|
Autor |
Wiadomość |
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 04.11.2010 05:20
Re: DINLI 700 CENTHOR
DINLI napisał(a): Dziekuje slicznie.Nie zanm ani tego ani tego jezyka może sobie jakos poradze. A jak tam BF już tuz tuz ? zbieram już graty dziś skoczę kupić kable, przekazniki, bezpieczniki..........będzie trochę zabawy z montowaniem wyciągarki, ledów, oraz wesema pod wstecznym i nie wiem co z wyciągarką........comeup cube 3 czy może bizon 3000 lub dw 3500 hl
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
mudmarker
Rejestracja: 13.12.2009 19:06 Posty: 1552 Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
|
Wysłany: 04.11.2010 11:07
Re: DINLI 700 CENTHOR
Dragon jest dobry, tylko jak bedziesz kupowac to zwroc uwage jaki przekaznik jest w zestawie, jesli magiczne czarne pudelko to odpusc sobie - mi się zaraz przepalil, ale ja bralem tania wersje, w HL chyba daja tylko ten porzadny. Comeup u nas uzywaja, również dobra wyciągarka tylko luzna lina ciezko się rozwija...bardzo ciezko.
_________________ Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl
|
|
|
|
RobMaximus
Moderator QuadLegion
Rejestracja: 14.08.2008 09:30 Posty: 477 Miejscowość: Stawno koło Gryfic
Quad: Jest Suzuki King Quad 700 :) !!!
|
Wysłany: 04.11.2010 11:28
Re: DINLI 700 CENTHOR
Mam tutaj dla was nowy typ Dinli może was to za interesuje?? http://www.quadjournal.de/index.php?opt ... uadjournal
_________________ http://picasaweb.google.com/robmaximus29 http://quadlegion.de
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 04.11.2010 11:59
Re: DINLI 700 CENTHOR
mudmarker napisał(a): Comeup u nas uzywaja, również dobra wyciągarka tylko luzna lina ciezko się rozwija...bardzo ciezko. w moim dw 3500 hl też się tragicznie rozwijała, słyszałem że w bizonach leciutko chodzi -- dodano 04.11.2010 11:59 --najlepsze w nim to opony silnik chyba rozwiercili na 750 cm i strasznie ciężki 320 na pusto, sądząc po zawieszeniu to chyba niewiele w nim zmienili więc drążki i sworzenie do wymiany co 1000 km a nie co 2000 km jak w 700
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
DINLI
|
Zbanowany |
Rejestracja: 21.06.2010 20:00 Posty: 237
|
Wysłany: 04.11.2010 18:52
Re: DINLI 700 CENTHOR
derhund napisał(a): DINLI napisał(a): Dziekuje slicznie.Nie zanm ani tego ani tego jezyka może sobie jakos poradze. A jak tam BF już tuz tuz ? zbieram już graty dziś skoczę kupić kable, przekazniki, bezpieczniki..........będzie trochę zabawy z montowaniem wyciągarki, ledów, oraz wesema pod wstecznym i nie wiem co z wyciągarką........comeup cube 3 czy może bizon 3000 lub dw 3500 hl Czesc Napisz na PW i powolaj się na mnie do mojego kolegi DzudoHonor on też zakupil nowego quada dokladnie gryzly i wypatrzyl super promocje przy zakupie 2 szt wyciagarek duuuzo taniej.On też się wlasnie przymierza chyba do comeup. -- dodano 04.11.2010 19:52 --Wlasnie niewiele zmienili choc wyglad przynajmniej przod o wiele korzystniejszy jak dla mnie. Ale cena zabija ponad 32500. na pewno w Polsce będzie się sprzedawal za ta cene Jakby Kingway tego nie dystrybuowal można byloby się zastanowic ale w przypadku Kingwaya nie ma nawet mowy.Nikt z ludzi w minimalnym stopniu znajacych się lub majacy internet się nie skusi.
|
|
|
|
seba_malpa
Rejestracja: 14.08.2009 05:09 Posty: 175 Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
|
Wysłany: 05.11.2010 16:43
Re: DINLI 700 CENTHOR
Ładny ten nowy dinli, ale uroda to nie wszystko, w tej cenie można kupić Hondę lub Kawasaki. Wygląd wypałowali z Bombardiera. No i szkoda że nie ma bagażników, u mnie to podstawa, wozić sprzęt
_________________ Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 05.11.2010 17:50
Re: DINLI 700 CENTHOR
Mi się nawet podoba ten dinli 800 .. ciekawe kiedy będzie w Polsce ?
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
johnyby
Rejestracja: 21.06.2009 12:56 Posty: 17 Miejscowość: Krzyż Wlkp
Quad: DINLI 700
|
Wysłany: 05.11.2010 19:44
Re: DINLI 700 CENTHOR
no ten stary co mam też mi się podoba, ale brakuje mocy
|
|
|
|
DINLI
|
Zbanowany |
Rejestracja: 21.06.2010 20:00 Posty: 237
|
Wysłany: 05.11.2010 21:41
Re: DINLI 700 CENTHOR
johnyby napisał(a): no ten stary co mam też mi się podoba, ale brakuje mocy Nie rozumie brakuje mocy ? jezdze w terenie gorzystym Polska poludniowa (duuuzo gor) i nie brakuje mi mocy nawet pod bardzo strome podjazdy. Dziwne Dzis moj sprzecik zostal odebrany przez tutejszy serwis i polecial do Popowa. Maja naprawic: simering wariatora (dostaje się olej i slizga dzięki temu pasek), rozladowywanie akumulatora ( w 2 dni jakies zwarcie na instalacji), szarpak, Nie dzialajace kirunkowskazy (awaryjne dzialaja). Zobaczymy jak się spisza Pewnie czekania 2-3 tygodnie jak beda mieli części
|
|
|
|
johnyby
Rejestracja: 21.06.2009 12:56 Posty: 17 Miejscowość: Krzyż Wlkp
Quad: DINLI 700
|
Wysłany: 06.11.2010 00:28
Re: DINLI 700 CENTHOR
to chyba jezdzisz pod gore ale na asfalcie, wtedy to wiadomo ze podjedzie, albo utwardzonej to tego braku mocy nie czuc, wez jedz na jakas zwirownie i podjedz pod piaszczysta stroma gore, to zobaczysz jak przy koncu brakuje mocy i Sprzęt ledwo zipie no niestety tak jest jezdze z grizzlaczem 700 i kolo na koncu gory ma pelne obroty i Sprzęt rwie caly czas, Dinli niestety przy szczycie konczy się, co wcale i tak nie jest zle bo inne 500-tki nie dawaly rady w ogóle pod ta gorke, ale w porownaniu z konkurencja w tem przedziale pojemnosci to brakuje mocy
|
|
|
|
chromekr
Rejestracja: 18.08.2009 14:20 Posty: 126 Miejscowość: nad morzem
Quad: BYŁ SYM 600 QUADRAIDER, JEST Grizzly 700FI SE 2011
|
Wysłany: 06.11.2010 08:47
Re: DINLI 700 CENTHOR
To dziwne ,bo przecież to 700 i silnik powinien mieć moc. Powiem Wam ,że moja 600 idzie jak burza i ostatnio na zlocie dałem jej w kość pod górę na żwirowni. Mocy mi w moim nie brakuje. Może to kwestia blokady lub regulacji gażnika w Waszych Dinli?
|
|
|
|
johnyby
Rejestracja: 21.06.2009 12:56 Posty: 17 Miejscowość: Krzyż Wlkp
Quad: DINLI 700
|
Wysłany: 06.11.2010 10:01
Re: DINLI 700 CENTHOR
nie no bez przesady, nie mowi tutaj o byle jakich gorkach, bo na takich Dinli sobie radzi calkiem niezle, ja mowie o naprawde piaszczystych gorach gdzie doslownie slychac jak silnik puchnie przy koncu podjazdu, to nawet slychac w pracy silnika ja jako tako na moj Sprzęt nie moge narzekac, jestem po tych wszystkich wiekszych naprawach/wadach tj. min skrzynia, slizgajacy się pas przez przeciekajacy olej itd. Mysle ze moim teraz tylko jeździć i jeździć, ale w niektorych warunkach tj. duzy piach, duze bloto Sprzęt puchnie
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 06.11.2010 10:30
Re: DINLI 700 CENTHOR
faktycznie na piaskarni przy długich podjazdach brakuje mu oddechu
ja miałem twin aira i większe dysze bo gaźnik jest identyczny jaj w g660 i było trochę lepiej
moim zdaniem dinli jest trochę za ciężki i ma za małą moc wyciągniętą z tej pojemności gaźnik tu nie pomoże, może to kwestia zapłonu, zaworów, wałka rozrządu itd.
