Na przedostatnim zdjęciu w tle nad śrubką widać jakiś kawałek czegoś, czy aby to nie pozostałości po starym pasku ? Do tego ewidentnie widać ,że pasek ociera po obudowie czyli jest rozciągnięty. Osobiście sprawdził bym cały wariator czy wszystko jest jak należy a ryskę sam możesz usunąć jeśli nie jest głęboka -weź papier wodny i wypoleruj(tak aby była w miarę gładka bez ostrych rantów) do tego przedmuchaj całe cvt , jak masz trochę czasu i umiejętności to rozbierz go pomierz i złóż tam nie ma filozofii tylko trzeba mieć odpowiednie narzędzia.
Też myślałem że to pozostałości paska,ale to jest jakby lekko postrzępiona obudowa i tego się nie da usunąć[włoski wychodzą z obudowy]. A występuje coś takiego jak rozciągnięty pasek?Bo 2 osoby pytałem i mówiły że raczej nie ma szans.A bardziej obstawiałbym nieprawidłowe wymiary paska.Tą rysę chyba już ktoś polerował ,bo tak jak pisałem wcześniej wydaje się jakby było to pomalowane,a to chyba jest polerowane.Czuć pod paznokciem ,ale jest w miarę gładka i nie ma ostrych rantów.
Nie wiem jak w polarisie ale w kawce robił się luźny tak jak by za bardzo rozciągnięty i trzeba było wyjmować podkładki aby go odpowiednio zdystansować(a potrafił się mega rozciągnąć że przełączał w tryb awaryjny) , w polarisie podobnie jest tylko ,że nie dystansuje się go i przez to że pasek robi się węższy po bokach talerze cvt nie dociskają go w odpowiednim momencie, co do tej obudowy proponuje to jakoś usunąć- tego pypcia .I kup odpowiedni pasek wtedy będziesz miał pewność co do stuków z cvt. Pisałeś jeszcze coś o silniku ,że szrot -co się z nim dzieje ?
Zadzwoń do Legnicy jest tam diler Polarisa na 100% ci doradzi odnośnie paska ewentualnie podpowie coś na temat tego luzu w cvt , na imię ma Daniel i z nim się kontaktuj.[/quote]
A więc...Zadzwoniłem do Pana Daniela z Polarisa z Legnicy i powiedział że zamienniki nie trzymają wymiarów i zapewne to będzie problemem ,a co do powierzchni to powiedział że On nie widzi niczego niepokojącego w tych rysach i wystarczy wymienić pasek.Więc zdecydowałem się na oryginalny pasek i ich produkcji custom-ową uszczelkę pokrywy wariatora.Dzisiaj wszystko przyszło[klucz także]i zabrałem się za wymianę paska.Chwila moment pasek założony i co....?Okazuje się że oryginał to w ogóle ma taki luz że leży na tej obudowie czyli jest jeszcze gorzej niż było. Jakieś pomysły???
Daj zdjęcie i zmierz pasek ile długości miał stary a ile nowy , jeśli oryginał leży na pokrywie to coś musi być nie tak w cvt
-- dodano 27.11.2020 22:58 --
a sprzęgło wróciło ci na miejsce jak pasek wymieniłeś , może ci się przycina bo z tego co widać przy użyciu kluczyka pasek robi się strasznie luźny i trzeba cofnąć sprzęgło z powrotem na miejsce
Ostatnio zmieniony przez jarecki13, 27.11.2020 21:58, edytowano w sumie 1 raz
Daj zdjęcie i zmierz pasek ile długości miał stary a ile nowy , jeśli oryginał leży na pokrywie to coś musi być nie tak w cvt
-- dodano 27.11.2020 22:58 --
a sprzęgło wróciło ci na miejsce jak pasek wymieniłeś , może ci się przycina bo z tego co widać przy użyciu kluczyka pasek robi się strasznie luźny i trzeba cofnąć sprzęgło z powrotem na miejsce
Sprzęgło wróciło do tego samego miejsca co było wcześniej...Samo wraca.Chyba że rzeczywiście coś tam jest zacięte.
