Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Blaster się dusi ----- Video
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 23.05.2024 14:56



Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Blaster się dusi ----- Video 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.09.2006 01:14
Posty: 114
Miejscowość: okolice Leszna, Wrocław
Quad: LT500R, LTR 450
Poprzednie quady: Yamaha Blaster
PostWysłany: 22.11.2006 22:33 
Blaster się dusi ----- Video
Witam
Blasterek podczas dodawania gazu zaczyna się dusic,
na wolnych obrotach chodzi normalnie, gdy tylko dodamy odrobine gazu zaczyna się dusic. Ciezko opisac jakie wydaje dzwieki zatem zamiscilem link do filmu ;).

http://www.g-mail.com.pl/files/blaster.avi plik 2MB
Dodam ze ze zawsze świeca się zalewa, jakby dostawal za slaba iskre i nie przepalal ( nie wiem nie znam się na tym wiec nie będę wymyslac )

Sytuacja taka przytrafila mi się już pare razy np po porzadnym myciu lecz latem ustepowala po kilkunastu minutach wygrzewania się na sloncu.

Jakis czas temu ( również po kapieli ) ponownie zastrajkowal, odkrecilem pokrywe magneta gdzie na jej wewnetrznej stronie znajdowala się para i kilka kropel wody.może się zalal ..?? zatem zaczalem go suszyc wentylatorem, po kilkunastu minutach ogrzewania i paru godzinach odpoczynku quadzik odpalil normalnie .... chodzil 4 dni ( do kolejnej bardzo mokrej jazdy ). Teraz mimo suszenia nie chce chodzic już trzeci dzien :(


Bardzo proszę o pomoc, co może być przyczyna takiego zachowania i jak temu można zapobiec w przyszlosci? ( przykrecajac pokrywe magneta, uszczelki przesmarowalem silikonem aby byly bardziej szczelne, mimo tego znow strajkuje )
Z gory dzięki za rady

Pozdrawiam serdecznie


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 22.11.2006 23:07 
Rozłącz TORS'a - powinnno pomóc.

_________________