Wybieram się pierwszy raz. Zgloszenie w Crossover Scramblerem. Mam już zapas części zamiennych, ale nie moge się zdecydowac na opony. Jakie najlepiej się spisza na tamtych terenach? Podstawowe mam Abuzzy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-- dodano 28.02.2017 23:37 --
Waham się między:
- DURO FRONTIER a - PIT BULL GROWLER
Duro boję się, że są złej jakości a Pitbull, że za ciężki. Ma ktoś może po Szamblerze Pitbulla? Na szybkich partiach daje radę zawieszenie?
Ostatnio zmieniony przez jakzwir 28.02.2017 22:37, edytowano w sumie 3 razy
Poniższa opinia może być bardzo subiektywna FRONTIER - bieżnik zupełnie nie na ten rajd. PIT - opona idealna, ale w rozmiarze 25". 26" (a na taką jest skazany Scrambler) jest wielka i ciężka. Na ten rajd by się nadała ale na pozostałą część roku i zwykłe użytkowanie już mniej. Arbuz nie jest złą opcją, choć kolega po zeszłym roku na scramblerze w extreme stwierdził, że jednak na skałach 'nie robi'.
Na pocieszenie: widziałem na HTW wszelkiego typu opony: AllTrack, BigHorn, Vipr...Holeshot. AllTrack jest bardzo ok, ale podatny na uszkodzenia (choć ja podziurawiłem dwa PB w zeszłym roku :/ ? ) Na pierwszy raz trzeba się nastawić na zabawę, walkę ze sobą i naukę...wnioski własne są najlepszą inwestycją
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Widziałem w 2016 w cross Rincona na 4 x 25" wąski PB. Dał chyba radę tylko wyglądał taki sobie Jedziesz POLARISEM - im więcej klamotów tym lepiej Taki zestaw jest ok.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Wróciliśmy. Zadowoleni. W Extrem: Henryk KQ się wycofał. I słusznie, w tym roku na taki sprzęt to była masakra. Ja 12, Mayer 14 (chyba, bo szczegółowych wyników jeszcze nie analizowaliśmy). I sukces i porażka. Sukces bo ukończyć Ex jest wyczynem. Porażka, bo osobiście celowałem w okolice 5 miejsca a przez moment nawet podium było w zasięgu. Przeszkodziły dwie awarie (wąż chłodnicy, drążek) i jedna gafa w nawigacji (to akurat trudno mi sobie wybaczyć). W przyszłym roku się poprawi. CrossOver też pojechali i wyglądali na zadowolonych.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Nie przeceniając, ani nie przechwalając to jest extreem w najczystszej postaci. Podnosi poziom odczuć i umiejętności w błyskawicznym tempie. Czasami niestety zbyt błyskawicznym. Ryzyko uszkodzenia sprzętu i siebie jest bardzo wysokie.
Jednak ukończenie daje niesamowitą satysfakcję. Mało skromnie, ale moje odczucia są takie: I. Po pierwszym uczestnictwie w 2016 (Kingquadem ): Nauczyłem się więcej przez tydzień tam niż przez 10 lat quadowania w Polsce. Oczywiście taki postęp tam nie byłby możliwy bez treningów i zawodów tu. II. Po tegorocznej edycji: Nadal można robić postępy Minął tydzień a już tęsknię i nie wiem, czy chcę czegokolwiek innego ( )
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Po rozmowie z Henrykiem i oglądnięciu kilku filmików zastanawiam się czy to już jest szaleństwo czy jest jeszcze coś do zrobienia .Pełen szacunek dla każdego kto w tym uczestniczy bo jest to mega z zadanie . Patrząc na rozerwane Polarisy wychodzi na to że tylko renia się nadaje pytanie czy 800 ,850 wystarczy czy 1000 to jednak optymalny wybór?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum