Fabrycznie nowy Outlander już za ... 19840 pln :)
tak, tak - tyle kosztuje w stanach podstawowa wersja Outlander'a L - dokładnie $6399
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
oczywiście Rotax (450 lub 500) dokladnie rzecz ujmujac 427 jeden cylinder 4 zawory lub 499,6 dwa cylindry i 8 zaworow
CVT, visco lock, napędy jak w dużym outlanderze
rama G2 (!) SST
zawieszenie z przodu na podwójnych wachaczach, prześwit przód 22cm, tył 23cm
hamulce - dwie tarcze z przodu jedna z tyłu
koła 12 cali, opony przód 25x8, tył 25x10
masa własna : 450 - 308kg ; 500 - 319 kg
wymiary pojazdu : 211x116x124 cm
maksymalne obciążenie bagażników : przód 54kg, tył 109kg
schowek jak w wielkim out'ym 10ltr z tyłu
zbiornik : 20,5 litra
dostępna jest też wersja ze wspomaganiem
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
... oraz wersja MAX !
oczywiscie od reki dostepna cala gama dedykowanych akcesoriow ...
no to kilka zdjec :
![Image](http://can-am.brp.com/content/dam/canam-offroad/Global/MY2015/Images/Lineup/Outlander-L/outlander-l-450-side-gry_15specs.png/jcr:content/renditions/cq5dam.web.768.768.png)
![Image](http://can-am.brp.com/content/canam-offroad/en_US/atv/outlander-l/outlander-l/features/_jcr_content/product-overview-image.img.png/1401052740596.png)
![Image](http://www.canamatv.net/wp-content/uploads/2013/06/Outlander-MAX-500-DPS-side-Ylw_14.jpg)
w necie dostepne już pierwsze testy tego L(ight'a)