Autor |
Wiadomość |
klax
Rejestracja: 05.09.2013 07:07 Posty: 176 Miejscowość: Rymanów
Imię: Marcin
Quad: Polaris XP 1000
Poprzednie quady: Polaris XP 850, Kawasaki Brute Force 750
|
Wysłany: 06.10.2016 09:46
GPSMAP® 276Cx
Po długim użytkowaniu Garmina 276C, moim zdaniem najlepszej nawigacji dla quadowców przesiadłem się na Montanę 650. Powód 276C miał swoje ograniczenia jeżeli chodzi o pamięć. 512 MB na garminowskich kartach pamięci nie powalało. Mała pamięć wewnętrzna pozwalała wgrać kilka tracków o maksymalnej ilości 500 punktów. Montana ma możliwość podpięcia karty micro SD i zapisania 200 tras po 10000 punktów. Marzył mi się Garmin który połączy te dwie nawigacje, czyli Montana z przyciskami a nie z ekranem dotykowym. Każdy wie że w terenie ekran dotykowy przy obłoconych rękawicach sprawia problemy z obsługą urządzenia. I oto Garmin wprowadza takie coś: https://buy.Garmin.com/pl-PL/PL/sport-i ... 39722.htmlMyślę że to będzie nawigacja idealna.
|
|
|
|
PACOsca
Rejestracja: 17.07.2016 19:49 Posty: 80
Quad: KQ 700
Poprzednie quady: Rincon 680
|
Wysłany: 11.10.2016 12:32
Re: GPSMAP® 276Cx
Przez chwile myslałem że 799 zł. Hahaha wtedy to by była nawigacja idealna
|
|
|
|
Glodzilla
Rejestracja: 03.05.2010 13:23 Posty: 1146 Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
|
Wysłany: 02.12.2016 07:59
Re: GPSMAP® 276Cx
W montanie ekran działa w brudnych rekawicach więc w czym problem
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 06.12.2016 09:00
Re: GPSMAP® 276Cx
Grunt żeby była folia na wyświetlaczu. Jak jej nie ma po pół roku ekran wygląda jak kupa.
|
|
|
|
klax
Rejestracja: 05.09.2013 07:07 Posty: 176 Miejscowość: Rymanów
Imię: Marcin
Quad: Polaris XP 1000
Poprzednie quady: Polaris XP 850, Kawasaki Brute Force 750
|
Wysłany: 06.12.2016 09:25
Re: GPSMAP® 276Cx
Glodzilla napisał(a): W montanie ekran działa w brudnych rekawicach więc w czym problem Oczywiście że działa, tylko jak wygląda ekran jeżeli przesuwasz mapę brudną rękawiczką wiele razy. Nic nie widać. Nie mówię już jak poleciało błoto na ekran i chciałem go wyczyścić, to że mapa się przesunęła to nic ale zaraz wklepał się punkt, którego nie chciałem zaznaczyć. Nie krytykuję Montany bo jeździłem na niej i byłem zadowolony. Jednak dla kogoś kto np. prowadzi grupę nawigacja z przyciskami jest dużo praktyczniejsza. Możesz nią operować w czasie jazdy nie obawiając się że nie trafisz w odpowiednie miejsce na ekranie albo włączą Ci się jakieś punkty.
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 06.12.2016 10:35
Re: GPSMAP® 276Cx
Też jestem zwolennikiem przycisków, ale 276Cx ma je z niewłaściwej strony ! Chyba, że obraca ekran i można zamontować ją z przyciskami z lewej strony ?
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
klax
Rejestracja: 05.09.2013 07:07 Posty: 176 Miejscowość: Rymanów
Imię: Marcin
Quad: Polaris XP 1000
Poprzednie quady: Polaris XP 850, Kawasaki Brute Force 750
|
Wysłany: 06.12.2016 10:44
Re: GPSMAP® 276Cx
Układ przycisków jest identyczny jak w starym 276C. Nie ma możliwości odwrócenia ekranu
Załączniki:
IMG_20161129_112209.jpg [ 396.42 KiB | Obejrzany 11005 razy ]
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 06.12.2016 13:02
Re: GPSMAP® 276Cx
klax napisał(a): Jednak dla kogoś kto np. prowadzi grupę nawigacja z przyciskami jest dużo praktyczniejsza. Ja prowadzę na Montanie i nie widzę jakoś latania przyciskami po mapie, wygodniej mi właśnie przesunąć ekran
|
|
|
|
kazi
Rejestracja: 30.04.2015 10:26 Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
|
Wysłany: 22.02.2017 10:41
Re: GPSMAP® 276Cx
wie ktoś jak zmusić ta nawi do prowadzenia drogami leśnymi ?
|
|
|
|
klax
Rejestracja: 05.09.2013 07:07 Posty: 176 Miejscowość: Rymanów
Imię: Marcin
Quad: Polaris XP 1000
Poprzednie quady: Polaris XP 850, Kawasaki Brute Force 750
|
Wysłany: 22.02.2017 11:59
Re: GPSMAP® 276Cx
W terenie jeździ się po śladzie. Ślad można sobie przygotować np w Base Camp lub w Google Earth i wrzucić na nawi. Następnie jedziesz po śladzie jak po sznurku ale nawigacja nie podpowiada Ci jak zwykła samochdowa z Hołowczycem. Można spróbować włączyć nawigowanie ale: 1. Musisz mieć mapę z routingiem. 2. Ustawić typ trasy na najkrótszą. 3. Zmienić rodzaj wytyczanej trasy na np. piesze wędrówki.
|
|
|
|
kazi
Rejestracja: 30.04.2015 10:26 Posty: 92
Imię: Tomek
Quad: XMR1000R
Poprzednie quady: Out800
|
Wysłany: 22.02.2017 20:51
Re: GPSMAP® 276Cx
nie rozumiem tego, tryb jazda terenowa, mapa topo 2016.3, a urządzenie wyznacza trasę asfaltem, jak wybiorę piesze wędrówki też asfalt to idiotyzm
nieco lepiej jest na mapie OSM przy trybie jazda górska
po co w ogóle te tryby jak niczym się nie różnią
|
|
|
|
klax
Rejestracja: 05.09.2013 07:07 Posty: 176 Miejscowość: Rymanów
Imię: Marcin
Quad: Polaris XP 1000
Poprzednie quady: Polaris XP 850, Kawasaki Brute Force 750
|
Wysłany: 22.02.2017 21:52
Re: GPSMAP® 276Cx
Sprawdziłem. Ustawiłem Piesze wędrówki i wytycza mi trasę po drogach gruntowych. Najprostszy sposób wytyczenia trasy jest taki: Najeżdżasz kursorem na miejsce do którego chcesz dojechać. Wciskasz przycisk NAV, po wyświetleniu listy zaznaczasz Enterem "Nawiguj do..." pierwsze od góry. Sprawdzone na OSM. Daj znać czy się udało. Jak coś pisz na priv
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 25.02.2017 10:36
Re: GPSMAP® 276Cx
Bo to gps nie navi. Trzeba zrozumieć że sam zakup urządzenia nie wiąże się z tym że będziemy do woli śmigać po lasach a urządzenie "załatwi" trasę za nas. Nie raz już o tym wspominałem. Ktoś wyda ponad 2 tyś na sprzęt i myśli że będzie go prowadził jak samochodowa navi ale po lasach a to błąd. Większość porządnych map offroadowych nie ma routingu. Trzeba nauczyć się czytać mapę i nawigowac, dodawać punkty i na ich podstawie robić sobie szlak żeby dojechać do celu.
|
|
|
|