Autor |
Wiadomość |
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 21.11.2006 21:11
Macie racje wciskanie hamulca nożnego wraz z ręcznym dużo daje trochę dziś potrenowałem ale palce u ręki dalej mi wysiadają i kiedyś pomyśle nad tym pomysłem wymiany pompy na jakąś inną......
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Bold
Rejestracja: 28.07.2006 08:55 Posty: 239 Miejscowość: Kraków
Quad: Linhai 300 4x4
|
Wysłany: 22.11.2006 09:27
Sanol spróbuj poluzować śruby przy hamulcu i przekręcić go trochę do przodu lub do tyłu, w ten sposób
wyregulujesz kąt pod swoją rękę, może to pomoże.
|
|
|
|
tomoking
Rejestracja: 11.12.2005 21:50 Posty: 36 Miejscowość: Orlova, Czechy
Quad: Polaris Sportsman 850 XP EPS, Green .... ĹwieĹźutki
|
Wysłany: 22.11.2006 10:47
Bold napisał(a): Sanol spróbuj poluzować śruby przy hamulcu i przekręcić go trochę do przodu lub do tyłu, w ten sposób wyregulujesz kąt pod swoją rękę, może to pomoże.
na pewno pomoże ! zrobiłem tak zaraz po zakupie quada po pierwszym dniu jeżdzenia. Tak samo wyregulowałem gaz i kciuk męczy się nieporównywalnie mniej
_________________ Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem !
|
|
|
|
arni
Rejestracja: 10.08.2006 14:09 Posty: 93 Miejscowość: Kraków
Quad: linhai 4x4
|
Wysłany: 22.11.2006 11:18
Moim zdaniem to wszystkiego można się przyzwyczaić. Mięśnie muszą się dopasować do nowych wymagań.
Przy zmianie ponownie zaczną pracować inne i też będą przez jakiś czas dokuczać.
Trzeba optymalnie wygodnie dopasować do siebie manetkę i klamkę i czekać aż przejdą wszystkie bóle.
Arni
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 22.11.2006 19:27
hamulce
Dzięki chłopaki za rady!! w sobotę, zabieram się za pierwszy przegląd to i wyreguluje manetki, jak tylko pogoda dopisze to będziemy upalać cały weekend i wtedy będę mógł się wypowiedzieć, jak co to zapraszam na tor dla czterokołowców w Kokotowie k/Krakowa i żwirownie nieopodal
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 06.01.2007 22:03
klocki hamulcowe tył
Witam szukam zamienników tylnych klocków hamulcowych do naszych (i nie tylko) sprzętów z tego co doczytałem to pasują od Polarisa http://www.hiperf.com/ATV/acatalog/ATV_Brake_Pads.html (ostatnie zdjęcie) może jeszcze coś wspólnie znajdziemy powodzenia
p.s. w Popowie zapłaciłem 80 PLN za komplet myśle ze można cos taniej.... $$$$ :)
pozdro
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 07.01.2007 11:50
Klocki hamulcowe
Pasują od Polarisa bez problemu. Ja znalazłem firmy GOLDFREN za 70,-.
Niestety problem zaczyna się w wersji z czterema hamulcami. Tylny lewy jest kompletnie chińskim wymysłem i nie jest na żadnej "licencji" . Ja na razie szukam a tymczasem oddałem do regeneracji. Koszt to 18PLN . Jak się będzie sprawdzać to jest to bardzo tania alternatywa. Podpowiadam - maksymalna grubość tych klocków to 6mm na stronę. Grubszych się nie da włożyć w zacisk.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 10.01.2007 19:18
witam
właśnie wymieniłem tylne klocki hamulcowe po 900 KM trochę dziwnie się starły bo ten z prawej strony więcej od tego z lewej a sa dwa tłoczki które je zaciskają na tarczy zastanawiam się czy to wina błotka czy była jakaś inna przyczyna miała miejsce to samo stało się Boldowi
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 10.01.2007 23:12
Moje spojrzenie na temat układu hamulcowego w LH300:
Ręczny działa na przód i i lewy zacisk tyłu.
Nożny działa na przód i prawy zacisk tyłu.
Nierówne ścieranie pojawia się PRAWDOPODOBNIE z tego względu, że w każdym zacisku (przednim) są dwa obwody popychania tłoczka. W związku z tym nie mogą być razem umieszczone centralnie w osi tłoczka i są lekko od niej odsunięte. To powoduje, że używając jednej dźwigni dociskamy klocek zawsze lekko jakby z boku i to powoduje mocniejsze ścieranie z tej strony. Taka wada. Jedyną radą jest jednoczesne używanie obu dźwigni.
W LH300 w tylnych zaciskach jest jeden tłoczek i nie ma tego problemu.
W LH260 z jednym zaciskiem (lewy tył) były dwa i był ten sam problem.
Tak przypuszczam bo nie rozbierałem zacisku ale wnioskuję po rysunku
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 11.01.2007 20:40
hamulce tył
Cześć Waldo sprawdzaliśmy razem z Boldem co się dzieje podczas naciskania ręcznego hamulca w tylnym zacisku i są tam z całą pewnością dwa tłoczki i obydwa zadziałały jednocześnie niestety nie wiemy czy z równą siłą ale obydwa w tym samym czasie zaczęły się wysuwać (zacisk oczywiście mieliśmy zdjęty z mocowania stąd wynikły nasze obserwacje) chyba mamy trochę inne wersje i z stąd nasze różne spostrzeżenia.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
ktomek
Rejestracja: 18.11.2006 21:18 Posty: 791 Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
|
Wysłany: 12.01.2007 23:26
Nierówne zużycie klocków
Nierówne zużycie klocków przy zaciskach z dwoma tłoczkami po dwóch stronach tarczy, jest chyba bardzo prawdopodobne przy niedokładnym dopasowaniu średnicy kanałów w zacisku.
Zawsze ten tłoczek bliżej przewodu będzie szybciej reagował na wzrost ciśnienia w przewodzie i szybciej się zużywał.
Tak mi się zdaje, a potwierdzają to doświadczenia użytkowników Linhaiów.
Jeżeli się mylę to mnie poprawcie
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 15.01.2007 21:10
klocki c.d.
po wymianie klocków przejechałem około 100 km i co ?? znowu to samo czyli jednak wada zacisku jutro odsyłam go do serwisu (oczywiście sam zacisk) i zaczynam odliczać czas na przysłanie nowego (bądź naprawy) zobaczymy...
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
arni
Rejestracja: 10.08.2006 14:09 Posty: 93 Miejscowość: Kraków
Quad: linhai 4x4
|
Wysłany: 15.01.2007 22:11
Jaka jest ta wada. Co się dokładnie dzieje?
_________________ Nie ściemniać, arni czuwa!!!!
|
|
|
|
ktomek
Rejestracja: 18.11.2006 21:18 Posty: 791 Miejscowość: na płd od KRK
Imię: Tomcat
Quad: Bruteforce 750EPS +Kingquad 750AXI +V6
Poprzednie quady: Kingquad 700, Linhai 300
|
Wysłany: 15.01.2007 22:16
No widzisz SANOL, trzeba było kupić takiego quada jak ja.
U mnie nie ma problemów z hamulcami, no ale jak się kupuje taki awaryjny model, to co się dziwisz
Ale nie martw się, zarabiasz nieźle, co to 80 zł/100km dla Ciebie.
Powodzenia w walce z Popowem, myślę że się dogadacie
|
|
|
|
arni
Rejestracja: 10.08.2006 14:09 Posty: 93 Miejscowość: Kraków
Quad: linhai 4x4
|
Wysłany: 15.01.2007 22:28
Poprzednie klocki wytrzymały Ci 1000km, a nowe 100 to coś jest nie tak.
Może tłoczki się zapiekły. Przy wymianie klocków powinno się pare razy powyciskać i powciskać tłoczki i ewentualnie psiknąć WD40 , pod uszczelkę.
Zauważ że to wszystko pracuje w wodzie , piasku i błocie.
Ja bym spróbował sam zrobić. Zaoszczędzisz czas. Klocki możesz spróbować zregenerować.
Spróbuj ewentualnie wydębić klocki, jeżeli tak szybko padły.
Powodzenia
|
|
|
|