|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
gefren
Rejestracja: 14.07.2009 23:52 Posty: 3
Quad: Kymco KXR 250
|
Wysłany: 15.07.2009 01:02
OBSŁUGA Kymco KXR 250
Witam Serdecznie! Jestem początkującym urzytkownikiem KXRka i chcę wymienić olej w silniku. Czy możecie polecić jaki olej wlać i jak często powinno się go wymieniać?? quad jest z 2005 roku i ma przejechane 11tyś km ale sądze że jest w b.d. formie-serwisowany ale w Niemczech więc nie mam się gdzie wrócić do poprzedniego oleju, ostatni wpis przy 8,5 tyś:) Potrzebuję jeszcze informacji na temat pasków w tym quadzie.. Które i jak sprawdzać by zapobiegać a nie naprawiać skutki ich zerwania:( Czym i jak często smarować łańcuch i gdzie Kupię to wszystko.. znacie jakiś dobry sklep ze sprzedażą internetową co by raz za przesyłke płacić i wszysko co potrzebne dostać;) Bardzo dziękuję za pomoc.. pozdrawiam!!
|
|
|
|
kryk
Rejestracja: 29.08.2006 21:17 Posty: 398 Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
|
Wysłany: 16.07.2009 22:26
Re: OBSŁUGA Kymco KXR 250
co do oleju to nigdy nie pamiętam jego parametrów
Olej warto wymienić w silniku i skrzyni biegów. Ja leje do swojego Castrola (podobnego jak w skuterach). Do skrzyni biegów leje typowy olej przekładniowy np. LOTOS'a
Pasek warto obejrzeć czy nie jest postrzępiony. Sprawdza się jego szerokość ( ale teraz nie pamiętam jaki wymiar). Zobacz czy nie jest popękany
Ja pasek pęka z reguły kończy się tylko na oczyszczeniu komory z jego pozostałości.
Łańcuch możesz smarować olejem przekładniowym lub lepiej dedykowany środkiem np. Castrola w spray'u
Najprościej byłoby udać się do serwisu, który obsługuje Kymco.
Co do sklepów internetowych to nie widziałem takowych. Pozostaje Allegro.... lub jednak lokalny serwis.
Sprawdź czy nie masz luzów na zawieszeniu - bujając quada na boki. Zobacz czy jak bujasz nim tak to czy wahacz nie ma luzów w miejscu połączenia z reszta ramy (wtedy tulejki do wymiany - parę złotych)
Napisz coś więcej o quadzie to może będzie łatwiej ... poczytaj to forum - znajdziesz kilka istotnych informacji
|
|
|
|
GERY2
Rejestracja: 23.02.2019 18:02 Posty: 3
Quad: Kymco MXU 250
|
Wysłany: 23.02.2019 18:50
Re: OBSŁUGA Kymco KXR 250
Cześć. Dziś regulowałem zawory i aby to zrobić odkręciłem ten mały dekielek z boku aby móc przekręcić wał. Wraz z dekielkiem wypadł jakiś sworzeń (śrubka bez gwintu z nacięciem na końcu) i sprężynka nałożona na ten sworzeń. Nie zauważyłem gdzie i jak było to zamontowane. Proszę o pomoc ponieważ nie zauważyłem w instrukcji serwisowej żadnej informacji na temat rozbierania tej części silnika i nigdzie nie widziałem na instrukcji tego sworznia. Nie wiem jak powinno to być prawidłowo złożone. Pozdrawiam.
|
|
|
|
kryk
Rejestracja: 29.08.2006 21:17 Posty: 398 Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
|
Wysłany: 24.02.2019 17:37
Re: OBSŁUGA Kymco KXR 250
to co wypadło to 2 elementy sprężynka i zaworek który reguluje ciśnienie oleju na wale (dość ważne elementy).. zakładasz sprężynkę na zaworek i próbujesz to włożyć aby się lekko trzymało.. dekiel dociśnie.. ważne aby wcięcie pasowało w zaworku do wpustu w wale (pręcik musi wejść w wcięcie na zaworku).. sprężynka dociska zaworek do dekielka dlatego może być drobny problem z umiejscowieniem go na wale (odpycha od wału).. tak na szybko
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|