Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - DINLI 700 CENTHOR
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 01.11.2024 01:36



Odpowiedz  [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 55  Następna
DINLI 700 CENTHOR 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.08.2009 08:08
Posty: 453
Miejscowość: wieliczka
Quad: Polaris Rzr ranger 800 EFI
PostWysłany: 30.12.2009 22:54 
Re: DINLI 700 CENTHOR
mnie ciekawi czy w nowym moim nabytku inca truck 700 jest chyba ten sam silnik ,wiec te same blokady :D również jak kolega derhund uzbroilem w dragon winch 3500 st ,ale nie mam czasu zamontowac ,niestety macie szczescie... kupilem zilla 26 i nie weszly :( i muszę narazie na serii zostac ,ale mysle o dystansach przy okazji inca ma ten rozstaw co Yamaha :) To bylo mile zaskoczenie.
Powodzenia ,uwazam ,ze to naprawde fajny sprzecik.


 
Profil

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 31.12.2009 14:26 
Re: DINLI 700 CENTHOR
INCA to o ile się nie mylę chińska marka HSUN, DINLI jest z tajwanu. W modelu CENTOR 700 silnik jest ich autorską konstrukcją (tak przynajmniej twierdzą) chociaż widać szereg podobieństw do do Suzuki KQ. Napędy w DINLI CENTHOR 700 to wyrób innej tajwańskiej firmy NKL. Całość wyszła im nieźle - chociaż zawsze mogłoby być lepiej :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 10.01.2010 21:06 
Re: DINLI 700 CENTHOR
właśnie wróciłem z wieczornej jazdy w śniegu

cały czas 4x4

włączone ledy i gaz

to jest to :^^D: :^^D: :^^D: :^^D: :^^D: :^^D: :^^D: :^^D: :^^D:

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 11.01.2010 17:22 
Re: DINLI 700 CENTHOR
derhund wciąż czekam na fotki 8)

btw użytkujący Dinli 700 proszę niech mnie oświecą jak są rozwiązane napędy w tym sprzęcie, bo widzę na zdjęciach pokrętło to zmiany 2x4, 4x4 oraz 4x4 Lock, i sądziłem że Lock to blokada przodu ale zauważyłem, że jest też przełącznik On-Off z lewej strony, do czego on służy i ja to jest rozwiązane?

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 11.01.2010 18:54 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Zgadza się napędy zmienia się pokrętłem. Po kilku dniach używania człowiek się przyzwyczaja i nawet zaczyna się to podobać. Blokadę włącza się dwuetapowo. W pierwszej kolejności należy przestawić pokrętło w pozycję 4WD LOCK i to jest dopiero zezwolenie na załączenie blokady. Samą blokadę uruchamia się czerwonym przyciskiem po lewej stronie kierownicy. Producent twierdzi, że to ze względów bezpieczeństwa - aby upewnić się, że kierowca wie co robi i jest to zamierzone oraz uprawdopodobnić, że obie ręce są na kierownic. Osobiście uważam to rozwiązanie za niezłe. Tak czy inaczej wszystko chodzi sprawnie i gładko, nie ma problemu z załączaniem i rozłącznie napędów.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.08.2009 08:08
Posty: 453
Miejscowość: wieliczka
Quad: Polaris Rzr ranger 800 EFI
PostWysłany: 11.01.2010 20:36 
Re: DINLI 700 CENTHOR
dziwne bo w necie widzialem hsuny ktore wygladaja jak dinli 700 ... kropka w kropke.


 
Profil

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 12.01.2010 17:11 
Re: DINLI 700 CENTHOR
05bubu napisał(a):
dziwne bo w necie widzialem hsuny ktore wygladaja jak dinli 700 ... kropka w kropke.


