Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - UWAGA Gdy tylne zwieszenie skrzypi w Rene i Out - G1
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 17:11



Odpowiedz  [ 152 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna
UWAGA Gdy tylne zwieszenie skrzypi w Rene i Out - G1 
Autor Wiadomość
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2006 16:19
Posty: 314
Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
PostWysłany: 01.11.2007 10:35 
GALILEUSZ napisał(a):
Tu jest jakaś sprężyna do wyrównywania obu ramion wahaczy.

nie ma sprężyny tylko drążek nr 3 długości 35 cm z wielowypustem na obu końcach i talerzami blokującymi wahacze , które uległy uszkodzeniu.http://epc.brp.com/Scripts/ImgServ.exe/convert?ilFN=%5C%5Crtecomprod%5Cwebcat%5Cimages%5C1S%5C03%5CT0708%5C26T0708.TIF&ilSC=15&ilIV=0&ilBR=0&ilIF=G&ilRE=8

_________________
http://picasaweb.google.pl/erni75
http://picasaweb.google.pl/erni32
http://ernifoto.fotosik.pl/alb


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 01.11.2007 19:48 
Nie rozbierałem tego osobiście, więc nie wiem co dokładnie siedzi na tym drążku łączącym wahacze. Za to przy wymianie amortyzatorów wyraźnie ciągnie jedna strona drugą, pomimo niezależnych wahaczy, tak jakby jakaś sprężyna skrętna tam siedziała. A sam drążek (3) nie może być mocowany na sztywno, bo uniemożliwiłby niezależną pracę obu tylnych wahaczy.

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2006 16:19
Posty: 314
Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
PostWysłany: 01.11.2007 20:22 
GALILEUSZ napisał(a):
Za to przy wymianie amortyzatorów wyraźnie ciągnie jedna strona drugą, pomimo niezależnych wahaczy, tak jakby jakaś sprężyna skrętna tam siedziała. A sam drążek (3) nie może być mocowany na sztywno, bo uniemożliwiłby niezależną pracę obu tylnych wahaczy.

jak ściągniesz obydwa amortyzatory to zauważysz że ruszając jednym wahaczem drugi tak samo się będzie ruszał i niestety albo stety tylne zawieszenie w Renegade nie jest niezależne

_________________
http://picasaweb.google.pl/erni75
http://picasaweb.google.pl/erni32
http://ernifoto.fotosik.pl/alb


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 01.11.2007 22:09 
Może innaczej-jest niezależne do pewnego stopnia. ;)


 
Profil Facebook WWW
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2006 16:19
Posty: 314
Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
PostWysłany: 01.11.2007 23:13 
wydaje mi się Shelton że jest to zbyt krótki i gruby drążek żeby się skręcał , w samochodach taki drążek jest długi na szerokość samochodu i dużo cienszy mimo dużo większej wagi auta

_________________
http://picasaweb.google.pl/erni75
http://picasaweb.google.pl/erni32
http://ernifoto.fotosik.pl/alb


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 02.11.2007 08:45 
Wszystko kwestia obróbki i zastosowanego materiału.


 
Profil Facebook WWW
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2006 16:19
Posty: 314
Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
PostWysłany: 02.11.2007 14:22 
Mimo wszystko zawieszenie tylne w Renegade ma więcej wspólnego z ośką niż z typową przeprawówką jaką jest grizzli z zawieszeniem niezależnym .

_________________
http://picasaweb.google.pl/erni75
http://picasaweb.google.pl/erni32
http://ernifoto.fotosik.pl/alb


 
Profil Gadu-Gadu
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 07.11.2007 20:39 
czy to wyszczególniony przypadek ( skok, wada materiałowa) czy już takie historie się zdażały??


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 07.11.2007 20:45 
Na forum nikt jeszcze nie informował o takim przypadku.

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.03.2007 21:06
Posty: 577
Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: może znowu kiedyś... na razie TJ
PostWysłany: 07.11.2007 22:27 
Ja też o tym pierwszy raz słyszę.
Shelton podejrzewam, że też po raz pierwszy się z tym spotyka.
Tak więc póki co można to uznać za zupełny wyjątek (biorąc pod uwagę ilość śmigających BRP).
No i powstaje pytanie czy to wina sprzętu (użytego materiału), czy użytkownika :?: :bezradny:


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 07.11.2007 22:37 
Tak, ale skrzypienie tego elementu już spotkałem wcześniej. Zgrzyty, też są złym objawem. To ewidentny objaw od forsownych skokow lub wada materiału.


 
Profil Facebook WWW
Squad 3miasto
Squad 3miasto

Rejestracja: 07.10.2004 17:24
Posty: 520
Miejscowość: Gdynia
Quad: Renia X2
PostWysłany: 08.11.2007 03:45 
Witam!

Ze skrzypieniem też się spotkałem. Prawda jest taka: "kto smaruje ten jedzie".
Podczas przeglądów należy odkręcić to ustrojstwo z jednej i z drugiej strony, przesmarować wałek i porządnie skręcić spowrotem.

Pozdrawiam

_________________
Szpagat
Karter Team


 
Profil Gadu-Gadu
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 08.11.2007 08:10 
wiąże się to z dużą inwestycją?? trzeba ściągać półosie że ściągnąć ta wahacze??


 
Profil Gadu-Gadu WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 08.11.2007 10:12 
Często wystarcza samo dokręcenie poluzowanej śruby.


 
Profil Facebook WWW
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 08.11.2007 10:24 
i normalnie smarem czy WD40 ?? Słyszałem że bardzo dobrym rozwiązaniem jeśli chodzi o quady jest smar telflonowy w spreju - łatwy do aplikacji i dużo bardziej odporny na wode


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 152 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.