Autor |
Wiadomość |
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 05.03.2007 12:53
Maszyna jest mocno specyficzna i po drobnych przeróbkach - w których największą jest zawieszenie naprawdę daje niezły fun factor jak to kiedyś napisał Maciek.
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 05.03.2007 12:58
...i konieczne osłony spodu. KONIECZNE!
|
|
|
|
BARTO
Rejestracja: 06.02.2007 19:03 Posty: 14 Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
|
Wysłany: 05.03.2007 18:32
cześć
to ja już nic nierozumiem
2 lutego kupiłem nówką w salonie
po 10 godzinach ściągnełem blokadę na gazie i prędkość max to 110 na prostej
co mam zrobić?
czy to normalne?
_________________ RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 05.03.2007 19:27
BARTO napisał(a): co mam zrobić?
Nie docierac nastepnego quada na przykreconym gazie
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
BARTO
Rejestracja: 06.02.2007 19:03 Posty: 14 Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
|
Wysłany: 05.03.2007 19:40
dzięki Tippo
rozumiem że to był żart
_________________ RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 05.03.2007 20:08
Masz wersję Max która jest cięższa.
I może faktycznie źle dotarty?
|
|
|
|
BARTO
Rejestracja: 06.02.2007 19:03 Posty: 14 Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
|
Wysłany: 05.03.2007 20:16
no dobra
ale
w momencie zakupu dowiedziałem się że dociera się przez pierwsze 10h i tak zrobiłem obroty nie większe niż 4500
dopiero po 10h i przeglądzie w serwisie zdjełem blokadę gazu
trochę dziwne może to jakaś wada?
_________________ RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 05.03.2007 20:18
pamiętajcie, ze prędkość maksymalna nie zależy praktycznie od masy pojazdu, tylko od MOCY. Jeżeli np Forda Mondeo 155KM puścisz pustego po autostradzie to pojedzie ok 220km/h. Jeżeli go załadujesz po dach, to będzie się wolniej rozpędzał, ale nadal pojedzie ok 220km/h. Nie mylmy pojęć. Masa pojazdu wpływa na jego dynamikę a nie prędkość V max.
Dobre docieranie to dynamiczne docieranie bez szarpania i dociskania do dechy. Najgorsze co można zrobic to jechac ze stala prędkoscią, np bliska maksymalnej.
Czy predkość jaką zmierzyłeś była z prędkościomierza czy GPS? Często jest rozjazd. Umnie akurat się pokrywa. Czy koła są właściwie dopompowane? Ile tak naprawdę nim przejechałeś? Takie testy zostawiłbym sobie po przejchaniu kilkuset kilometrów i pierwszej wymianie oleju.
|
|
|
|
BARTO
Rejestracja: 06.02.2007 19:03 Posty: 14 Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
|
Wysłany: 05.03.2007 20:26
przejechłem nim do dzisiaj ok500km wymiana oleju po równo 10h kilometrów jak pamiętam ok200 dwa tygodnie temu
jutro zrobię jeszcze raz test ale już z GPS i się odezwę jak wyszło
a może jest jeszcze niedotarty?
_________________ RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 05.03.2007 20:26
Cytuj: w momencie zakupu dowiedziałem się że dociera się przez pierwsze 10h i tak zrobiłem obroty nie większe niż 4500
Kto Ci to powiedział???
Ten silnk kręci się do 8000 obrotów/min , a 4500 to emerycka jazda.
Dobrze rozgrzewasz silnik i ciągnąc do 3/4 cyngla (odblokowanego!) równo się rozpędzasz na prostej a następnie hamujesz silnikiem do zera. Wykonujesz to kilka razy. Potem jezdzisz już normalnie pamiętając tylko, żeby nie przesadzać z gazem i nie trzymac obrotów na stałym poziomie. Silnik się dobrze ułoży. Ta blokada to po to, żeby się nie zabić na początku i nie trzymać długo obrotów maksymalnych.
|
|
|
|
BARTO
Rejestracja: 06.02.2007 19:03 Posty: 14 Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
|
Wysłany: 05.03.2007 20:35
czyli co
mój silnik już jest doniczego czy jest szansa na lepsze osiągi?
_________________ RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 05.03.2007 20:37
Jest szansa daj mu jeszcze chwilę czasu.
|
|
|
|
BARTO
Rejestracja: 06.02.2007 19:03 Posty: 14 Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
|
Wysłany: 05.03.2007 20:42
dzięki za info
za jakiś czas się odezwę i mam nadzieję że rada od Maćka pomoże
jestem dobrej myśli
pozdrawiam
_________________ RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 05.03.2007 20:47
Wazne też zeby przez pierwsze 50 km nie wciskac i nie puszczać gwaltownie manetki gazu - wielu się podnieca przy docieraniu bomby i efektem tego jest spalony pasek napedowy - czesto mam takie sygnały.
Tak jak pisal MaciekP rozpedzaj quada i zwalniaj STOPNIOWO ( bez gwałtownego wciskania i puszczania manetki gazu) do ok 3/4 zakresu po wczesniejszym rozgrzaniu silnika do temp roboczej. Ważna jest praca na różnych prędkościach obrotowych.
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
BARTO
Rejestracja: 06.02.2007 19:03 Posty: 14 Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
|
Wysłany: 05.03.2007 20:52
christo pasek to pół biedy
ja się martwię o silnik
_________________ RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X
|
|
|
|