Autor |
Wiadomość |
STRUGAL
Rejestracja: 29.12.2005 19:57 Posty: 601 Miejscowość: off-road wawer team / warszawa
Quad: Grizzly 700 fi camo + itp xtr +ssalloy 212 + warn rt front+ Garmin 60csx + ricochet+ halogen+ fiskars + exploler case +twinair+ hotgrips+ torba kolpin
|
Wysłany: 15.06.2007 19:47
Nowa wersji Grizzly 700 bez esp
Dla tych co obawiają się awaryjności wspomagania jest wersji bez esp http://www.yamaha-motor.com/outdoor/pro ... /home.aspx
_________________ Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada .Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 15.06.2007 21:23
Róznica 600 dolcow to nie mało - warte zastanowienia.
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 15.06.2007 21:32
1800pln chcą za wspomaganie, myślę że jeśli ktoś już się decyduje na G700 to mimo wszystko warto dopłacić te nie całe 2 tyś...
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 15.06.2007 21:46
za 500 USD można mieć małe śmieszne urządzenie jak amortyzator skrętu, wiec 600 USD za wspomaganie to atrakcyjna cena, bo pełni rolę wspomagania i amortyzatora skrętu.
Gdybym wiec wybierał:
1. brak udogodnień
2. wpomaganie za 600USD
3. amortyzator skrętu za 500USD
wybrałbym wspomaganie za 600USD.
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 15.06.2007 21:51
Dokładnie Macku mam takie samo zdanie jak Ty w tej kwestii.
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 15.06.2007 22:00
Ja myslalem ze ludzie kupuja g700 tylko dla tego wspomagania wlasnie
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 15.06.2007 22:29
To wspomaganie i parę imnnych rzeczy czyni tego quada unikalnym. Jako część zamienna kosztuje po. 10 000pln. Nie działając nie stawia dodatkowego oporu. Maciek nie zestawiaj serwa z amortyzatorem, bo to są dwa odmienne urządzenia.
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 16.06.2007 08:42
ble ble ble...
Oczywiście przyjacielu.
Ważna jest rola jaką pełnią.
Ostatnio czesto uzywa się tekiej frazy: czytanie ze zrozumieniem
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 16.06.2007 08:52
Ee tam odrazu, chodziło mi o to, że jeśli miałeś na myśli, że w G700 wspomaganie działa po części jak amortyzator skrętu to ok. Natomiast amortyzator skrętu tłumi wibracje z ukł kierowniczego-zwła zcza przy większych prędkościach-niestety zwiększa też opór na kierownicy-wymaga zmiany regulacji do bieżących warunków. Przejechałem z amrtyzatorem Ohlinsa w motorze paretysięcy kilometrów i to jest naprawdę genialne urządzenie.
|
|
|
|
Motyf
Rejestracja: 28.06.2004 09:50 Posty: 301 Miejscowość: Warszawa
Quad: Polaris 500 H.O oraz Suzuki Eiger
|
Wysłany: 19.06.2007 17:20
a teraz pytanie do tych bardziej Wydaje mi się, zę waga jest taka sama zatem co jest wzmocnione w Grizzly bez wspomagania?
_________________ Jeżdżę Polarisem a przerabiam Eigera
|
|
|
|
Marcolife
Rejestracja: 14.09.2006 12:33 Posty: 481 Miejscowość: z Marsa
Quad: Mitsubishi Zero
|
Wysłany: 19.06.2007 23:06
Motyf napisał(a): a teraz pytanie do tych bardziej Wydaje mi się, zę waga jest taka sama zatem co jest wzmocnione w Grizzly bez wspomagania?
może napchali tam jakichś kamieni?
_________________ Życie na łonie przyrody odpowiada mi.
|
|
|
|
radzio1
Rejestracja: 10.04.2013 21:06 Posty: 36 Miejscowość: okolice Krosna
Imię: Radek
Quad: Polaris Scrambler 1000
Poprzednie quady: Yamaha Grizzly 700
|
Wysłany: 05.05.2013 10:09
Re: Nowa wersji Grizzly 700 bez esp
Witajcie. Mam Grizzly700 2008r. bez wspomagania. Przy rajdach cross ręce bolą i zastanawiam się na założeniem wspomagania. Czy ktoś to już przerabiał ? Gdzie można kupić używane wspomaganie i należy dodatkowo kupić/zrobić ?
|
|
|
|
isbi
Rejestracja: 08.08.2008 15:22 Posty: 433 Miejscowość: Myślenice
Quad: Iksiksce
|
Wysłany: 05.05.2013 10:51
Re: Nowa wersji Grizzly 700 bez esp
ja montowalem kiedys takie u siebie. Potrzebujesz moduł, wspomaganie, i kolumne, wkręcasz wszystko podłączasz, o ile dobrze pamiętam to dwa kabelki od modułu idą do kompa w odpowiednio zaślepione oczka a jeden trzeba połączyć z speed sensorem. Najlepiej jeszcze zebys mial licznik na podmianke abys sprawdził czy po podlaczeniu wszystko dziala i nie wywala bledow, bo w Twoim nie ma kontrolki od wspomagania A kupić to na alle
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 05.05.2013 15:28
Re: Nowa wersji Grizzly 700 bez esp
radzio1 napisał(a): Witajcie. Mam Grizzly700 2008r. bez wspomagania. Przy rajdach cross ręce bolą i zastanawiam się na założeniem wspomagania. Czy ktoś to już przerabiał ? Gdzie można kupić używane wspomaganie i należy dodatkowo kupić/zrobić ? Jedyna wada tego rozwiązania to cena. Samo wspomaganie w dobrym stanie to koszt rzędu 2000pln, pozostaje jeszcze sterownik i kable i to masz kolejny wydatek.
|
|
|
|