widzę jeszcze torsy nad gaźnikami się pałętają, wykosztuj się na 50-60$ i zamów sobie linkę z tors eliminatorem, odrazu się trochę przestrzeni robi nad gaźnikami, a i można uniknąć potencjalnych problemów z tors'em
jak remontowałeś silnik to polecam też sprawdzić szczelność wszystkiego dobrze przy 2t ma to kluczowe znaczenie, w końcu nikt nie chce usmażyć nowiutkiego tłoczka
ps 2
ta rura pcv to dolot:P? brak airboxa, trochę odważnie, ja bym martwił się ze syf silnik zaciąga
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Ostatnio zmieniony przez Emhyr 23.04.2013 17:52, edytowano w sumie 3 razy
Siemka, z tym lakierowaniem mi się trochę zeszło ale efekt ciekawy, po założeniu plastików nabierze rumieńców . W silniku 2 lata temu zmieniłem pierścienie, tłoki były ok, co do tego TORS-a to muszę to wywalić w końcu . Ta rura PCV to tak na szybko była założona i powiem Ci sprawdzała się, planuje dwa stożki założyć.
Równo rok temu rozebrałem ją na części ostro się zabrałem i potem różne zdarzenia losowe wypadły i dopiero teraz zaczynam składać słońce moje
znam to z autopsji, chroniczny brak czasu się do tego dość mocno przyczynia
2 stożki to nie taki zły pomysł, jednak uważam ze na warunki jakie u nas występują (sucho/mokro) to nie takie idealne rozwiązanie, na pewno będziesz musiał bardzo dbać o czystość stożków (prefiltry będą potrzebne bez dwóch zdań) amerykańce używają stożków typu "clamp on" które podpina się prosto do gaźników, nie wiem czy idzie u nas coś takiego dostać.
w każdym razie powodzenia w budowie
czekam teraz jeszcze na paczuszkę z coolhead'em zobaczymy jak będzie, jeszcze czeka mnie wymiana szpilek w cylindrach na dłuższe, oby poszło bez dodatkowych problemów
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
może ktoś reflektuje? 7500$ nówka sztuka jeszcze w fabrycznej kracie, ponoć jeszcze 2 szt dostępne
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Ostatnio zmieniony przez Emhyr, 29.08.2013 00:28, edytowano w sumie 1 raz
Witam Wszystkich. Od kilku dni jestem posiadaczem Banchee 350 (wersja USA) 2003 r. Przymierzam się do wymiany oleju. W książce ściągniętej z internetu jest napisane:
Recommended oil: Yamalube 4 (10w30) or SAE 10W30 Recommended oil classification: API Service SE, SF type or equivalent (e.g. "SF-SE", "SF-SE-CC", "SF-SE-SD" )
tylko ze takiego oleju nigdzie nie mogę znaleźć. Czy do silników dwusuwowych i czterosuwowych leje się taki sam olej.
Proszę kolegów o informację jaki olej lejecie do swoich banchesterów.
można lać ten sam olej co do silników 4t z mokrym sprzęgłem, ja jednak zalewam transoil'em od motula 10w40 trochę ponad 30żł litr do skrzyni wchodzi 1.5l
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
gość od którego kupiłem Qada, (na stałe mieszkający w USA) sugerując się tym olejem w stanach http://bushpig.pl/bel-ray-gear-saver-hy ... 90-1l.html kupił w Polsce przed zimą jakiś Lotos Parus 80W90 (przekładniowy) i tym zalał skrzynie. Nie wiem czy źle zrobił czy dobrze ale na całe moje szczęście Banshee prawie nić od tego czasu nie jeździło. Nawet teraz za bardzo nim nie jeździłem. Chce najpierw wymienić ten olej. Co o tym myślicie?
czy zrobił źle czy dobrze to się okaże w trakcie eksploatacji - czy będzie ślizgało się sprzęgło czy nie - ja mam złe doświadczenie z samochodowym olejem przekładniowym bo zwyczajnie po zalaniu było czuć ślizganie się sprzęgła gdy quad łapał dobre obroty w tzw "power band'zie"
w zasadzie jak już zostało zalane to tarczki i tak nasiąknęły tym olejem, ja bym chyba jeździł na nim do kolejnej zmiany oleju, zobaczysz jak będzie zachowywało się sprzęgło a później wymienisz sobie na wiosnę olej na prawidłowy
btw pochwalił byś się swoim nowym sprzętem, miło jest widzieć kolejne banshee w rękach zapaleńca
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
witam , kupiłem jakiś czas temu banshee z uszkodzonym silnikiem aby go naprawić, zrobiłem już wszystko co się da tzn, nowe tłoki z namury wraz ze szlifem, nowe uszczelniacze na wał, wymieniony kosz sprzęgłowy, nowe tarcze sprzęgłowe, nowa pompa wody, zmieniony gaźnik z dwóch na jeden stage 4 itd. mam problem z wałem, mam wał w którym nie da się z jednej strony wymienić sworznia korbowodu i teraz moje pytanie co zrobić z tym fantem, miał ktoś wał z wymiennymi dwoma sworzniami lub czy da się to jakoś zmienić?
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum