Witam wszystkich forumowiczów
Jestem nowy na forum oraz od niedawna posiadaczem Kinga 450 (2009r.) i jak w temacie 2 pytania do osób które myślę że na quadach zjadły zęby ew. znają Kinga od podszewki
1.Przekopałem forum i znalazłem kilka tematów w sprawie sterowności quada w sensie ciężko skręca w miejscu ;/ (quad bez wspomagania)
Wymieniłem dolna tuleje (z tworzywa) oraz górną na panewce przez co wyeliminowałem luzy na kierownicy lecz trochę tylko poprawiło skręcanie w miejscu oraz zmieniłem opony z 26 na 25 . Może ktoś miał podobny problem i zaradził temu na co zwrócić jeszcze uwagę (drążki, sworznie, połosie,..?)
Dodam jeszcze przy niskich prędkościach jak skręcam jest miarę lecz jak dodam gazu prostuje kierownice (tak na zasadzie sprzężenie zwrotnego?)
Chyba że te quady tak maja i wymagana do nich jest siła w łapach
2.Moją uwagę zwróciło jeszcze jeden fakt mianowicie przedni dyfer
Sprawdzałem przedni napęd załącza się oraz rozłącza tak samo jak blokada dyfra załącza się lecz nie wiem czy się rozłącza ponieważ i tu nie wiem czy dobrze to sprawdzam czy wgl jest to jakiś wyznacznik mianowicie podnoszę quada do góry i kręcę 1 kołem to 2 kreci się w tym samym kierunku i jak zatrzymam to drugie koło także się zatrzymuje oraz jak zablokuje 1 koło to 2 nie jestem wstanie przekręcić ;/
Proszę forumowiczów o wyrozumiałość jestem lajkiem w tych tematach będę wdzięczny o porady