Autor |
Wiadomość |
erni
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 02.08.2006 16:19 Posty: 314 Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
|
Wysłany: 01.11.2007 10:35
GALILEUSZ napisał(a): Tu jest jakaś sprężyna do wyrównywania obu ramion wahaczy.
nie ma sprężyny tylko drążek nr 3 długości 35 cm z wielowypustem na obu końcach i talerzami blokującymi wahacze , które uległy uszkodzeniu. http://epc.brp.com/Scripts/ImgServ.exe/convert?ilFN=%5C%5Crtecomprod%5Cwebcat%5Cimages%5C1S%5C03%5CT0708%5C26T0708.TIF&ilSC=15&ilIV=0&ilBR=0&ilIF=G&ilRE=8
_________________ http://picasaweb.google.pl/erni75 http://picasaweb.google.pl/erni32 http://ernifoto.fotosik.pl/alb
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 01.11.2007 19:48
Nie rozbierałem tego osobiście, więc nie wiem co dokładnie siedzi na tym drążku łączącym wahacze. Za to przy wymianie amortyzatorów wyraźnie ciągnie jedna strona drugą, pomimo niezależnych wahaczy, tak jakby jakaś sprężyna skrętna tam siedziała. A sam drążek (3) nie może być mocowany na sztywno, bo uniemożliwiłby niezależną pracę obu tylnych wahaczy.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
erni
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 02.08.2006 16:19 Posty: 314 Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
|
Wysłany: 01.11.2007 20:22
GALILEUSZ napisał(a): Za to przy wymianie amortyzatorów wyraźnie ciągnie jedna strona drugą, pomimo niezależnych wahaczy, tak jakby jakaś sprężyna skrętna tam siedziała. A sam drążek (3) nie może być mocowany na sztywno, bo uniemożliwiłby niezależną pracę obu tylnych wahaczy.
jak ściągniesz obydwa amortyzatory to zauważysz że ruszając jednym wahaczem drugi tak samo się będzie ruszał i niestety albo stety tylne zawieszenie w Renegade nie jest niezależne
_________________ http://picasaweb.google.pl/erni75 http://picasaweb.google.pl/erni32 http://ernifoto.fotosik.pl/alb
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 01.11.2007 22:09
Może innaczej-jest niezależne do pewnego stopnia.
|
|
|
|
erni
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 02.08.2006 16:19 Posty: 314 Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
|
Wysłany: 01.11.2007 23:13
wydaje mi się Shelton że jest to zbyt krótki i gruby drążek żeby się skręcał , w samochodach taki drążek jest długi na szerokość samochodu i dużo cienszy mimo dużo większej wagi auta
_________________ http://picasaweb.google.pl/erni75 http://picasaweb.google.pl/erni32 http://ernifoto.fotosik.pl/alb
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 02.11.2007 08:45
Wszystko kwestia obróbki i zastosowanego materiału.
|
|
|
|
erni
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 02.08.2006 16:19 Posty: 314 Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
|
Wysłany: 02.11.2007 14:22
Mimo wszystko zawieszenie tylne w Renegade ma więcej wspólnego z ośką niż z typową przeprawówką jaką jest grizzli z zawieszeniem niezależnym .
_________________ http://picasaweb.google.pl/erni75 http://picasaweb.google.pl/erni32 http://ernifoto.fotosik.pl/alb
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 07.11.2007 20:39
czy to wyszczególniony przypadek ( skok, wada materiałowa) czy już takie historie się zdażały??
|
|
|
|
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 07.11.2007 20:45
Na forum nikt jeszcze nie informował o takim przypadku.
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
tomo27
Rejestracja: 29.03.2007 21:06 Posty: 577 Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: moĹźe znowu kiedyĹ... na razie TJ
|
Wysłany: 07.11.2007 22:27
Ja też o tym pierwszy raz słyszę.
Shelton podejrzewam, że też po raz pierwszy się z tym spotyka.
Tak więc póki co można to uznać za zupełny wyjątek (biorąc pod uwagę ilość śmigających BRP).
No i powstaje pytanie czy to wina sprzętu (użytego materiału), czy użytkownika
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 07.11.2007 22:37
Tak, ale skrzypienie tego elementu już spotkałem wcześniej. Zgrzyty, też są złym objawem. To ewidentny objaw od forsownych skokow lub wada materiału.
|
|
|
|
karter
Squad 3miasto
Rejestracja: 07.10.2004 17:24 Posty: 520 Miejscowość: Gdynia
Quad: Renia X2
|
Wysłany: 08.11.2007 03:45
Witam!
Ze skrzypieniem też się spotkałem. Prawda jest taka: "kto smaruje ten jedzie".
Podczas przeglądów należy odkręcić to ustrojstwo z jednej i z drugiej strony, przesmarować wałek i porządnie skręcić spowrotem.
Pozdrawiam
_________________ Szpagat
Karter Team
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 08.11.2007 08:10
wiąże się to z dużą inwestycją?? trzeba ściągać półosie że ściągnąć ta wahacze??
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 08.11.2007 10:12
Często wystarcza samo dokręcenie poluzowanej śruby.
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 08.11.2007 10:24
i normalnie smarem czy WD40 ?? Słyszałem że bardzo dobrym rozwiązaniem jeśli chodzi o quady jest smar telflonowy w spreju - łatwy do aplikacji i dużo bardziej odporny na wode
|
|
|
|