Autor |
Wiadomość |
markosz
Rejestracja: 14.09.2014 15:26 Posty: 1
Imię: Arek
Quad: LTZ-400 K8
Poprzednie quady: Brak
|
Wysłany: 14.09.2014 15:35
LTZ 400 kilka problemów po zakupie :(
Witam, jestem tu świeżaczkiem... Przeszukalem tematy o podobnych problemach jednak nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi....
Na wstępie wspomnę że nie miałem za bardzo doczynienia z quaddami jednak po przejechaniu się kilka razy na Lucku 250 kolegi wciagnałem się na maxa....
Postanowiłem zakupić swój pierwszy sprzęt, chciałem znaleźć zadbaną sztukę jednak jak to bywa przeważnie jest z tym ciężko.
Wczoraj jednak pojechałem oglądałem i zakupiłem... jednak boję się,że nie do końca była to rozsądna decyzja....
Ogólnie maszyna jest zadbana, brak luzów wszystko całe nie połamane, silniczek pali od kopa, nie kopci jest suchy...
Mianowicie chodzi o to, iż po odpaleniu nie mogę wbić na luz wchodzi 1 jak daje w górę to wbija na 2 nie można wyczuć luzu. Po zgaszeniu silnika luz wchodzi normalnie....
Podczas jazdy też wszystkie biegi wchodziły tylko jest problem z tym wbiciem na luz...
Do tego zaobserwowałem, że pomimo iż wciskam klamkę sprzęgła wbijam bieg i w tym momencie dodaje więcej gazu quad delikatnie posuwa się do przodu - klamka sprzęgła wciśnięta...
Teraz pytanie czy to objawy kończącego się sprzęgła ?? Czy może to być wina oleju ?? Tak powiedział sprzedający, żeby zalać świeży olej. Quad w sumie podobno przez długi okres stał nie używany... Może olej stracił swoje właściwości ??
Jak sprawdzić czy sprzęgło jest poprawnie wyregulowane, jak przeprowadzić takową regulacje ??
Ogólnie będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi co zrobić...
Ostatnio zmieniony przez markosz, 14.09.2014 15:35, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 14.09.2014 18:09
Re: LTZ 400 kilka problemów po zakupie :(
regulację masz w instrukcji obsługi klamka musi mieć 2-3mm luzu, olej wymień skoro długo stał to podstawa, że szarpnie przy wbiciu 1 to normalne po uruchomieniu ciepły nie powinien może minimalnie, z tym luzem to pokombinuj skoro wchodzi na wyłączonym to musi i na zapalonym spr. tą linkę i olej ale może to być też sprzęgło lub coś ze skrzynią ale zacznij od najprostszego i trochę pojeździj luz wchodzi lekko nie tak jak inne biegi czyli po zdrowym szarpnięciu tylko tak na pół ruchu biegu, wbijasz 1 i lekko góra wtedy jest patrz na kontrolkę luzu na kierownicy
|
|
|
|
_arek_
Rejestracja: 15.11.2008 15:12 Posty: 68 Miejscowość: szczecin-goleniow
|
Wysłany: 14.09.2014 18:47
Re: LTZ 400 kilka problemów po zakupie :(
No właśnie za cholere nie moge znalezc luzu siedzialem dobra chwile i kombinowalem dzwignią....... Sprzedający mowił ze dzialalo wszystko OK tyle ze stał dlugo nie paloni i może dla tego....
Czy ta regulacja jest tylko przy klamce ?? Czy też gdzieś na dole?? Jak powinno to prawidłowo wyglądać czym kręcić najpierw ??
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 14.09.2014 19:42
Re: LTZ 400 kilka problemów po zakupie :(
klamka powinna mieć 3mm luzu jak ci niestarcza gwintu to 30cm niżej jest jeszcze regulacja jak wchodzi linka pod plastik trzeba zsunąć koszulkę osłaniającą, jak szukasz luzu to wbijając biegi powoli puszczaj sprzęgło tak aż poczujesz że chce ruszyć bo jak długo majdrujesz to te skrzynie wariują i się blokują na postoju i na wyłączonym ta czynność powoduje że zaczyna ona znowu działać 1 i lekko do góry
|
|
|
|
_arek_
Rejestracja: 15.11.2008 15:12 Posty: 68 Miejscowość: szczecin-goleniow
|
Wysłany: 14.09.2014 19:50
Re: LTZ 400 kilka problemów po zakupie :(
OK dzięki jutro poprubuje.... Najpierw go dobrze rozgrzeje bo może faktycznie się zastał..... Może to głupie pytanie ale mam ten naciąg wykręcać czy wkręcać Jaki olej polecacie aby w przyszłości noe było takich cyrków ?? Teraz zalany jest jakiś Castrol GPS 10w40....
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 14.09.2014 20:06
Re: LTZ 400 kilka problemów po zakupie :(
zacznij od oleju i filtru, większość leje Motul 10w40 4T wkręcając luzujesz linkę wykręcając naciągasz jak się nie czujesz na siłach to poproś kogoś o pomoc
|
|
|
|
_arek_
Rejestracja: 15.11.2008 15:12 Posty: 68 Miejscowość: szczecin-goleniow
|
Wysłany: 15.09.2014 12:00
Re: LTZ 400 kilka problemów po zakupie :(
No i wszystko wydaje się być ok... Faktycznie quad chyba długo stal i po prostu trzeba było go rozruszać i porządnie rozgrzać
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 15.09.2014 16:35
Re: LTZ 400 kilka problemów po zakupie :(
to rozumie że luz się znalazł
|
|
|
|
_arek_
Rejestracja: 15.11.2008 15:12 Posty: 68 Miejscowość: szczecin-goleniow
|
Wysłany: 15.09.2014 20:06
Re: LTZ 400 kilka problemów po zakupie :(
Tak tak luz już normalnie wchodzi....
|
|
|
|