motors ) łatwo przewidzieć. Myślę także że łatwo przewidzieć łatwość realizacji gwarancji w chwili gdy Hiszpanie wycofają się z Polskiego rynku i Polski współpracownik będzie domagał się realizacji gwarancji przez Hiszpanów a nie będzie im już dawał zarobić zakupami quadów.
7-Na koniec trochę żalu do moderatorów - rozumiem że na stronie głównej portalu pojawił się płatny artykuł reklamowy, ale nie rozumiem dlaczego nie ma reakcji moderatorów na zwyczajną reklamę na forum. Jeżeli ktoś nie wie o które zdania mi chodzi to oczywiście mogę wymienić .
_________________ pozdrawaim
Andrzej Gawroński
|
|
|
|
Marcolife
Rejestracja: 14.09.2006 12:33 Posty: 481 Miejscowość: z Marsa
Quad: Mitsubishi Zero
|
Wysłany: 31.05.2007 22:48
to prawda, takiej agresywnej kryptoreklamy dawno/nigdy? tutaj nie widziałem
osobiście mi to nie przeszkadza
przeszkadza natomiast brak konsekwencji i nierówne traktowanie podmiotów
czyżby zaszły zmiany w regulaminie, czy może paragraf 22
_________________ Życie na łonie przyrody odpowiada mi.
|
|
|
|
kubadoman
Rejestracja: 19.04.2007 13:17 Posty: 10 Miejscowość: Łódź
Quad: LS 250
|
Wysłany: 31.05.2007 23:06
Andrzej G. napisał(a): 4-Tajemniczym systemem wyłączającym silnik podczas upadku jest zwyczajny kill switch -dostępny oczywiście także w każdym innym kraju nie tylko w Hiszpanii
ale faktem jest , że nie ma tego nawet w opcji w LS'ie
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 31.05.2007 23:46
Faktycznie trochę się gość zareklamował, ale w ramach wolności słowa i prób porównania modeli można to chyba zostawić. Takie porównanie modeli w różnych krajach jest nawet ciekawe.
Czyli czas Hammela w Polsce jest raczej policzony ?
A jak jest z tą gwarancją ? na LS jest 24 miesiące ?
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|