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
DINLI
|
Zbanowany |
Rejestracja: 21.06.2010 20:00 Posty: 237
|
Wysłany: 06.11.2010 19:49
Re: DINLI 700 CENTHOR
johnybyCzasem asfaltem też jezdze zeby dojechac do terenu chociaz twierdze ze szkoda opon.Skoro Ty masz zaraz pod domem zwirownie i piaszczyta gore i nie musisz jeździć asfaltem to moge Ci tylko pozazdroscic może zaprosisz i czegos nowego doswiadcze Zapraszam do siebie i zobaczymy czy wystarczy Ci umiejetnosci przy stromym podjezdzie wyslanym lisciami oraz wystajacymi pniami ktore wyskakuja przy predkosci nagle ....Czy dasz rade podjechac na pelnej mocy W tych terenach potrzeba naprawde wysokich umiejetnosci i techniki jeżeli ich nie masz zaliczasz rolke GWARANTUJE. Sam na poczatku na 500-tce mialem dwie.Na moje szczescie skonczylo się szczesliwie a wygladalo jak koledzy opowiadali tragicznie ,Sprzęt się naprawilo. Ja nie mam w okolicy zwirowni i piaszczystych gor.Natomiast las pnie i duze dlugie gory i daje rady. może to kwestia innego podloza wiadomo ze po piasku i jeszcze pod gore silnk ma ciezej. Na moje potrzeby mam wystarczajaca moc. -- dodano 06.11.2010 20:38 --derhund napisał(a): faktycznie na piaskarni przy długich podjazdach brakuje mu oddechu
ja miałem twin aira i większe dysze bo gaźnik jest identyczny jaj w g660 i było trochę lepiej
moim zdaniem dinli jest trochę za ciężki i ma za małą moc wyciągniętą z tej pojemności gaźnik tu nie pomoże, może to kwestia zapłonu, zaworów, wałka rozrządu itd. Wyobraz sobie gdyby rozwiercili wiecej aby uzyskac wieksza moc i wyzylowali rozrzad ustawienie zaplonu ....co wtedy by się dzialo ze sprzetem... skoro teraz sa problemy Nie wyobrazam sobie tego -- dodano 06.11.2010 20:48 --Grupa Volkswagena rozwiercila silnik 1,9 na 2,0 i 140 KM na pompowtryskach.Teraz masowo nabywcy wymieniaja glowice bo się rozlatuja w drobny mak.Wiem cos o tym:-) A co dopiero Dinli gdyby wyciagneli wszystko z tego silnika. Kingway musialby wybudowac dodatkowe zaklady naprawcze Zdaj realcje jak tam sprzecik Przymierzam się do takiego jak Twoj tylko jak sprzedam albo trafie jakas ostra promocje cenowa.
|
|
|
|
seba_malpa
Rejestracja: 14.08.2009 05:09 Posty: 175 Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
|
Wysłany: 07.11.2010 21:51
Re: DINLI 700 CENTHOR
DINLI napisał(a): Grupa Volkswagena rozwiercila silnik 1,9 na 2,0 i 140 KM na pompowtryskach.Teraz masowo nabywcy wymieniaja glowice bo się rozlatuja w drobny mak.Wiem cos o tym:-) Pierwsze słyszę o jakiś wadliwych modelach. chromekr napisał(a): To dziwne ,bo przecież to 700 i silnik powinien mieć moc. Powiem Wam ,że moja 600 idzie jak burza 700 to tylko pojemność. Nie patrz na to, bardziej zwróć uwagę na moc w KM w stosunku do masy całkowitej. I fabrycznego przełożenia. Co z tego że quad ma 700 pojemności i ma 45KM gdy konkurencja ma 700 pojemności i 50KM. Mocy nam będzie zawsze mało, to normalne jak u motocyklisty który rozpędza maszynę do 270km/h i myśli że to za wolno, chce więcej. My przestaniemy marudzić dopiero wtedy gdy po wciśnięciu gazu maszyna odleci.
_________________ Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|