Autor |
Wiadomość |
Ziomek800
Rejestracja: 23.11.2016 12:22 Posty: 17
Imię: Patryk
Quad: Renegade
|
Wysłany: 03.01.2019 10:29
XXC a XMR
Witam, stoje przed zakupem nowej reni z 2019r. Wybór pomiędzy Renią xxc 1000r, a xmr 1000r. Po przemyśleniach stwierdziłem że bardziej przemawia do mnie xmr z głowy bujanie się ze snorklami I późniejszymi zabawami z uszczelnianiem. Jednak nie wykluczam "szybkiej jazdy. Myślałem ze z obecnej reni przełoże komplet kół i będzie git. Jednak po rozmowie w jednym z salonów usłyszałem smutne słowa ze xmr kompletnie nie nadaje się do szybkiej jazdy z powodu zawieszenia ktore można ustawić na sztywne albo bardzo sztywne. Ma ktoś wiedze jak to z tym jest? Czy oprocz wizualnych kwestii opon i snorkli charakterystyka az tak bardzo się różni? Był bym wdzięczny za pomoc.
|
|
|
|
diego 77
Rejestracja: 06.02.2012 19:58 Posty: 138 Miejscowość: ŁĄCKO
Imię: Krzysztof
Quad: Outlander 1000Rxtp triple black
Poprzednie quady: Honda TRX King 750axi renia 1000xxc renia 1000R xxc
|
Wysłany: 03.01.2019 18:37
Re: XXC a XMR
Prędkość max jest niższa w xmr jak w xxc.
|
|
|
|
Ziomek800
Rejestracja: 23.11.2016 12:22 Posty: 17
Imię: Patryk
Quad: Renegade
|
Wysłany: 03.01.2019 20:42
Re: XXC a XMR
Czyli vmax I zawieszenie różnią się diametralnie? Blokada jest elektroniczna, ściągnięcie to raczej nie będzie problem.
Ostatnio zmieniony przez Ziomek800, 03.01.2019 20:42, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Uro
Rejestracja: 03.11.2018 17:58 Posty: 1
Imię: Grzegorz
Quad: W planach zakupu Can Am
|
Wysłany: 06.01.2019 10:54
Re: XXC a XMR
Cześć daj znać co wybierzesz ja mam ten sam dylemat tylko jeszcze oglądam Outlandera xmr. Pod koniec Lutego planuje kupno
|
|
|
|
pwielgi
Rejestracja: 28.02.2017 20:10 Posty: 32
Imię: Paweł
Quad: renegate xmr 1000 2018
Poprzednie quady: Inca Inca Yeti 700, Outlander 800xtp 2011,Outlander 800xt 2014
|
Wysłany: 28.01.2019 21:50
Re: XXC a XMR
Xmr ma prędkość 105 a xxc pewnie 125, w większości przypadków 105 wystarcza, zdejmują ograniczenia ale jednak dyfer jest też inny. XMR lepszy mocniejszy dyfer do tego od razu przygotowany do topienia. Spokojnie można kupić inne opony i śmigać w rajdach ale nie w cc. Jedyny minus to waga a plus to trwałość. XXC słabszy dyfer żeby topić trzeba go doposażyć, za to większy V-max i lżejsza maszyna. Ja wybrałem xmr-a z tego powodu że może więcej wytrzymać ale idealnym rozwiązaniem jest mieć xmr i xxc tu trochę filmików może ułatwi to wybór https://www.youtube.com/user/pwielgi100 ... subscriberjak ktoś kupi xmr i jednak chce odblokować to 1000zł chyba w MBRacing
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 29.01.2019 12:14
Re: XXC a XMR
w XXC 125km/h to jak ciagnie za sobą drugiego quada, na Carlisle ACT i wydechem HMF latałem 140+
A co w tym XMR może wiecej wytrzymac bo z tego co pamietam to tylko most z tyłu jest inny i przełożenia L, jakie są jeszcze zmiany w stosunku do normalnego Outlandera?
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 04.02.2019 12:04
Re: XXC a XMR
cvt jest chyba inaczej zestrojone jeszcze ?
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 05.02.2019 06:48
Re: XXC a XMR
DKfan napisał(a): z tego co pamietam to tylko most z tyłu jest inny i przełożenia L Most w xmr jest cichszy ale zato pochłaniający więcej nm przełożenie L jest takie samo zato przełożenie H jest inne wXMR krótsze -- dodano 05.02.2019 06:48 --_X_8_ napisał(a): cvt jest chyba inaczej zestrojone jeszcze ? tak CVT jest inaczej zestrojone ale to praktycznie w każdym innym modelu
Ostatnio zmieniony przez maniekitr, 05.02.2019 06:48, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
DamianLLU
Rejestracja: 02.02.2019 10:25 Posty: 5
Imię: Damian
Quad: CF Moto x7
|
Wysłany: 03.05.2019 10:02
Re: XXC a XMR
Panowie i co wybraliście ? W tym tygodniu planuje zakup XMR ale się zastanawiam
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 20.05.2019 09:24
Re: XXC a XMR
Nie wiem czym ludzie kierują się kupując XMR Ja przejechałem się raz i przeszło mi od razu
|
|
|
|
maniek1
Rejestracja: 20.03.2007 20:39 Posty: 154 Miejscowość: Slowik/Łódź
Quad: Polaris Sportsman 1000 S
Poprzednie quady: ch250,G 660.G 700,OUT XT800 out 800r xtp,out 1000r xtp,out xxc 1000r
|
Wysłany: 22.05.2019 07:23
Re: XXC a XMR
Tak jak piszesz ,kupują XMR a następnie opnki 25" i latają po szutrach. O co chodzi nie mam pojęcia.
_________________ DIABLO TEAM ZGIERZ-Kiler
|
|
|
|
Skomora
Rejestracja: 27.09.2017 21:06 Posty: 14
Imię: Paweł
Quad: Renegade 800XXC G2
|
Wysłany: 03.03.2020 12:06
Re: XXC a XMR
Panowie przyłączam się do pytania - też jestem na etapie zmiany quada obecnie mam renate 800 i zastanawiam się nad nowa renata lub xmr renata niby temat prost latam w wiekszosci po szutrach, podjazdy itd. ale czasami z chłopakami błoto
w zasadzie kupując nowa renata na dzien dobry dokładamy wyciągarka 1,5k płyta 1,5k, opony 2k renata 70k renata xmr 80k różnica niewielka i mamy wyciągarkę, opony i to na 14cala, płyta też jest - gotowy sprzęt do latania Ale słyszałem ze to są 2 różne sprzęty i jak latasz po szutrach to xmr się nie nadaje xmr stworzony jest do błota.
Do znawców którzy może latali na jednym i drugim w czym różnica ? czy rzeczywiście xmr nie nadaje się do szutrów podjazdów ?
|
|
|
|