Podeślij jakieś linki ocenimy te podobieństwo.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 12.01.2010 17:32 
Re: DINLI 700 CENTHOR
jak widziałeś to daj linka

ja pamiętam tylko nazwy masai oraz ares

-- dodano 12.01.2010 17:32 --

a przy okazji

zabawa na piachu na zillach
Image

śnieg na zillach
Image
duże opony (niestety nie moje)

Image

Image

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.08.2009 08:08
Posty: 453
Miejscowość: wieliczka
Quad: Polaris Rzr ranger 800 EFI
PostWysłany: 12.01.2010 19:56 
Re: DINLI 700 CENTHOR
http://www.youtube.com/watch?v=iVu7T5OC ... re=related muzyka rozwala ;]
Derhund co tam zilla 26' ja założyłem (fotki w opisie inci) mud lite 27'i to na 14' i to wygląda i wymiata ;] Jest mocniejszy ,na szybkości nie stracił ,a przyczepność i trakcje rewelacja no i wygląd...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 12.01.2010 20:37 
Re: DINLI 700 CENTHOR
spoko

zawsze można dinli ubrać jak kolega ze szwecji

Image
duro bufallo 28x12x12 i 28x10x12

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 12.01.2010 21:50 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Ta przymiarka opon to jakaś dziwna, ta założona opona na tyle wygląda na szerokość 8' jak w serii w przodu :szok: albo takie wrażenie przy tej drugiej robi takie

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 21.03.2009 11:03
Posty: 28
Miejscowość: Sląskie & Małopolskie
Quad: OBECNIE ROWER
PostWysłany: 21.01.2010 21:55 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Dość dobre http://www.youtube.com/watch?v=0wu_lbLd ... re=related

_________________
Pozdrawiam Marcin33.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 30.01.2010 12:50 
Re: DINLI 700 CENTHOR
a propo opon to teraz w serii idzie zilla 25'

-- dodano 30.01.2010 12:50 --

piotrs napisał(a):
Przy tzw wyłapywaczu iskier na końcu tłumika jest zwężka dławiąca do 36/25mm. Średnica gardzieli w tym modelu to 42mm, wylot z wydechu bez dławienia to 36mm. Wygląda na to że nie będzie problemu z wykrzesaniem pełnej mocy z tego silnika a chyba nawet coś więcej. Typ gaźnika to BSR42 taki sam jak w G660, więc można kupić kit DynoJet do tego modelu - będzie spory zasób dysz. Planuje się za to zabrać w niedalekiej przyszłości. muszę zorganizować tylko miernik AFR.


piotrs jak tam modyfikacje, coś już zrobiłeś ?

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 30.01.2010 16:35 
Re: DINLI 700 CENTHOR
REVOLVER napisał(a):
a propo opon to teraz w serii idzie zilla 25'

-- dodano 30.01.2010 12:50 --

piotrs napisał(a):
Przy tzw wyłapywaczu iskier na końcu tłumika jest zwężka dławiąca do 36/25mm. Średnica gardzieli w tym modelu to 42mm, wylot z wydechu bez dławienia to 36mm. Wygląda na to że nie będzie problemu z wykrzesaniem pełnej mocy z tego silnika a chyba nawet coś więcej. Typ gaźnika to BSR42 taki sam jak w G660, więc można kupić kit DynoJet do tego modelu - będzie spory zasób dysz. Planuje się za to zabrać w niedalekiej przyszłości. muszę zorganizować tylko miernik AFR.


piotrs jak tam modyfikacje, coś już zrobiłeś ?


Niestety jeszcze nic - brak czasu. Myślę, że może wiosną uda się coś podziałać.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 09:12
Posty: 1673
Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
PostWysłany: 30.01.2010 17:27 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Można by spróbować skontaktować się z szefem serwisu z Popowa Przemkiem Tasarzem (mam nadzieję że nie przekręciłem nazwiska) on szykował maszyny Kingwaya do rajdów i być może już modyfikował gaźnik i reszte?

A propo jak Dinli 700 jest zblokowany do homologacji ?

_________________
mniej znaczy więcej


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 55  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.