Chodziło mi o renie że trzeba przygotować trochę zanim w bagna i wodę. Ale moc pewnie porównywalna w odczuciach ze względu na wagę i wiem że zawias to ponoć bajka długo nie jeździłem to ciężko mi do końca porównywać, dla mnie renie to dzikie że tak powiem a tylko z 1000 mam do czynienia. Osobiście w tych pieniądzach też bym wolał renie tak tak niestety hehe. A TBG jakoś na tym porównaniu wypadło coś nie rewelacyjnie że tak powiem i fakt że cf lepiej, waga swoje robi i ta moc ginie niestety,ale wiadomo waga ma swoje plusy i minusy w śniegach teraz rozpęd i idzie hehe ale jak zawiśnie to łoj matko wygrzebać to .
koledzy którzy mieliscie z tym doczynienia, napiszcie jak to jezdzi (przyspieszenie, prowadzenie) bo temat jak zwykle się rozmyl. mam chec na nowa (w sensie z salonu) zabawke ale za normalne pieniadze. koniecznie duzy, 2 osobowy z V2. jazda glownie po szutrach i czasami asfalt. co mnie bardzo denerwuje w moim can amie to brak sprzegla, czy tgb je ma? mysle jeszcze o stels 850,bo mi się podoba (ciekawe jak tam sprawa sprzegla) i x8 tu praktycznie wszystko wiadomo. quad czasami ma posiagnac przyczepke czy też inny dodatkowy osprzet, zawsze cos mu wymysle .
bardzo mnie denerwuje ze nie można delikatnie ruszyc tylko szarpie quadem. ale nie o tym mowa. uparlem się na sprzeglo i już .
wiec jak jest z jakoscia wykonania tego tgb, awaryjne to jest przy normalnym uzywaniu? u mnie będzie mial wakacje,podobnie jak obecny Can Am który prze 2 lata pobytu u mnie raz widzial bloto ktore bylo większe od profilu opony .
o stels-a nie pytam, bo to nowosc i nikt tym chyba jeszcze nie jezdzil (na youtubie daje rade).
Ale żaden "normalny"duży Quad nie ma sprzęgła w oleju, wszystko jest na pasku i CVT i powiem Ci że jak wszystko działa jak należy to rusza mega płynnie, sprzęgła i manualne skrzynie mają jakieś Hondy z pojemnością około 400 i chyba jakieś sportowe quady, ale tutaj doświadczeni koledzy niech się wypowiedzą.
Kumpel po przesiadce z x-8 na can ama kilka razy miał pełno w majtkach na niezbyt hardkorowych podjazdach , tam gdzie x-8 leciało jak wklejone to żółtek stanął dęba - tu już trzeba operować dobrze manetką aby nie przedobrzyć , a jak się strzeli z palca przez przypadek to rolka murowana , sam kiedyś miałem sytuację gdzie pochyliłem się dość mocno do przodu i uderzyłem udem w manetkę na szczęście Honda była na drugim biegu i nic się złego nie stało. Co do twojego pytania to nie pakował bym się w tgb tylko brał x-8 nie wiem jak z częściami do tego modelu ale wiem ,że ze starszymi modelami jest problem -kumpel sam musiał zamawiać z ali expres i dość długo czekał
To sobie wymień ciężarki w CVT na cięższe i będziesz ruszał płynniej. Możliwe że ktoś wcześniej w Twoim can-amie grzebał i masz mocniejsze sprężyny tuningowe w talerzach. Ogólnie TGB w krajach beneluksu mają dobrą opinie i są równie popularne jak u nas CF Moto. U nas wygląda to trochę inaczej bo importerowi chyba specjalnie nie zależy na sprzedaży a zamienników i częsci uzywanych jak na lekarstwo. Oglądałem test niemiecki z porównaniem TGB1000 i CF X8 i co ciekawe TGB mimo mocniejszego silnika wypada gorzej
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
dzięki, ten filmik (jak i wiele innych) już widzialem . interesuje mnie bardziej strona mechaniczna, bo jak by nie patrzec, 80 kucy musi dawac frajde ,a x8 jakos mi nie podchodzi, ale pewnie na nim skoncze bo lepszy znany wróg, niz nieznajomy przyjaciel
co do mojego szarpania to jest ok,w sumie to nie mam porownania z innymi tego typu sprzetami , wiec może to jest normalka jak i wiele innych przypadlosci can ama
Jak dla mnie to szarpanie to zaleta, nie lubię ślamazarnego ruszania, owszem może to i fajne do powolnego manewrowania na centymetry między jakimiś przeszkodami ale momenty gdy ostre branie sprzęgła przeszkadzało były sporadyczne. Za to ostry start od dołu potrzebny jest o wiele częściej gdy nie miejsca na rozpęd. Ale oczywiście o gustach trudno dyskutować. Jeżeli X8 to polecam ze wspomaganiem, pojeździłem takim z eps i bez a różnica jest ogromna.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
x8 jakos mi nie podchodzi, ale pewnie na nim skoncze bo lepszy znany wróg, niz nieznajomy przyjaciel
Jest coś konkretnie co Ci w nim nie podchodzi? Gdybym stał przed takim konkretnie wyborem to nawet bym się nie zastanawiał. W kwestii dynamiki czy hamowania widzisz że nie ma się czego czepić vs. wymieniona konkurencja, jest u nas popularne z szerokim zapleczem części i wiedzy na forach, z gronem wyznawców. No chyba że chcesz się wyróżnić z tłumu
wiem ze wygladem się nie jezdzi ale jakos ten przod , chociaz znalazlem na allegro wersje black, na stalowych felgach i z innym grillem no i muszę powiedziec ze kozak . na dniach zadzwonie czy maja to na stanie czy trzeba zamawiac. tylko jeden minus,chyba jest to bez wspomagania i wciagarki - wyciągarka to nie problem, gorzej wspomaganie
Robsson napisał(a):
No chyba że chcesz się wyróżnić z tłumu
no wlasnie , dlatego też mysle o stels-ie , może będę jednym z pierwszych . zawsze to szybciej przyjada części z rosji niz z tajwanu (TGB).
zobaczymy, daje sobie czas do wiosny.
ciagle czekam az wypowie się posiadacz tgb1000
-- dodano 10.01.2018 21:51 --
Załączniki:
1e87b6444e4dbd52f55eb30fb4be.jpg [ 38.75 KiB | Obejrzany 9160 razy ]
Ostatnio zmieniony przez danielski 10.01.2018 20:51, edytowano w sumie 2 razy
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum