Autor |
Wiadomość |
parar
Rejestracja: 07.10.2008 08:19 Posty: 200 Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
|
Wysłany: 01.11.2008 11:33
Jestem na etapie rozmyślania co i jak zrobić dla stabilności, trzeba by go albo zglebić albo poszerzyć (najlepiej jedno i drugie) zastanawia mnie natomiast wytrzymałość osi i zwrotnic przy poszerzaniu, nie da się ukryć że wzrosną na nich znacznie momenty gnące. Samo obniżenie przeprowadzone poprawnie na pewno miałoby mniej niszczący wpływ na zawieszenie. Dystanse też chodzą mi po głowie tylko nie bardzo mam komu zlecić taką robotę, żeby mieć pewność że zostanie przyzwoicie wykonana.
_________________ mimo wszystko z dumą PL
|
|
|
|
Bedboys
Rejestracja: 02.10.2008 08:51 Posty: 386 Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
|
Wysłany: 01.11.2008 11:46
Jeżeli poszerzysz go poprzez wydłużenie wahaczy to momenty gnące na zwrotnicach zwiększą się nieznacznie, jeżeli przez dystanse to sporo i tylko ta myśl mnie zatrzymuje przed zrobieniem dystansów boję się że kiedyś któreś z kół zmieni zdanie i pojedzie w inną stronę niż cały quad i to nie będzie śmieszne .
_________________ Pozdrawiam
Bedboys
|
|
|
|
pudziok
Rejestracja: 16.07.2008 21:46 Posty: 132 Miejscowość: Jeleśnia
Quad: brak....
Poprzednie quady: Bashan 200
|
Wysłany: 01.11.2008 12:17
Jeżeli poszerzyć przód to jedynie przez zmianę wahaczy bo dawanie dystansów na przód jest bez sensu.Ja na razie nie będę zmieniał wahaczy i ośki tylko dam dystanse do tyłu.Wg mnie wielką paranoją jest fakt że przód quada jest szerszy od tyłu Jak będzie na odwrót albo będą takie same to powinno być już lepiej Zważywszy na to że przód mam już poprawiony
|
|
|
|
hipon
Moderator Działu Porównania Modeli
Rejestracja: 03.07.2008 21:11 Posty: 2372 Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
|
Wysłany: 01.11.2008 14:02
Można też odwrócić felgi
_________________ Czas chyba wrócić do młodości
|
|
|
|
Bedboys
Rejestracja: 02.10.2008 08:51 Posty: 386 Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
|
Wysłany: 01.11.2008 16:45
KOCIEWIAK napisał(a): Jedna nauczka zawsze jeździć w kasku.
Już o tym pisałem - kask to podstawa trzeba kupić i to dobry bo to nasze zdrowie a może i życie, chińczyk to nie demon prędkości ale można sobie krzywdę zrobić, ja bez kasku to się nie ruszam.
_________________ Pozdrawiam
Bedboys
|
|
|
|
Levis
Rejestracja: 07.11.2008 13:46 Posty: 13 Miejscowość: Goleniów
Quad: Eagle 250cc Lyda 203-E
|
Wysłany: 07.11.2008 14:33
Witam wszystkich serdecznie !!!!
Dokonałem zakupu Quada Eagle 250cc Lyda 203-E z homologacją.
Jestem poczatkującym amatorem w tej dziedzinie, więc jak by mi mógł ktoś udzielić cennych wskazówek co do nowej "zabawki" bym był wdzieczny.
Chodzi mi głównie o to by uniknąc rozczarowań i niepotrzebnych napraw, wolał bym zrobić to za wczasu.
No i ile oraz jak najepiej go "dotrzeć"
Pozdrawiam !!!
_________________ Pozdrowionka dla wszystkich Quad-owiczów !!!
|
|
|
|
Levis
Rejestracja: 07.11.2008 13:46 Posty: 13 Miejscowość: Goleniów
Quad: Eagle 250cc Lyda 203-E
|
Wysłany: 07.11.2008 14:41
Witam wszystkich serdecznie !!!!
Dokonałem zakupu Quada Eagle 250cc Lyda 203-E z homologacją.
Jestem poczatkującym amatorem w tej dziedzinie, więc jak by mi mógł ktoś udzielić cennych wskazówek co do nowej "zabawki" bym był wdzieczny.
Chodzi mi głównie o to by uniknąc rozczarowań i niepotrzebnych napraw, wolał bym zrobić to za wczasu.
No i jak go oraz przez jaki czas docierać ???
Pozdrawiam !!!
|
|
|
|
Bedboys
Rejestracja: 02.10.2008 08:51 Posty: 386 Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
|
Wysłany: 07.11.2008 17:59
Levis napisał(a): Witam wszystkich serdecznie !!!! Dokonałem zakupu Quada Eagle 250cc Lyda 203-E z homologacją. Jestem poczatkującym amatorem w tej dziedzinie, więc jak by mi mógł ktoś udzielić cennych wskazówek co do nowej "zabawki" bym był wdzieczny. Chodzi mi głównie o to by uniknąc rozczarowań i niepotrzebnych napraw, wolał bym zrobić to za wczasu.
No i jak go oraz przez jaki czas docierać ???
Pozdrawiam !!!
Poczytaj moje posty tam wszystko znajdziesz. Podstawa to nóżka hamulca nożnego i filtr powietrza, następnie filterek powietrza i przewody paliwowe.
_________________ Pozdrawiam
Bedboys
|
|
|
|
parar
Rejestracja: 07.10.2008 08:19 Posty: 200 Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
|
Wysłany: 07.11.2008 19:20
Bedboys napisał(a): ... filtr powietrza, następnie filterek powietrza i przewody paliwowe.
Koledze chodziło na pewno o filtr powietrza i filterek paliwa, wraz z przewodami.
_________________ mimo wszystko z dumą PL
|
|
|
|
croppen
Rejestracja: 24.07.2007 10:54 Posty: 123
|
Wysłany: 07.11.2008 20:44
Levis napisał(a): No i jak go oraz przez jaki czas docierać ???
okolo 3-4 bakow
jeździć hmm delikatnie?
to znaczy nie jeździć na maksymalnych obrotach nie utrzymywac dlugo wysokich obrotow nieprzeciazac silnika a skoro jestes amatorem to poprostu ucz się jeździć i nie dawaj gazu na maxsa to silnik sam się dotrze odpowiednia przejedz 3-4 bakow na lajcie naucz się zakrecac wchodzic w zakrety i dobrze biegami operowac no a przedewszystkim milej jazdy i jak najmniej usterek xD
|
|
|
|
Levis
Rejestracja: 07.11.2008 13:46 Posty: 13 Miejscowość: Goleniów
Quad: Eagle 250cc Lyda 203-E
|
Wysłany: 08.11.2008 11:30
Dziekuje bardzo za pomoc - Pozdrowionka !!! :lol:
_________________ Pozdrowionka dla wszystkich Quad-owiczów !!!
|
|
|
|
keyo1
Rejestracja: 26.10.2008 18:15 Posty: 11 Miejscowość: pruszcz gdański
Quad: eagle Lyda 203 E 250 Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem
|
Wysłany: 09.11.2008 11:49
Serwisówka/instrukcja/ s-ce manual/katalogi części
Witam. Czy ktoś posiada Serwisówke do eagle Lyda 203 E 250.Konkretnie chodzi mi o ustawieni zbieżności oraz kątów.Po małym wypadku za cholerę nie mogę się dogadać z maszyną.Na każdej drodze to ona próbuje pokazać kto tu prowadzi.Nadmienię że przednie zawieszenie jest po kapitalce,felgi proste.Pozdrawiam keyo
|
|
|
|
hipon
Moderator Działu Porównania Modeli
Rejestracja: 03.07.2008 21:11 Posty: 2372 Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
|
Wysłany: 09.11.2008 13:38
viewtopic.php?t=1618"może pomoże" ustawianie zbieżności Bashan, hsun, eagle, Lyda, Yamaha//marines081
_________________ Czas chyba wrócić do młodości
|
|
|
|
Bedboys
Rejestracja: 02.10.2008 08:51 Posty: 386 Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
|
Wysłany: 09.11.2008 18:36
Re: Serwisówka/instrukcja/ s-ce manual/katalogi części
keyo1 napisał(a): Witam. Czy ktoś posiada Serwisówke do eagle Lyda 203 E 250.Konkretnie chodzi mi o ustawieni zbieżności oraz kątów.Po małym wypadku za cholerę nie mogę się dogadać z maszyną.Na każdej drodze to ona próbuje pokazać kto tu prowadzi.Nadmienię że przednie zawieszenie jest po kapitalce,felgi proste.Pozdrawiam keyo
Z tego co wiem to w Eagle nie da się ustawić kątów wahacz nie ma regulacji tak jak np w Bashanie.
_________________ Pozdrawiam
Bedboys
|
|
|
|
keyo1
Rejestracja: 26.10.2008 18:15 Posty: 11 Miejscowość: pruszcz gdański
Quad: eagle Lyda 203 E 250 Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem
|
Wysłany: 09.11.2008 18:51
Re: Serwisówka/instrukcja/ s-ce manual/katalogi części
Bedboys napisał(a): keyo1 napisał(a): Witam. Czy ktoś posiada Serwisówke do eagle Lyda 203 E 250.Konkretnie chodzi mi o ustawieni zbieżności oraz kątów.Po małym wypadku za cholerę nie mogę się dogadać z maszyną.Na każdej drodze to ona próbuje pokazać kto tu prowadzi.Nadmienię że przednie zawieszenie jest po kapitalce,felgi proste.Pozdrawiam keyo Z tego co wiem to w Eagle nie da się ustawić kątów wahacz nie ma regulacji tak jak np w Bashanie. Witam kolegę Bedboys .Ja akurat zauważyłem że ja mam regulację kątów a moi koledzy w baszanach nie.No dobra ale nie oto chodzi czy jest regulacja czy nie. Moje drugie pytanie brzmi CZY PRZESUNIĘCIE OŚKI W LEWO O 3 CM.ma wpływ na prowadzenie tz.(myszkowanie)
|
|
|
|