Sprawdzałem nr części górnego talerza i wariatora to górny talerz się zgadza z tym co jest podane na stornie którą podał kolega maq partspolaris,ale wariator ma inny numer.Wpisując nr mojego wariatora 1322761 nie wyszukuje takiej części.Na stornie pokazuje że powinien być 1322814
Ostatnio zmieniony przez Kawasaki1, 27.11.2020 22:54, edytowano w sumie 1 raz
Koledzy na szybko ,bo żona kolację podaje:) Pokręciłem, trochę się napięło,ale jak dałem w drugą stronę to znowu opadło. Zacząłem dokładnie jeszcze raz wszystko sprawdzać i okazuje się że za górnym talerzem znowu wystają "włosy" z obudowy i centralnie ugniatają pasek jak się kręci [dobrze że nie odpalałem quada na nowym pasku]. Foto na dole.Żeby to "usunąć" muszę ściągnąć niestety górny talerz. Czy mogę go odkręcić pneumatem?Jak nie to jak zablokować talerz żeby go odkręcić? Pytanie jeszcze dlaczego tak się dzieje? Fajnie jakby to było przyczyną...
Załączniki:
10.jpg [ 916.07 KiB | Obejrzany 3240 razy ]
9.jpg [ 1.15 MiB | Obejrzany 3241 razy ]
Ostatnio zmieniony przez Kawasaki1 27.11.2020 23:27, edytowano w sumie 4 razy
Jak dla mnie jest to stary pasek który strzelił i pozostał w cvt , obowiązkowo zdejmij oba koła i je dobrze wyczyść łącznie z plastikową osłoną ich , filmiki masz na youtube, obstawiam ,że między talerzami i w różnych zakamarkach jeszcze znajdziesz kilka pozostałości po starym pasku
-- dodano 28.11.2020 00:42 --
a tak na marginesie ten pasek powinien wystawać do połowy tzn jego ząbki , za głęboko ci siedzi
-- dodano 28.11.2020 00:57 --
Możesz odkręcić kluczem pneumatycznym tylko sprawdź w którą stronę się odkręca jedno i drugie koło cvt , jak złożysz wszystko i założysz pasek to pokręć 5-7 razy tym kołem aby pasek się ułożył
Ostatnio zmieniony przez jarecki13 27.11.2020 23:57, edytowano w sumie 2 razy
Jak dla mnie jest to stary pasek który strzelił i pozostał w cvt , obowiązkowo zdejmij oba koła i je dobrze wyczyść łącznie z plastikową osłoną ich , filmiki masz na youtube, obstawiam ,że między talerzami i w różnych zakamarkach jeszcze znajdziesz kilka pozostałości po starym pasku
-- dodano 28.11.2020 00:42 --
a tak na marginesie ten pasek powinien wystawać do połowy tzn jego ząbki , za głęboko ci siedzi
-- dodano 28.11.2020 00:57 --
Możesz odkręcić kluczem pneumatycznym tylko sprawdź w którą stronę się odkręca jedno i drugie koło cvt , jak złożysz wszystko i założysz pasek to pokręć 5-7 razy tym kołem aby pasek się ułożył
Raczej nie jest to stary pasek tylko wytarta obudowa na tyle że się postrzępiła,tak samo jak na środku co sam zwracałeś uwagę na to[tamto udało się usunąć].To są włókna obudowy które trzeba zerwać i najlepiej wypolerować te ranty ,bo czuje że tam jeszcze pod tymi farfoclami wystaje kawałek obudowy plastikowej który przyciska pasek podczas kręcenia. Ale to raczej nie będzie przyczyną jednak. No i nie pasuje nr tego wariatora... Ps:dziwne że w ogóle nie wyszukuje takiego numeru na tej stornie Polarisa.
Ostatnio zmieniony przez Kawasaki1 28.11.2020 00:21, edytowano w sumie 4 razy
Tak, też doszedłem do tej strony... A teraz zobacz tutaj: https://archiwum.allegro.pl/oferta/pola ... 92504.html Jest ten nr 1322761 i niby Sportsman 850.Ale poza tymi dwoma linkami nic więcej nie znalazłem z tym nr.
Zadzwoń najlepiej o dilera Polaris to ci dokładnie powie bo nie raz firma zmienia nr.części a tak naprawdę jest to samo , w rinconie też pozamieniali nr. części w katalogu ale zawsze stary nr. jest przekreślony a pod spodem podany nowy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 46 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum